اینستاگرام ممکن است به زودی بتواند راه آهن طولانی تری بسازد – زومیت

[ad_1]

اگر از جدول زمانی 60 ثانیه ای اینستاگرام برای ایجاد Reels راضی نیستید، خبر خوب این است که طبق گزارش جدید، این شبکه اجتماعی قصد دارد امکان ساخت ریل طولانی تری را برای رقابت با TickTock فراهم کند.

به گزارش XDA، یکی از منتشرکنندگان اخبار اینستاگرام تماس گرفت الساندرو پالوزی وی اعلام کرد که شبکه های اجتماعی در حال بررسی امکان ساخت راه آهن طولانی تر هستند. کاربران اینستاگرام اکنون می توانند ریل هایی با حداکثر زمان 60 ثانیه ایجاد کنند. اما این محدودیت ممکن است در آینده نزدیک تغییر کند و امکان ساخت ریل تا 90 ثانیه وجود دارد.

اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط Paloz نشان می دهد که هنگام عکاسی از Rails، قابلیتی وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد محدوده ویدیو را روی 90 ثانیه تنظیم کند.

ریل اینستاگرام 90 ثانیه

توجه داشته باشید که قابلیت ایجاد ریل 90 ثانیه ای هنوز برای همه کاربران در دسترس نیست و اینستاگرام نیز هنوز به طور رسمی این تغییر را تایید نکرده است. شایان ذکر است که ویژگی Rails در ابتدا اجازه ساخت 15 ثانیه ویدیو را می داد که بعداً به 30 ثانیه تبدیل شد. در تیرماه سال گذشته شاهد تغییر مجدد این محدودیت به 60 ثانیه بودیم.

تعجب نخواهیم کرد اگر اینستاگرام محدودیت های ویدیویی را برای بخش Rails اضافه کند. چرا که رقیب اصلی این پلتفرم اجتماعی، یعنی TickTook، اکنون به کاربران اجازه می دهد ویدیوهایی با ماندگاری بیشتری بسازند. در جولای سال گذشته، این سرویس محدودیت ویدئویی را از 60 به 180 ثانیه افزایش داد.

مقالات مرتبط:

ما هنوز دقیقاً نمی دانیم که اینستاگرام چه زمانی محدودیت Rails را به 90 ثانیه تغییر می دهد. قابلیت های Rails از زمان راه اندازی آن در سال 2020 در بین کاربران اینستاگرام بسیار محبوب بوده است و به خصوص در هند بسیار محبوب است. جایی که ممنوعیت بلیط به اینستاگرام اجازه داد تا جایگزین خوبی برای فروش سریع بلیط شود.

اینستاگرام اخیراً برای رقابت با ویژگی بیت‌موجی اسنپ، پشتیبانی از آواتار را به پلتفرم خود اضافه کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا آواتارهای سه بعدی خود را در استوری ها و ایمیل ها به اشتراک بگذارند. البته این ویژگی فقط در ایالات متحده، کانادا و مکزیک موجود است.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما