dioodbanner

کیلومتر اسکوچیچ مرکز در تیم ملی است

[ad_1]

“ورزش سه”: “بله! ما به این زودی فکر نمی کنیم. خود اسکوچیچ اینطور فکر نمی کند.

با مرور و یادآوری نحوه صحبت برخی بازیکنان و زمزمه های شنیده شده از اردوی اول، می بینیم که خود بازیکنان فکر نمی کردند سریعتر از تمام آسیا، سریعتر از تمام تاریخ به جام جهانی برسیم.

الان هم بعضی ها باور نمی کنند! اگرچه شمارش بازی ها و بردهای این تیم از دستشان خارج خواهد شد، اما سعی می کنند ننویسند و نگویند که می خواهند در قطر بمانند و به عنوان تماشاگر لذت ببرند!

اما شاید پنجشنبه شب گذشته، مثل سه بار قبل از جام جهانی، به هوا نپریدیم و شادی نکردیم. نه اینکه صعود عادی باشد یا منتظر شروع بازی در قطر نباشیم، نه این بردها اعمال می شود!

بازی تیم ملی پانزده بار تمام شد، ما نباختیم و چهارده بردیم! ما حق داریم در مورد این پیروزی ها منظم باشیم. ما حق داریم از این بازیکنان درخواست بیشتری داشته باشیم. بازیکنان هر کدام بهترین هستند. پست به پست

امیر عابدزاده با جایگزینی بیرانوند خوب عمل کرده و در آرزوی رفتن به سویا، حسین کنعانی و شجاع چشم قطر را به خود جلب کرده و در این فصل در کشور میزبان جام جهانی بازی می کنند. صادق محرمی حروف درشت را پشت سر گذاشت و به سمت راست دفاع رفت و چپ کمی با نورافکن، میلاد محمدی و… راحت بود.

به محض اینکه جلو بیاییم و از سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، علی قلی زاده، وحید امیری، سامان قدوس و… بگذریم، ستاره های لژیونر بیشتر و بهتر می شوند. جهانبخش نه تنها در گفتگوی فنی، با آن پاس های طولانی از شوت های جذاب و فرار و خطرناک، به بلوغ کاپیتان هم رسید و در نهایت خط حمله با شریک مهدی طارمی – سردار آزمون، ما را امیدوار کرد. . . دو تا از بهترین باشگاه های آسیا و باشگاه های بزرگتر در انتظار آنها هستند.

با این حال، ما انتظار بیشتری داریم و یک جام جهانی معمولی! پس با دلی شاد منتظریم که از ما بپرسد آقای دراگان! بعد از اینکه کره جنوبی را شکست دادیم (و در صورت امکان در رقابت خواهیم بود) و مهمتر از آن به رتبه شانزدهم جهان رسیدیم.

چهرق چهرقانی

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما