dioodbanner

رونالدو جانشین رئال مادرید!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، گرت بیل در بازی مقابل بیلبائو در ورزشگاه سن مامس برای رئال مادرید به میدان نرفت و تمام مدت روی نیمکت بود. اما جالب اینجاست که ستاره ولزی برای گرم کردن به خط دعوت نشد. گرت بیل هرگز گزینه مناسبی برای کارلو آنچلوتی نبوده است، زیرا ترجیح می دهد وینی و رودریگو را با هم ترکیب کند و ایسکو را به عنوان اولین هافبک تهاجمی خود انتخاب کند.

اما گرت بیل تنها نیست، همانطور که ادن هازارد یا لوکا یوویچ، دو نفر دیگر مورد توجه سران رئال مادرید نیستند، اما مورد این بازیکن خاص و متفاوت است. نه هازارد و نه یوویچ آماری برابر با گرت بیل به عنوان بازیکن رئال مادرید ندارند.

چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا با عملکرد فوق العاده در مسابقات قهرمانی 2014، 2016 و 2018، گرت بیل را به بازیکن رئال مادرید تبدیل کرد. گل تعیین کننده او در فینال لیسبون مقابل اتلتیکو مادرید و البته دو گل تاثیرگذار مقابل لیورپول در کیف، برای همیشه در قلب هواداران رئال مادرید خواهد ماند. در روزهای اولیه گرت بیل در مادرید، او به عنوان جانشین بلندمدت کریستیانو رونالدو انتخاب شد، اما همه چیز تغییر کرده است.

پنج ماه قبل از پایان قرارداد گرت بیل، علیرغم برخی ابهامات، همه چیز درباره آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد. سه بازیکن در این فصل مصدوم شده اند، از جمله یک بازیکن مقابل کرونا، که باعث شد رئال مادرید بازی کند: 193 دقیقه در سه بازی، آخرین آن در 28 سپتامبر 2021 بود. گرت بیل برای آخرین بار در آن روز در ترکیب اصلی قرار گرفت. و البته به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد.

جالب اینجاست که گرت بیل در این فصل 232 دقیقه برای ولز بازی کرد و بیش از هر باشگاه دیگری در سطح ملی بازی کرده است. تیم ملی ولز در دیدار رفت مرحله پلی آف جام جهانی قطر روز 24 مارس به مصاف داوید آلابا از اتریش می رود. قرارداد او در 30 ژوئن به پایان می رسد و باید دید در صورت صعود ولز به جام جهانی، گرت بیل چگونه با این تصمیم روبرو خواهد شد.

اگر ولز شکست بخورد، این احتمال وجود دارد که بازیکن در 32 سالگی از فوتبال خداحافظی کند. اما بازی در جام جهانی نوامبر امسال انگیزه بزرگی برای گرت بیل است و می تواند مسیر او را در آینده تغییر دهد.

شاید گرت بیل را در ترکیب دیدار امشب رئال مادرید و گرانادا ببینیم. اما تعداد کمی از هواداران انتظار دارند که کارلو آنچلوتی نام خود را در ترکیب اصلی قرار دهد. از آن قدم بلند، قدرت پای چپ و توانایی گلزنی، روزهای زیادی می گذرد و به نظر می رسد شاهزاده رئال مادرید چندین دهه پیش در این تیم بازی کرده است.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما