بحران در فوتبال اسپانیا؛ فقط رئال استعفا داد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته به پایان رسید و در نهایت تنها رئال مادرید از اسپانیا توانست به نیمه نهایی راه یابد. از زمانی که ویارئال فصل گذشته قهرمان لیگ اروپا شد، اسپانیا امسال پنج نماینده در لیگ قهرمانان اروپا دارد، اما تاکنون نتایج ناامیدکننده بوده است.

در گروه 5 تورنمنت، رئال تصمیم گرفت با 12 امتیاز از 5 بازی به جلو برود و تنها دو هفته بعد در برنابئو پیش بیفتد که باید به مصاف اینتر می رفت و با تساوی، جایگاه اول را حفظ می کرد. شرایط بارسا، اتلتیکو، سویا و ویارئال خوب نیست.

بارسلونا دو هفته بعد به بایرن مونیخ می رود و به مرحله حذفی راه می یابد. با این حال این امیدواری وجود دارد که بنفیکا نتواند دینامو را در خانه شکست دهد و در این صورت بارسلونا پس از شکست مقابل بایرن مونیخ به عنوان تیم دوم راهی نیمه نهایی خواهد شد. بارسلونا هفت امتیاز و بنفیکا پنج امتیاز دارند و اگر پرتغال دینامو را شکست دهد، باسا چاره ای جز شکست بایرن در ورزشگاه کنفدراسیون ها نخواهد داشت.

اتلتیکو مادرید شب گذشته در دقیقه 87 مغلوب میلان شد و به زیر جدول سقوط کرد. هفته گذشته اتلتیکو میهمان پورتو بود و برای صعود باید این تیم را شکست دهد و منتظر شکست یا تساوی میلان در بازی با لیورپول باشد.

در این گروه لیورپول به دور آخر، پورتو با 5 امتیاز و میلان با 4 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند و مغلوب اتلتیکو شدند.

سویا، دیگر تیم اسپانیایی سه شنبه شب با دو گل وولفسبورگ را شکست داد. در این گروه لیل با 8 امتیاز اول، سالزبورگ با 7 امتیاز دوم است. چلسی و وزنیاکی به ترتیب با 6 و 5 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

هفته گذشته سویا میهمان سالزبورگ بود و برای حرکت رو به جلو باید در این دیدار پیروز شود. دیدار سویا و وولفسبورگ مقابل لیل باعث پایین آمدن تیم اسپانیایی خواهد شد. با این حال، برتری چلسی می تواند این تیم را تا حد تیم اول پیش ببرد. وضعیت این گروه بسیار پیچیده است.

با این حال ویارئال در گروهی که منچستریونایتد تصمیم به صعود به آن گرفته است، شانس صعود به عنوان تیم دوم را دارد و برای تحقق این امر حداقل باید در روز پایانی به تساوی آتالانتا برسند وگرنه حذف خواهند شد.

چهار تیم بارسا، اتلتیکو، سویا و ویارئال در هفته پایانی میهمان هستند و روز بسیار پرتنشی را تجربه خواهند کرد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما