dioodbanner

توپ طلا فراموش شده است. موج جدید انتقاد از مسی

[ad_1]

کد خبر: 1795648/29

زمان: 20:40
1400/09/11

بازدید از: 47176

فقط یک در در 600 دقیقه

دو مجله پاریسی اکیپ و لوپاریزین شب گذشته در مورد عملکرد لئو مسی مقابل نیس سوال کردند.

در دیدار پایانی هفته شانزدهم لیگ قهرمانان فرانسه، شب گذشته تیم فوتبال پاری سن ژرمن در جایگاه نخست این دیدار در پارک دو پرنس قرار گرفت و تیم میزبان نیس با یک گل به پایان رسید. این دیدار در کارنامه شاگردان مائوریسیو پوچتینو ثبت شد که نیمار ستاره برزیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت اما لیونل مسی از ابتدا تا انتها در تیم میزبان حضور داشت.

قبل از شروع بازی از لیونل مسی برنده توپ طلای 2021 و ججو دوناروما بهترین گلزن سال تمجید شد اما مسی نتوانست انتظارات و عملکرد رقابتی خود و … را برآورده کند. بازیکنان پاری سن ژرمن مانند کیلیان امباپه مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته اند.

تنها بازیکنی که از انتقادات تند در امان ماند دونا رم بود که با خویشتن داری خوبش اجازه نداد پاریس در را باز کند تا بفهمد چرا او به عنوان بهترین دروازه بان جهان شناخته شد.

لوپاریزین در مورد عملکرد ضعیف پی اس جی می نویسد:سبک بازی مائوریسیو پوچتینو به هیچ وجه نزدیک نیست و به خصوص مسی و امباپه در زمین به نظر نمی رسند. خط حمله پاری سن ژرمن تازه نیست و شرایط به نفع آنها پیش نمی رود. بازی خوب ژان کلر تودیبو (مدافع سابق بارسا و نیس) را نباید نادیده گرفت، زیرا او می تواند حمله PSG را خنثی کند و مسی و امباپه نمی توانند او را شکست دهند.

این تیم همچنین در انتقاد از مسی نوشت: مسی آهسته و ناهماهنگ با سرعت بازی بازی کرد. گاهی اوقات به نظر می رسد که او ارتباط خود را با هم تیمی هایش از دست می دهد. استفاده از مسی به عنوان 9 غلط ممکن است ایده درستی نباشد و تغییر موقعیت مسی ضروری است. لازم به ذکر است که مسی تنها گل لیگ قهرمانان را در حالی به ثمر رساند که 600 دقیقه در این تیم حضور داشت و البته این امر بدون دلیل امکان پذیر نیست.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما