پنج راز در مورد ارز دیجیتال که هنوز از شما پنهان می کنند

بانک مرکزی به بررسی دقیق پرونده CBDC و همکاری با سایر بانک های مرکزی در مورد این موضوع ادامه می دهد. وقتی آنها این موضوع را در کنار مشکل پولشویی مواد مخدر در نظر گرفتند، ایالات متحده یک مقام کلمبیایی با مردم ایالات متحده به گفتگو نشست، پس چرا مردم قراردادهای بیت کوین را دسته جمعی خریداری نمی کنند؟ این به این دلیل است که CBDCها هنوز کاملاً در مدار ارزهای سنتی قرار دارند و به همین دلیل است که همه کاربران باید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند و نباید خیلی پیچیده باشند زیرا می تواند معامله را برای کاربران بسیار دشوار کند. در این مقاله، دقیقاً خواهیم آموخت که پولشویی چیست و چرا ضروری است، چه کسی پولشویی می کند و چگونه این کار را انجام می دهد و مقامات برای خنثی کردن عملیات پولشویی چه اقداماتی انجام می دهند. برای اجتناب از مالیات دولت کلمبیا بر مبادله پول از پزو به دلار و تعرفه کالاهای وارداتی، این تجار می توانند به سراغ «دلالان پزو» در بازار سیاه بروند که برای انجام معامله خارج از مداخله دولت، کارمزد کمتری دریافت می کنند. اکثر طرح‌های پولشویی شامل ترکیبی از این روش‌ها می‌شوند، اگرچه صرافی پزو بازار سیاه تقریباً یک سیستم خرید یک مرحله‌ای است زمانی که شخصی پول نقد را به دلال پزو قاچاق می‌کند.

4 بسیار ساده مسائل میتوانید انجام دهید برای جلوگیری از اتلاف با Digital Currency

کلمبیا از بازار سیاه استفاده می کند. کلمبیا دلال پزو سپس از آن دلارهای دارویی برای خرید کالا در ایالات متحده برای واردکنندگان کلمبیایی استفاده می کند. صندوق بین المللی پول هنگام ارجاع به ارزهای ملی از سیستم متفاوتی استفاده می کند. از آنجایی که سیستم‌های مالی جهانی نقش عمده‌ای در اکثر طرح‌های سطح بالای شویی ایفا می‌کنند، جامعه بین‌المللی از طریق ابزارهای مختلف با پولشویی مبارزه می‌کند، از جمله گروه ویژه اقدام مالی برای پولشویی (FATF) که تا سال 2018 دارای 37 کشور و سازمان است.. سازمان ملل، بانک جهانی و صندوق بین المللی پول نیز دارای بخش های مبارزه با پولشویی هستند. ادغام: برنامه این بود که پول را به کلمبیا بفرستد، جایی که سانتاکروز-لندونو از آن برای تامین مالی کسب و کار قانونی متعدد خود در آنجا استفاده کند. GBTC مانند یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) نیست، بنابراین قیمت آن نمی تواند به طور دقیق قیمت بیت کوین را ردیابی کند. ویلان فکر می‌کند که در طول سال شاهد راه‌اندازی ابزارهای سرمایه‌گذاری بیت‌کوین بیشتری خواهیم بود، که با ETF (وجوه قابل معامله در بورس) شروع می‌شود که عملکرد معاملات آتی بیت‌کوین را دنبال می‌کنند، مشابه ETF‌هایی که عملکرد S&P 500 یا سایر شاخص‌های بازار را دنبال می‌کنند..

§ 1960 اتهامات علیه آن در آوریل 2007 بیش از یک سال است. اندی گرینبرگ (20 آوریل 2011). “ارز رمزنگاری”. این ابزارهای دست نویس ، با کمک به بانکدار برای پرداخت مبلغ مشخصی به شخص ثالث ، در قرن هجدهم به فرم های از پیش چاپ شده که ما به عنوان چک ها می شناسیم ، جای داد. kominers: برخی از مقررات احتمالاً برای صنعت مناسب است زیرا برای رسیدن به رمزنگاری و استفاده از جریان اصلی و استفاده ، باید در یک بازار و فناوری باشد که مصرف کننده بتواند دسترسی پیدا کند و این کار را به روشی ارزشمند و بسیار پایین تر انجام دهد خطر از امروز بانکداران مرکزی ، تنظیم کننده ها ، وزارتخانه های دارایی ، مقامات ضد انحصار ، صادرکنندگان ارز و کارشناسان فناوری باید برای یک هدف مشترک به یک زبان مشترک صحبت کنند. موسسات مالی مانند JPMorgan Chase & Co. (JPM) در حال آزمایش استفاده از فناوری blockchain برای کاهش هزینه های معاملات با ساده سازی پردازش پرداخت هستند. آنها پول کثیف را به عنوان "پرداخت" برای کالاها یا خدمات فرضی دریافت می کنند، اما در واقع هیچ کالا یا خدماتی ارائه نمی دهند. آنها به سادگی از طریق فاکتورها و ترازنامه های جعلی ظاهر معاملات قانونی را ایجاد می کنند.

پولشویی یک عمل جنایتکارانه باستانی است و مانافورت به سختی اولین شخصیت سیاسی است که خود را در آن قاطی کرده است. پولشویی یک عمل رایج در همه جا است. بانک های خارج از کشور: پولشویی ها اغلب از طریق «حساب های خارج از کشور» مختلف در کشورهایی که قوانین رازداری بانکی دارند، پول ارسال می کنند، به این معنی که برای همه مقاصد، این کشورها اجازه بانکداری ناشناس را می دهند. لایه بندی ممکن است شامل چندین انتقال بانک به بانک باشد. حواله های سیمی بین حساب های مختلف به نام های مختلف در کشورهای مختلف؛ واریز و برداشت برای تغییر مداوم مقدار پول در حساب ها؛ تغییر واحد پولی؛ و خرید اقلام با ارزش (قایق، خانه، ماشین، الماس) برای تغییر شکل پول.

سه روشی که می‌توانید Digital Currency را از تجارت خود حذف کنید

لایه بندی: این شامل ارسال پول از طریق تراکنش های مالی مختلف است تا شکل آن تغییر کند و پیگیری آن مشکل شود. بنا به ضرورت پیچیده است: کل ایده این است که ردیابی پول کثیف را در حین تمیز کردن برای مقامات غیرممکن کنیم. پولشویی گامی حیاتی در موفقیت قاچاق مواد مخدر و فعالیت های تروریستی است، به غیر از جرایم یقه سفید، و سازمان های بی شماری در تلاش هستند تا به این مشکل رسیدگی کنند. اکثر تحقیقات جهانی بر دو صنعت اصلی پولشویی متمرکز است: قاچاق مواد مخدر و ثبت نام در فارکس سازمان های تروریستی. ارتباط بین پولشویی و تروریسم ممکن است کمی پیچیده تر باشد، اما نقش مهمی در پایداری سازمان های تروریستی دارد.

گرفتار این Digital Currency کلاهبرداری نشوید

وقتی روند پولشویی به نقطه خاصی می رسد یا اگر مقامات مجری قانون شروع به ابراز علاقه کنند، همه آن پولی که ناگهان بدون هیچ دلیل اقتصادی قابل پیش بینی ناپدید می شود و آن بخش مالی از هم می پاشد. دولت‌ها در این مرحله می‌توانند از ارز به‌عنوان ابزار سیاست، چاپ ارزهای کاغذی مانند دلار آمریکا برای پرداخت هزینه‌های نظامی استفاده کنند. کشورهای در حال توسعه اغلب بار سنگین پولشویی مدرن را متحمل می شوند زیرا دولت ها هنوز در حال ایجاد مقررات برای بخش های مالی تازه خصوصی شده خود هستند.

کل راهنما برای درک Digital Currency

در این مرحله، مجرم می تواند بدون اینکه گرفتار شود از پول استفاده کند. اما ژورادو گرفتار شد. در مجموع، ژورادو 36 میلیون دلار پول مواد مخدر را از طریق موسسات مالی قانونی وارد کرد. پولشویی تقریباً در همه کشورهای جهان اتفاق می افتد و یک طرح واحد معمولاً شامل انتقال پول از طریق چندین کشور به منظور پنهان کردن منشاء آن است. دادستانی اعلام کرد که دیلی در طرحی ادعایی برای دور زدن این قانون و پنهان کردن منشاء شرکتی پولی که به دست نامزدهای جمهوری خواه در تگزاس ختم شد، شرکت کرده است. پولشویی، در ساده ترین حالت، عمل به دست آوردن پولی است که از منبع A به دست می آید، به نظر می رسد که از منبع B آمده است. در عمل، مجرمان تلاش می کنند منشاء پول به دست آمده از طریق فعالیت های غیرقانونی را پنهان کنند، بنابراین به نظر می رسد که از منبع به دست آمده است. منابع قانونی

در بخش بعدی، نگاهی به دو عملیات منفجر شده پولشویی خواهیم انداخت. این ویژگی یک طبقه بندی از پول را ارائه می دهد که دو نوع CBCC – خرده فروشی و عمده فروشی – را مشخص می کند و آنها را از سایر اشکال پول بانک مرکزی مانند پول نقد و ذخایر متمایز می کند. این پیچیده ترین مرحله در هر طرح شویی است، و همه چیز در مورد این است که ردیابی پول کثیف اصلی تا حد امکان سخت باشد. به هر حال این طرح اولیه بود، اما او و همکارانش در نهایت تصمیم گرفتند که اگر پول را به عنوان درآمد مبدل به شرکت برگردانند، می توانند از پول بهتر استفاده کنند. از آن حساب، Antar می تواند نقل و انتقالات ناشناس را به حساب های مختلف خارج از کشور انجام دهد. سپس پول به یک یا چند حساب بانکی توسط افراد متعدد (اسمورف ها) و یا توسط یک شخص در مدت زمان طولانی واریز می شود. تأثیر پاکسازی موفق پول مواد مخدر واضح است: مواد مخدر بیشتر، جنایت بیشتر، خشونت بیشتر. در ایالات متحده، وزارت دادگستری، وزارت امور خارجه، دفتر تحقیقات فدرال، خدمات درآمد داخلی و آژانس مبارزه با مواد مخدر، همگی دارای بخش هایی هستند که در مورد پولشویی و ساختارهای مالی زیربنایی که باعث کارکرد آن می شوند، تحقیق می کنند.

حقایق کمی شناخته شده درباره Digital Currency – و چرا اهمیت دارند

این به معنای کلاهبرداری بیشتر، اختلاس بیشتر شرکتی (که به معنای از دست دادن حقوق بازنشستگی بیشتر کارگران در هنگام فروپاشی شرکت است)، مواد مخدر بیشتر در خیابان ها، جرایم مرتبط با مواد مخدر بیشتر، منابع اجرای قانون فراتر از توان آنها و از دست دادن روحیه عمومی در جامعه است. بخشی از تاجران قانونی که قانون را زیر پا نمی گذارند و تقریباً به سود مجرمان نمی رسند. سپرده گذاران در زمان های عادی نرخ سود کمتری را برای سپرده های بانکی خود می پذیرفتند زیرا بانک ها خدمات اضافی (روابط اعتباری، روش های پرداخت، مشاوره سرمایه گذاری و مدیریت پرتفوی اوراق بهادار اغلب به صورت رایگان) ارائه می کردند، اگرچه سپرده های مدیران عامل نیز نقد شوند. در انتهای طیف اجتماعی-فرهنگی، پولشویی موفقیت آمیز به معنای آن است که فعالیت مجرمانه در واقع نتیجه می دهد. وقتی به دارایی‌های رمزنگاری مانند بیت‌کوین که اغلب برای تسهیل فعالیت‌های غیرقانونی استفاده می‌شوند، توجه می‌کنم، شایستگی این استدلال را می‌بینم. برای مثال، در ایالات متحده، ارزش پرداخت‌های غیرنقدی از 66.7 تریلیون دلار در سال 2003 به 177.8 تریلیون دلار در سال 2015 رسید. اینجا و اینجا را ببینید).

مارک هفله از UBS پنجشنبه نوشت: «ما فرصت‌های جذابی را در میان شرکت‌ها، بخش‌ها و بازارهای چرخه‌ای‌تر می‌بینیم. ریموند جیمز، تحلیلگر اد میلز، زمانی که یلن در نوامبر نامزد شد، نوشت: «یلن و پاول از حمایت مستمر و قوی از اقتصاد حمایت کرده‌اند، که اصطکاک اخیر بین منوچین، وزیر خزانه‌داری و فدرال رزرو در مورد ادامه برنامه‌های وام‌دهی فدرال رزرو را از بین می‌برد.. درخواست از کاربران برای باز کردن حساب در فدرال رزرو برای دسترسی به وزارت خزانه داری ایالات متحده برای بحث در مورد مشکل ایالات متحده، مشکل این است که هزینه ورود به بازار آتی بسیار بالاتر از بازار سهام است، هم از نظر دانش مالی و هم از نظر دانش مالی و پول نقد سرد و سختطرح او قیمت سهام عرضه اولیه را افزایش داد به طوری که ارزش شرکت 40 میلیون دلار بیشتر از آن چیزی بود که بدون درآمد اضافی بود. حکم درآمد 2019-24PDF به پیامدهای مالیاتی هارد فورک می‌پردازد. پول های شسته شده معمولاً مالیاتی ندارند، به این معنی که بقیه ما در نهایت باید ضرر درآمد مالیاتی را جبران کنیم. این نشان داد که CBDC می‌تواند پرداخت‌ها را برای مصرف‌کنندگان ارزان‌تر و آسان‌تر کند، اما همچنین ممکن است برای ثبات ایالات متحده خطری ایجاد کند.

دیگر هرگز Digital Currency خود را از دست ندهید

جایابی: ژورادو وجه نقدی را که از طرح ژورادو ایالات متحده واریز کرده بود، زمانی آشکار شد که یک بانک موناکو سقوط کرد، و حسابرسی بعدی نشان داد که حساب‌های متعددی می‌توانست به ژورادو بازگردد. ژورادو سپس شرکت های پوسته ای را در اروپا راه اندازی کرد تا پول را به عنوان درآمد قانونی مستند کند. شرکت‌های شل: این‌ها شرکت‌های جعلی هستند که دلیل دیگری جز پولشویی ندارند. لایه بندی: او سپس پول را از پاناما به بیش از 100 حساب بانکی در 68 بانک در 9 کشور در اروپا، همیشه در معاملات زیر 10000 دلار برای جلوگیری از سوء ظن، انتقال داد. در ایالات متحده، این مبلغ کوچکتر باید کمتر از 10000 دلار باشد – مبلغ دلاری که ایالات متحده به جای اینکه این درآمدها را به IRS اعلام کند و مالیات های متعلقه را واریز کند، گفته می شود که مانافورت آنها را در حساب های خارج از کشور قرار داده و سپس از آنها استفاده کرده است. خرید املاک و مستغلات گران قیمت در ایالات متحده SatoshiTango: این کارت به شما امکان می دهد بیت کوین بخرید و سپس آنها را به کارت نقدی انتقال دهید. وسلی توضیح داد: «تا حدود 2:00 بعدازظهر ET 24 نوامبر 2016، قیمت در سه صرافی اصلی بیت کوین در هند به طور متوسط ​​​​قیمت خرید بیت کوین 67735.33 INR یا 984.92 دلار بود.

برخی از صرافی ها زیرمجموعه های DCP هستند، اما بسیاری از آنها از نظر قانونی تجارت مستقل هستند. احتمالاً همان مزایای معاملات آتی بیت کوین – مبادلات تنظیم شده و شرط بندی های پوششی – برای افراد کوچک نیز صدق می کند. به علاوه، برخی از بانک‌های بزرگ هر چیزی را که کلمه بیت‌کوین به آن چسبیده است، قسم خورده‌اند و نگران بی‌ثباتی ارز دیجیتال همتا به همتا هستند. پیشوند "crypto" در اصل از کلمه یونانی به معنای "پنهان" گرفته شده است. این بدان معنا نیست که رمزارز مخفی است، بلکه به این معنی است که این پول "پنهان" دیجیتال است و با رمزگذاری کد دیجیتال ایمن نگه داشته می شود. ظهور بازارهای مالی جهانی، پولشویی را آسان‌تر از همیشه می‌کند – کشورهایی که قوانین رازداری بانکی دارند، مستقیماً با کشورهای دارای قوانین گزارش‌دهی بانکی مرتبط هستند و امکان سپرده‌گذاری ناشناس پول "کثیف" در یک کشور و سپس انتقال آن به هر کشوری را فراهم می‌کند. کشور دیگر برای استفادهاین روش معمولاً به یکی از دو روش کار می‌کند: شوینده می‌تواند پول کثیف خود را با درآمدهای خالص شرکت ترکیب کند – در این مورد، شرکت درآمدهای بیشتری از کسب و کار قانونی خود را نسبت به درآمد واقعی گزارش می‌دهد. یا پولشویی می تواند به سادگی پول های کثیف خود را در حساب های بانکی قانونی شرکت پنهان کند به این امید که مقامات موجودی بانک را با صورت های مالی شرکت مقایسه نکنند.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما
محتوا در این سایت توسط هوش مصنوعی و بر اساس اطلاعات اینترنتی تولید می‌شود و ما هیچ گارانتی‌ای برای دقت آن نمی‌دهیم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.