اسپورت اسپورت بال با ارلینگ ینگالند تمام کرد :: سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811246 |
29 بهمن 1400 ساعت 15:24 |
2,261 زدیدزدید |

3
هاه

پس از زاکرات پیشرفته در کواکو

نشریه نزدیک به شگاشگاه بارسلونا خبر از زافق ارلینگ هالند با رئال مادرید داد.

رش رشارش «ورزش سه»، «رئال مادرید با وکیل ارلینگ هالند پدر پدر او و سر یک پیش ردارداد تصمیمی به توافق نهایی رسید»؛ این ادعایی است که امروز نشریه اسپورت چاپ بارسلونا مطرح می کند. بر این اساس رئال قدمی جدی در هاه جذب ستاره نورژی دورتموند شتهاشته است.

اسپورت نوشته است که در ژانویه نشستی بین بیناینده های رئال و “رافائلا پیمنتا” ، برزیل برزیلی ی دست ستاست مینو رایولا مدیر مهمه های هالند صورت ست است. رئالی ها برای مبارزه با شوامنی ، هافبک موناکو به این شهر و یلی ی دست داد تا با پیمنتا برای هالند وارد کره کره شود. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

در این گفت و گو پدرا پدر هالند نیز حضور دارند و نظر ییایی را با تصمیم گیری می کنند. مینو یوایولا به دلیل بیماری چند هفته تحت نظر پزشک نان قرار دارد و یطایط حضور در سلسات را نداشت ولی چیز هما هماهنگی این ایتالیایی بود.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید اصول اولیه را بدانید. . . . ابنداط بین رئال و دورتموند رار خوب است و شگاشگاه مادریدی امیدوار است نداند بند 75 میلیون یورویی فسخ او را تا 60 میلیون یورو به وهلاوه انتقال لوکا یوویچ، هشاهش هش.

23 ص اصلی سران رئال این است که ندا تابستان 2023 برای دورتموند بازی کند، نیانیانی که قرارداد کریم بنزما تمام خواهد کرد. برال برای تابستان امسال، ایلیان امباپه را در اولویت ویتار داده و خوشبین است زوج ندالند-امباپه پها برای نابستان 2023 در اختیار داشته باشد.
در هر صورت اگر گرالند تابستان امسال قصد ییایی داشته باشد، رئال بر اساس توافق فعلی، یداید برای جذب او قدم پیش ردارد.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما