اینتر 2-0 اسپانیا؛ پنل گاز در بالای جدول قرار دارد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، اینتر پس از کسب نتایج عالی در هفته گذشته و نزدیک شدن به جدول رده بندی سری آ، امشب در چارچوب این دیدار هفته پانزدهم میزبان اسپتسیا زیاد است که در نهایت پیروز شد. بازی 2-0. سیمئونه اینزاگی که به پایان می رسد.

همانطور که انتظار می رفت، اینتر از ابتدا توپ را در اختیار داشت، اما نتوانست امتیازی به گل اسپتسیا بزند تا اینکه در دقیقه 26 نیمه اول و نراتزوری مشاهده شد. جایی که دختر Laotaro Mart ລູກ nez بسیار فراتر از هدف Spetses است.

در دقیقه 29 دانسل دامفرس پس از دریل از جناح راست، توپ را وارد دروازه حریف کرد که ضربه این بازیکن با واکنش دروازه بان اسپانیا برگشت.

در نهایت حمله اینتر به دقیقه 36 ختم شد.همکاری زیبای بازیکنان یونایتد با گل روبرت گلادینی بازی را 1-0 کرد.

در ادامه نیمه اول، اینتر توپ و میدان را کنترل کرد و کار را کنترل کرد و هر دو تیم را 1-0 وارد انبار کرد.

اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 توانست اختلاف را دو برابر کند، اما یواخیم کورما با بدشانسی که نراتزوری را از دست داد، ضربه ای به تیرک دروازه زد.

در دقیقه 54 اینتر همچنان می توانست به گل برسد اما این بار ضربه محکم هاکان چالاهانو و لو توسط دروازه بان اسپتسیا برگشت داده شد. با این حال دو دقیقه بعد بالاخره اینتر توانست گل دوم را به ثمر برساند. خطای مدافع هندی اسپانیایی داور را به پنالتی کشاند، لائو تارو مارتینز پشت توپ ایستاد و 2-0 پیش افتاد.

در دقیقه 61 اینتر گل سوم را به ثمر رساند اما هاکان چالهانو غ لو با نتیجه 2-0 مغلوب اسپانیایی شد.

در ادامه بازی کمی اوضاع بهتر شد و پرشیا به سمت دروازه اینتر هجوم برد اما دیدار دو تیم با تساوی 2 بر صفر به پایان رسید و شاگردان سیمون اینزاکی را یک قدم به دروازه نزدیک کرد. بالای جدول.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما