بلپینا B8 گرن کوپه 2023 رونمایی ؛ شد سریایگزینی جذاب تر برای یام و سری 8 گرن گرن

[ad_1]

همین هفته بود که نیانی مووامو نسخه نسخه فیسلیفت ۸۸ ییایی کرد. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. 8انند سری 8 کوپه ، B8 گرن کوپه جدید متحمل تغییرات خفیفی شده خبری از تحولات در نیست. 8 گفته پینلپینا ، B8 گرن کوپه جدید از ماه جولای و با قیمت یهایه 162,100 یورو (18ادل 182,505 دلار) فروش فروش خواهد هد.

بلپینا B8 کوپه کوپه 2023

در درای ظاهری اضافه‌ فه‌ جلوپنجره اپنجرهانی ی یای اختصاصی سبز و را می توانم شاخص ترین تغییرات موجود نیست. نان این اینلمانی جذاب می‌تواند از چند رنگ اختصاصی نمونه خولخواه خود را انتخاب کند.

بلپینا B8 کوپه کوپه 2023

8ای یلپینا B8 گرن کوپه جدید اختصاصی صی. این اینا ۲۰ اینچی بوده و تایرهای ساخت کمپانی یلی احاطه شده اند. ا5 یرهایرها در ولو و عقب به ترتیب بع4 عادتی دیابر 245/35 ZR21 و 285/30 ZR21 دارند.

بلپینا B8 کوپه کوپه 2023

در دراخل کابین، همه چیز مشابه با نسخه استاندارد ۸ است. 8 پشت نان آلپینا B8 هم نمایشگر دوگانه،، در این ین، ست استاندارد از سترلاستر ۱۲.۳ اینچی بهره برد برد. بد نیست اشاره کنیم درل قبل این ینایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اینچی. دلپینا سعی می‌کند با نورپردازی لوگوی موجود روی چهارچوب درها و ‌کننده‌کننده iDrive و همچنین استفاده از کریستال در طاطات مختلف فل خود زا از ۸ کوپه کوپه استاندارد متمایز کند. این شرکت فرمان فرمان هر خودرو با طبیعی و به صورت دستی دوردوزی می‌شود.

بلپینا B8 کوپه کوپه 2023

B8 کوپه زیر ک پوتاپوت تغییر ویژگی را ندارد نیروبخش نیروبخش ۴۴.۴ لیتری سی ندرلندر است. این موتور تویین توربو نانایی ییلید ۶۲۱ اسب بخار قدرت و گشت وراور دا دارد. وظیفه انتقال قدرت هم یک گیربکس هشت هشت سرعتهار رل شده است. با اتکا به این یای محرکه ، آلپینا B8 جدید قادر است در در ۴.۴ نیهانیه سرعت خود را به 1000 مترلومتر در عتاعت عتاند. سرعت آن هم در ۲۰۱ایل یا ۳۲۴ مترلومتر در ساعت شده است.

8انچه مواد به رار رفته در دراخل کابین B8 مورد پسند یک مشتریاشد، امکان سفارش انواع رنگهای دلخواه و چرم یای گوناگون برای وی ارائه شده است.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما