171 هزار میلیارد تومان; رئال و بارسا گنج را اداره می کنند!

[ad_1]

به گزارش “وازکوئز” این هفته، تایید شده است که حق پخش بازی های لالیگا برای 5 فصل آینده به “دازن” و “مووی استار” واگذار شده است. از این معامله 4950 میلیون یورو (معادل 171 تریلیون تومان) بین باشگاه ها تقسیم می شود و طبق ادعای خاویر تباس، رئیس لالیگا، این یک توافق تاریخی است.

درآمد باشگاه اسپانیایی از حق پخش اکنون 1 درصد بیشتر از قبل خواهد بود و مهمتر از آن، قرارداد طولانی تر از قرارداد قبلی است. با این همه پولی که در بازارها و مشاغل با میلیون ها تماشاگر صرف می شود، همه کسانی که در فوتبال دست دارند بیش از هر زمان دیگری بر روی فعالیت های فوق برنامه متمرکز خواهند شد. آن‌ها بر بهینه‌سازی کانال‌های توزیع، مبارزه با دزدی محتوا و تلاش برای کسب درآمد بیشتر از اقدامات خود تمرکز خواهند کرد، و این همان چیزی است که سازمان‌هایی مانند Kanot، یک شرکت وابسته به You First، که کانال یوتیوب باشگاه را اداره می‌کند، و همچنین تأثیرگذاران. محتوا را در کانال‌های دیجیتالی توزیع کنید و مشتریان خود را در دنیایی که به سرعت در حال تحول است با پیشنهادات متعدد هدایت کنید.

بیشتر و بیشتر، باشگاه ها اهمیت این واقعیت را درک می کنند که هواداران چیزی بیش از 90 دقیقه فوتبال می خواهند. لوئیس کالوو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Knot گفتاگر من هوادار بتیس بودم، دوست داشتم بدانم در طول هفته با تیم مورد علاقه من چه اتفاقی می افتد.”

با این اظهارات کالوو می توان دریافت که محتوای مهمی که باشگاه می تواند به هواداران خود ارائه دهد خارج از زمین است. در برخی موارد، خود باشگاه می تواند یک نتفلیکس یا یک آمازون کوچک باشد.

در دنیایی که اولین بازی لیونل مسی با پیراهن پاری سن ژرمن را می توان نه در تلویزیون اسپانیا، بلکه در کانال eBay Janus Twitch مشاهده کرد، در دنیایی که کوپا آمریکا نیز همین کانال را برای اسپانیا پوشش می دهد، به نظر می رسد چنین الگوی فوتبالی مصرف به شدت در حال تغییر است و بنابراین، هم تولیدکنندگان و هم تولیدکنندگان باید آماده باشند.

کالوو در ادامه می گوید“آنها در تغییر الگوهای مصرف روی خود فوتبال متمرکز نیستند. اگر eBay Janus Balloons را ایجاد کرد، آن را می بینند و اگر بازی های لیگ فرانسه را انجام دهند، آن را می بینند. اگر داستان تئاتر فردا، او دیده می شود، زیرا در اینجا مردم Ibay Janus را دنبال می کنند. آنها وظایف را دنبال می کنند زیرا اغلب داستان ها را تشکیل می دهند و او آنها را سرگرم می کند. لازم به ذکر است که در نهایت همه چیز سرگرم کننده و سرگرم کننده است. من عاشق فوتبال هستم؟ شاید اینطور باشد ، اما چیزی که بیشتر دوست دارم این است که Ebay در مورد آن به من بگویید.” تماشاگران روی افرادی متمرکز هستند که بیشتر از فوتبال حرکت می کنند.

در این راستا، Calvo تجزیه و تحلیل می کند که چگونه می توان به نگرش های مصرف کننده در سال های آینده دست یافت:“الگوهای مصرف تغییر خواهد کرد، اما برای استفاده از این همه قدرت، محتوای پیچیده تری باید توزیع شود. بحث های زیادی در مورد OTT ها (مانند Netflix، HBO، Amazon…) و رسانه های اجتماعی وجود دارد. سوال این است که تا چه زمانی آیا این چیزها ادامه خواهد داشت؟”

برای دستیابی به این نوع محتوا، جایی که توپ قهرمان اصلی نیست، کالوو معتقد است که فوتبالیست ها باید بیشتر درگیر شوند:“همه چیز خارج از استادیوم فوتبال متعلق به باشگاه و بازیکنان است و دیگر به لالیگا مربوط نمی شود. موتور محتوا روز به روز محبوب تر می شود. به یاد داشته باشید که رویدادهایی در داخل رختکن رخ می دهد و تاکید می کند که آمازون یا سایر پلتفرم های مشابه به دنبال آن هستند. حقوق باشگاه، طبیعی است که همزمان خریداری شود.”

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما