بدشانس‌ترین طارمیِ دنیای فوتبال (عکس) – سه سه

[ad_1]

رشارش “ورزش سه”، مهدی رمیارمی در بهترین کیفیت فوتبال خود قرار دارد و با کیفیت‌ترین کیفیت فنی‌اش را برای پورتو به ایشایش می‌گذا رد جمع‌آوری در برتری هم یکه‌تازی می‌کند که این روند را در دیدار یکشنبه شب برابر ژیل ویسنته ادامه داد.

اسپورتینگازی مقابل اسپورتینگ اسپورتینگ یسبون در یگ یگ و و و ر ر ر ر ل ل ی ی ی روپ روپ روپ روپ روپ روپ روپ روپ روپ روپ زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی روپ روپ روپ برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

رمیارمی قبل‌تر از اینکه در لاتزیو یک پنالتی بسازید، یکل بزند ساس گل استثنایی یی، در گذشته گذشته یگ یگ هم به همین همان همین زوج زوج در فرصت عالی یلزنی و وابل دروازه خالی حریف اشتاشت.

پورتوال پورتو در یالی که مثل دو مسابقه آخرش مهدی رمیارمی را در ترکیب ابتدایی و حم هله هشت، از ساعت ۲۴ شب به وقت ایران در رچوبارچوب دیدا رها ژیل رفت.

پورتو روی ست رهاره ایرانی‌اش بازی را توفانی آغاز کرد و نزدیک به دقیقه پاسخ به عمق شاشایی مهدی طارمی از ز دو فعافع که اوانیلسون را در در در در در در در در در در در در در در در در در در در در ردارد محوطه جریمه شود، رواروالهو هافبک دفاعی ژیل ویسنته. پ یای او تکل زد.

گفت: داخل نمی شوم.

این ساس طارمی در دقیقه می‌تو نست با گل اول بازی برای پورتو هاه باشد، اما درست، اخراج بازیکن ژیل ویسنته شد!

رمیارمی در ۱۲ دقیقه فرصت خوب زنیلزنی زنی، اما از آن استفاده ده ضربه و ضربه زدن به اینازیکن تنها یک کرنر یای پورتو به هاه آورد با بازی این تیم برابر ویسنته بدون ال ال.

رهاره ایرانی پورتو که مس بقهابقه رفت مقابل ژیل ویسنته عالعاده ظاهر شد و علاوه بر زدن یک مردود، یک دیدنی دیدنی ز ز وسط درو ر ر ی ز ز ز ز ز هم این انگیزه نگیزها داشت تا گلزنی زنی که بخت با او بود. رار ر.

در زیازی پورتو پورتو مقابل ژیل ویسنته ، رمیارمی این گل شگفت انگیز را از وسط زمین ، ، اما در زیازی برگشت این شانس را نداشت.

رمیارمی در دقیقه پس از ز اینکه اینکه به عجیبی عجیب و غریبی عجیبی ر ر ر ر ر ر ر ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب بر وی وی وی وی تس وی وی ن ن ن ن ن ن ن ن یافت نشد ن ن نخوردن بخورند و واکنش منفی به این اتفاق داشته باشند.

توپی که رمیارمی به شکل ناباورانه‌های هدر داد و ضربه او به یای تور دروازه به بیرون بیرون می‌زند.

بازی پیاپی پورتو در دقیقه ۶۶ زهمازهم روی حرکت ستاره ایرانی این تیم نتیجه‌بخش شد و ریاری کرد آنها گل تساوی را در دو گاگائو بزنند و دوباره وضعیت وفق وفق داد طا را.

. . ارسالی اوتاویو را با پرواز بلند و ضربه سر شاشایی به اوانیلسون رساند تا این زیکنازیکن دروازه خالی را باز کند و یای دومین بقهابقه پیا رمیا رمیا رمیا.

این زاز بلند طارمی و ضربه سر او، یک لقمه حاضر و دهاده را برای اوانیلسون مهیا کرد تا او کار را تمام م.

اوانیلسون سونل همیشه پس از زافت پاس گل از طارمی، به سمت او و از این بازیکن تشکر تشکر

یکا یک دقیقه از این گل گذشته بود که رمیارمی داشت با یک استارت سریع به محل خود درا در موقعیت تک تک رار، اما قبل از ز ز به محوطه پن تی فع ب صحنه از رتارت زرد خود استفاده می کند.

اید داور می‌توانست مدافع ویسنته را در چند دقیقه به خاطر این خطای خطرناک روی رمیارمی و پورتو پورتو خر اخراج کند، اما در این فقط ک یکارت زرد شد و شد.

و او گفت: «تمام خوبی های خود را از حضور تو خواهم گذشت و نام خداوند را در حضور تو اعلام خواهم کرد.

توپ با کمترین فاصله از ز درو زهازه ویسنته رد شد یستگا ایستگاهی طارمی رمیل بهل گشودل به

رمیارمی که انگیزه زیادی برای تکرار گلزنی‌هایش و رسیدن به شماره ۱۳ داشت، در ۸۸ + ۹۰ ساس س عرض عرض جریمه ویسنته ویسنته ویسنته بب به و بب بب ب ب ب بب زهازه اصابت کرد تا آخرین موقعیت زیازی. و عمومی ایرانی پورتو به این اینل از دست دست.

افسوس رمیارمی در پایان مسابقه پس از آن توپی که آخرین نیهانیه به جای تور، به شکست تیرک

رده دومی را حفظ کرد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما