از آمازون تا استارباکس، تلاش اتحادیه در حال ایجاد است.

[ad_1]

اعتبار …دانیل میرز / دیترویت نیوز، از طریق آسوشیتدپرس

جنرال موتورز و فورد موتور روز سه‌شنبه اعلام کردند که هیچ اختلالی در تحویل قطعات در کارخانه‌های خود به دلیل اعتراض‌ها به دستورات واکسن در کانادا نداشته‌اند و انتظار ندارند هیچ مشکل فوری وجود داشته باشد.

این اعتراضات تا حدی پل را که دیترویت و ویندزور، انتاریو را به هم متصل می‌کند، بسته است، یک گذرگاه مرزی شلوغ که یک حلقه حیاتی برای انتقال قطعات خودرو به کارخانه‌های هر دو کشور است.

حدود 8000 کامیون در یک روز معمولی از پل سفیر عبور می کنند که این دو شهر را به هم متصل می کند، بسیاری از آنها قطعات خودرو را از یک طرف تامین کنندگان به کارخانه های خودرو از طرف دیگر می برند. ترافیک روی پل دوشنبه شب به دلیل اعتراض کامیون داران که در هفته گذشته خیابان های اتاوا را مسدود کرده بود، بسته شد. در چند روز گذشته، این اعتراض که به عنوان تظاهراتی علیه الزامات واکسینه شدن رانندگان کامیون در حال عبور از مرز ایالات متحده و کانادا آغاز شد، به سایر نقاط کانادا نیز سرایت کرد.

این اعتراضات این نگرانی را ایجاد کرده است که اگر جریان آزاد قطعات و وسایل نقلیه در سراسر مرز متوقف یا مختل شود، صنعت خودرو، یک کارفرمای بزرگ در سراسر غرب میانه و انتاریو، ممکن است متوقف شود.

جنرال موتورز و فورد فعالیت های گسترده ای در کانادا دارند. جنرال موتورز یک کارخانه مونتاژ بزرگ در اوشاوا در نزدیکی تورنتو دارد که اخیراً آن را بازسازی کرده است. این شرکت در ماه نوامبر گفت که کارخانه بازگشایی شده و اولین وانت شورولت سیلورادو خود را تولید کرده است. این خودروساز در حال برنامه ریزی برای ساخت ون های تحویل الکتریکی در کارخانه دیگری در Ingersoll، انتاریو، تقریباً در نیمه راه بین دیترویت و تورنتو است. فورد دو کارخانه مونتاژ خودرو و دو کارخانه موتور در انتاریو دارد.

نمایندگان هر دو شرکت گفتند که هیچ مشکلی در تامین قطعات در روزهای آینده پیش بینی نمی کنند. کارخانه‌های خودروسازی در میشیگان و کانادا به دلیل مشکلات زنجیره تامین و محدودیت‌های بهداشت عمومی به تنظیم برنامه‌های تحویل و تامین قطعات در طول همه‌گیری عادت کرده‌اند.

به گفته شرکت خصوصی مالک این گذرگاه، شرکت پل بین‌المللی دیترویت، روز سه‌شنبه، پل سفیر برای تردد از کانادا به ایالات متحده باز شد، اما به دلیل معترضان کامیون‌داران در سمت انتاریو، در جهت دیگر بسته شد. . .

شرکت پل و دپارتمان حمل و نقل میشیگان به ترافیک تجاری عازم کانادا توصیه کرده اند که به پل آبی آبی کوچکتر در پورت هورون، 60 مایلی شمال دیترویت، که در هر دو جهت به روی ترافیک باز است، تغییر مسیر دهند. به گفته آژانس خدمات مرزی کانادا، روز سه شنبه، وسایل نقلیه تجاری قبل از عبور از پل آبی آبی به کانادا باید حدود 90 دقیقه منتظر بمانند.

یک تونل بین دیترویت و ویندزور همچنان باز است، اگرچه عمدتاً توسط اتومبیل ها و کامیون های سبک استفاده می شود. آژانس مرزی کانادا زمان انتظار در تونل را در هر جهت کمتر از 15 دقیقه گزارش کرده است.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما