dioodbanner

دلار و بالاتر & سفر به آریزونا و نیومکزیکو

[ad_1]

خلاصه سفر

2 شب در فینیکس، AZ

از مناظر زیبای کویر دیدن کنید ققنوس واقع در قلب صحرای سونوران، که دروازه ای به گرند کنیون است. جک نیکلاوس، شهری پرجنب‌وجوش با فضای وسیعی که به گردشگران استراحتگاه، اسپا و اقامتگاه‌های مجلل ارائه می‌کند، زمین‌های گلف، فرصت‌های غذاخوری عالی و فعالیت‌های بی‌پایان در فضای باز را طراحی کرده است. صحرای وسیع پر از مناظر طبیعی خیره کننده را کاوش کنید و در مسیرهای کوهستانی آفتابی در فونیکس پیاده روی کنید.

محل اقامت پیشنهادی: حداقل 2 شب
باید دید:

باغ‌های گیاه‌شناسی صحرا، کوه‌های کملبک، پارک پاپاگو، باغ‌وحش فونیکس، تالیسین وست، موزه هرد، ردیف روزولت، پارک کوهستانی جنوبی و حفاظت، و موارد دیگر!

2 شب در سدونا، AZ

سدونا رد راک به خاطر تصویرسازی هایش که الهام بخش عکاسان، نوازندگان، هنرمندان و فیلمسازان با رنگ های پر جنب و جوش نارنجی و قرمز است که به نظر می رسد از میان طلوع و غروب خورشید می درخشند، مشهور است. فعالیت های زیادی در Sedona وجود دارد که شامل پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، پیاده روی، تورهای جیپ، پیاده روی، رفتینگ و گلف می شود. از زیبایی های طبیعی خیره کننده مناظر معروف سدونا و منطقه اطراف آن با چاله ها، سرسره های سنگی طبیعی و کمپینگ در جنگل لذت ببرید.

محل اقامت پیشنهادی: حداقل 2 شب
باید دید:

کلیسای کوچک صلیب مقدس، دهکده خرید و هنر Tlaquepaque، فرودگاه مسا، کشور صخره سرخ Sedona، موزه میراث Sedona، مسیر پل شیطان، Oak Creek Canyon، سایت میراث پالاتکی، و موارد دیگر!

1 شب در سانتافه، NM

شهر زیبای سانتافه این مکان پر جنب و جوش و جذاب، یکی از برترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر که در بین کوه ها و بیابان ها قرار دارد، به دلیل مناظر زیبا و فرصت های بی پایان برای فعالیت های خارج از منزل شناخته شده است. موسیقی و هنر شهر و مکان‌های تفریحی آن را با اپرای سانتافه، موزه‌ها و جشنواره‌هایی مانند Fiesta de Santa Fe کشف کنید. پایتخت نیومکزیکو، مناظر بیابانی فوق‌العاده، فرصت‌های سفر شگفت‌انگیز و افشاگری‌های فرهنگی را برای گردشگران فراهم می‌کند که همه چیز آمریکایی را به ما یادآوری می‌کند.

محل اقامت پیشنهادی: حداقل 2 شب
باید دید:
موزه جورجیا افیفه، موزه هنر نیومکزیکو، کلیسای سنت فرانسیس اود آسیزی، سانتافه پلازا، کلیسای کوچک لورتو و غیره.

2 شب در آلبوکرک، NM

نیومکزیکو بزرگترین شهر جهان است آلبوکرکی واقع در بالای صحرا در قلب کشور، داغترین پایتخت بالن جهان. از این شهر پرجنب‌وجوش که قدمت آن به قرن 1700 بازمی‌گردد، با شهر قدیمی در مرکز آن که با ساختمان‌های تاریخی از جمله کلیسای سن فیلیپه د نری، موزه‌های درجه یک، و خیابان مرکزی نور 66 با نور نئون تزیین شده است. در آلبوکرکی ببینید و انجام دهید. از جمله مراکز خرید خیره کننده، چشمه های آب گرم، گزینه های لذیذ.

محل اقامت پیشنهادی: حداقل 2 شب
باید دید:

تراموا قله ساندیا، شهر قدیمی، بنای یادبود ملی سنگ نگاره، پارک زیستی ABQ – باغ وحش، موزه هنر و تاریخ آلبوکرکی، مسیر پاسئو دل بوسکه، مرکز فرهنگی پوئبلو هند و موارد دیگر!

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما