dioodbanner

ابتدا به Weird West – تقاطع Chaos و Fallout نگاه کنید

[ad_1]

من در حال رفتن به یک شهر کوچک بودم تا کار مفید خود را انجام دهم و جنایتکار دیگری را پیدا کنم که ناگهان توسط گروهی از زامبی ها مورد حمله قرار گرفت. زامبی ها مسلح هستند و به سمت من دینامیت پرتاب می کنند! آنها هر بار که من شلیک می کنم نمی میرند و به حمله ادامه می دهند اما قبل از آن. بالاخره یکدفعه دینامیت زدم دست یکیشون و بوم! منفجر می شود و زامبی ها را متلاشی می کند. بقیه را هم همینطور می کشم تا دیگر کسی مزاحمم نشود. این دنیای Weird West است، دنیایی خشن، بی رحم و البته غوطه ور.

غرب عجیب، در حالی که در جهان ثروتمند است، چالش برانگیز و چالش برانگیز است. این تم که شامل انواع حالت های نقش آفرینی و تیراندازی و حالت های دوربین، اغلب از بالا به پایین و گاهی ایزومتریک است، توسط WolfEye Studios توسعه داده شده است. رهبر پروژه کسی نبود جز رافائل کولانتینو، کسی که استودیو آرکین را تأسیس کرد و در ایجاد Dishonored و Prey نقش داشت. عشق کولانتینو به تم Immersio هنوز در غرب عجیب و غریب مشهود است، اما این بار شاهد ترکیبی از این علاقه با ثروت های قدیمی هستیم که دنیای بازی را تعریف می کنند.

مطالب پیشنهادی:ضبط نوروز 1400; ژانر وسترن: فیلم ریو براووغرب وحشی
ضبط نوروز 1400;  ژانر وسترن: فیلم ریو براوو

غرب عجیب برای گفتن داستان یک نفر کافی نیست و در ابتدا دنیای رای به شما نشان می دهد که هم غرب است، پر از موجودات جادویی و فانتزی. واقعا عجیبه بازی داستان 5 شخصیت مختلف را به طور همزمان روایت می کند، ابتدا خواهید دید که پدر و پسر مورد حمله گروهی دزد قرار می گیرند که خود را Stillwaters می نامند. سارقان موفق شدند پسر را بکشند و پدر را به اسارت ببرند و به نزد مردم ببرند. دوربین اینجا را قطع می کند و شما را در قالب همسر یک مرد اسیر قرار می دهد: جین بل. جین که قبلاً جایزه می گرفت و با جنایت مبارزه می کرد، پس از ازدواج و تشکیل خانواده از دعوا دست کشید و تفنگ خود را در جایی دفن کرد تا از نزدیک شدن او به جز در مواقع ضروری جلوگیری کند. شهردار بعد از اینکه متوجه شد شما، همسرتان و فرزندانتان را نجات می دهد.

با این کار نقشه Weird West باز می شود و اگرچه ممکن است در ابتدا نتوانید به کل نقشه دسترسی داشته باشید، اما می توانید با کمی پیمایش و یک نقشه کامل و کامل آن را برطرف کنید. البته این کمی خطرناک است، مخصوصاً اگر پیاده روی کنید، زیرا Stillwater در وسط خیابان به شما حمله می کند، کایوت ها به صورت گله حمله می کنند و زامبی ها با دینامیت های خود از شما استقبال می کنند. این تعاملات عجیب و گاه دشوار با دنیای بازی، Weird West را جذاب‌تر می‌کند و می‌تواند شما را مانند Disanard مدام به رکوردهای گذشته رجوع کنید و چند سبک مختلف را برای حرکت رو به جلو امتحان کنید.

بازی های مبارزه ای نیز بسیار متنوع هستند. همانطور که در بالا ذکر شد، این تم ترکیبی از تیرانداز و نقشه برداری است و این امکان را به شما می دهد تا با جمع کردن انواع مختلف نبرد و رفتن به مقابل دشمن با استراتژی های جدید، به سلاح های بیشتری دسترسی داشته باشید و قدرت های جدیدی به دست آورید. راه های زیادی برای مبارزه وجود دارد: می توانید یواشکی پشت دشمنان بروید، یک سطل اسید روی آنها بریزید و از شر آنها خلاص شوید. یا یک چراغ نفتی به سمت آنها بیندازید و آن را با گلوله منفجر کنید تا دشمن در آتش بسوزد. در صورت تمایل می توانید به دشمنان لگد بزنید و آنها را روی زمین بیندازید و سپس با تفنگ ساچمه ای تیراندازی کنید. در یک کلام، همانطور که می خواهید بازی کنید!

مطالب پیشنهادی:نقد و بررسی Final Fantasy VII Remake Intergrade – Fantasy!دیداری بهتر با بهترین بازی تاریخ
نقد و بررسی Final Fantasy VII Remake Intergrade - Fantasy!

بازی های نقش آفرینی از بالا به پایین زیادی مانند Weird West وجود ندارد که گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد: بازیکنان می توانند تقریباً با هر چیزی در بازی تعامل داشته باشند و از آن استفاده کنند. شکستن مخازن آب در حالی که در آتش هستید، جان شما را نجات می دهد، پریدن روی اشیاء مختلف احتمالات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد، و غلتیدن در داخل پنجره، تجربه تم سوم شخص را ایجاد می کند، که در تم ایزومتریک بسیار نادر است.

دنیای غرب عجیب و غریب خطرناک و پر جنب و جوش است. هر کاری که انجام می دهید روی دنیای بازی تاثیر می گذارد و عواقب آن را خواهید دید. بگذارید مثالی بزنم: بعد از اینکه مقداری پول به دست آوردید و می‌خواهید به شکار یک جنایتکار بروید، مرد مسلح به شما می‌گوید که با پرداخت هزینه به سراغ شما می‌آید و به عنوان یک نیرو از شما مراقبت می‌کند. قبول میکنی و باهاش ​​میجنگی. در حین دعوا، شما به طور تصادفی یک چراغ نفتی روشن کردید و خانواده شما در آتش سوختند. وقتی نبرد تمام شد، کیف او را بردارید. بعد از اینکه کاملا او را فراموش کردید با اهالی روستا ملاقات کردید و در حین گفتگو متوجه شدید که این روستایی برادر یک محافظ است. اندکی برای برادرش سوگواری کرد و ندانسته قاتل خود را نفرین کرد و قسم خورد که خون او را بریزد. Weird West به شما اجازه نمی دهد که کارهای خوب یا بد خود را فراموش کنید، چه بزرگ و چه کوچک.

محیط و دنیای Weird West هنوز تمام اعمال شما را به یاد می آورد. داستان 5 شخصیت اصلی کاملاً مستقل روایت می شود، اما هر انتخابی که داشته باشید در داستان 4 شخصیت دیگر تاثیر دارد و عواقب آن مشخص خواهد بود. در مرحله نهایی، پنج نفر با هم ملاقات می‌کنند، و آنجاست که می‌بینید چقدر جلوه پروانه در Weird West چقدر خوب و ظریف است و عناصر طراحی چقدر حرفه‌ای عمل می‌کنند.

مطالب پیشنهادی:اخبار نقد و بررسی فیلم جهان – در راه فیلم وسترناحساسات زیر صدای گلوله
اخبار نقد و بررسی فیلم جهان - در راه فیلم وسترن

Weird West بر خلاف بازی هایی است که تا به حال تجربه کرده اید، این تم شگفتی های زیادی پشت خود دارد و می تواند در هر زمانی شما را شگفت زده کند. اگر با گیم پلی بازی آشنا نباشید، سخت کار می کنید و سیستم و مکانیک را اعمال می کنید، بارها کشته می شوید و چالش های Weird West را تجربه خواهید کرد. بازی کاملاً منحصر به فرد است و برخلاف Assassin’s Creed Valhalla که بعد از چند ساعت چیز جدیدی برای ارائه ندارد.

Weird West در تاریخ 21 ژانویه 1400 برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، سری X و S و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما