تولید مرسدس بنز AMG GT سری Black به پایان رسید.

[ad_1]

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط MB Passion تولید مرسدس AMG GT سری Black تکمیل شده است. این خودروساز کوچک بیش از 1700 دستگاه از این سوپر کوپه تولید ویژه. مرسدس هنوز به طور رسمی این اطلاعات را تایید نکرده است.

مرسدس بنز AMG GT سری مشکی

مرسدس بنز AMG GT سری بلک در جولای 2020 رونمایی شد و به عنوان یک مدل رده بالا از AMG GT معرفی شد. آخرین باری که مرسدس سری بلک را معرفی کرد در سال 2014 و مدل SLS بود.

مرسدس بنز AMG سری GT مشکی

این یک سوپر کوپه از موتور 4 لیتری توئین توربو V8 از یک میل لنگ صاف نیرو می گیرد و تا 7200 دور در دقیقه شتاب می گیرد. این موتور توانایی تولید 720 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور را دارد.

گیربکس 7 سرعته دوبل وظیفه انتقال نیرو به چرخ های عقب را بر عهده دارد.

مرسدس بنز AMG GT سری مشکی

این مدل برای تنها در 3.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد ضروری است و می تواند در کمتر از 9 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت آن 325 کیلومتر در ساعت است.

بدنه کاملاً از مدل های مسابقه ای GT3 و GT4 الهام گرفته شده است و دارای سپر عقب بزرگ و قابل تنظیم و بال عقب قابل تنظیم الکتریکی تا 20 درجه است.

مرسدس بنز AMG سری GT مشکی

نمونه اصلی این مدل رکورد سریع ترین خودروی انبوه در نوربرگ رینگ است با زمان ضبط 6 دقیقه و 43.61 ثانیه. با این حال، پورشه GT2 RS با تیونینگ Manthey Racing این رکورد را بیشتر بهبود بخشید.

قیمت پایه سری بلک برابر است با 326 هزار دلار و بسته به سطح امکانات و تجهیزات به این رقم اضافه می شود.

مدل قبلی SLS AMG Black Series با دبی بسیار کم 350 دستگاه تولید شد که امروزه بسیار گران است.

مرسدس SL سری مشکی

شایان ذکر است که 3 دستگاه SLS AMG Black Series در کشورمان وجود دارد، نمونه خاکستری رنگ که اخیرا پس از مدت ها مشغله مجوز رسمی دریافت کرده است.

به نظر می رسد مرسدس برای پاسخگویی به تقاضای بازار برای این ابرخودروی محبوب، جریان نسل جدید را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

پیش از این در مقاله نگاهی به تاریخچه ابرخودروهای مرسدس انداختیم و SLS AMG را بررسی کردیم.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما