الزورا و استادیومی که کهای استقلال و یسلیس یس! :: ورزش سه

[ad_1]

افتتاحیه یک ورزشگاه مدرن دیگر عر قاق

هاه الزورا با همکاری یک شرکت ایرانی مورد بهره برداری قرار گرفت و روز گذشته افتتاحیه آن رار شد.

خبر خبر: 1810900 –
27 بهمن 1400 ساعت 12:49 –
388 زدیدزدید

رش گزارش “ورزش سه” ، روز گذشته ، اتفاق مهمی در عرال رخ داد و پروژه انتخاب یکی از ورزشگاه های قدیمی این کشور عراق یایان رسیده و مراسم افتتاحیه آن برگزار می شود. حدود 16 هزار نفر به صورت رسمی رسمی ح. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید.

فرودا یک زاز در وسط ها، بازیکنان الزورا و الدیوانیه به همراه عدنان درجل وزیر ورزش وانان و فلاح حسن رئیس شگاشگاه الزورا وارد شدند. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید.

یکی از تات های جالب توجه به این پروژه، شرکت شرکت ایرانی در پروژه ختاخت آن بود. 197اه الزورا، مجموعه ای چند ربردیاربردی در شهر بغداد است که در سال 1978 تاسیس شد و بعد از گذشت چند به بهاهی فرسوده و زمندازمند ترمیم شد. این هاه با گنجایش حدود 15400 تماشاگر، باشگاه خانگی الزورا در شهر داد و طراحی و ساخت آن در 2012ال 2012 با شرکت ایرانی بلندپایه منعقد شد. یارفرمای این پروژه رتارت ورزش و جوانان عراق بود و طی ده سال، صفر صدا صد ورزشگاه نوسازی شده و الزورا به مکانی مدرن تر و امروزی ترل شد.

این اولین بار است که وارد این تجارت می شوم و مطمئن نیستم در مورد چه چیزی صحبت می کنم. به دلیل شرایط مالی کارفرما از جمله حمله حماعش به عراق و همچنین همه پروژه پروژه پروژه این سال ها چندین رار ر شد اما دیا 22a 22a کا پا کا پا

البته پروژه هاه الزورا هنوز به طور معمول به یایان نرسیده است. تلیات اجرا در سالن ورزشی و هتل این مجموعه ورزشی بهلیل شرایط مالی کار انجام می شود اما خود هاه به طور کامل بهره ریاری قرار گرفته است ست ر نیز جدید جدید جدید انجام م.

او گفت: «من خدای پدران شما، خدای اسرائیل هستم. یکی دیگر از موارد مهمی که می توان در تصاویر هم پی به آن برد، چمن چمن چمن هاه الزورا است، چیزی که سال هاست فوتب فوتبال ایران ن یک بزرگل بزرگ شده است تبدی. هاه خانگی باشگاه الزورا با توجه به یطایط و امکانات مدرنی که ردارد می تواند میزبانی بازی های تیم ملی عراق را هم انجام دهد.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما