ییایی که به زودی زودیارد رادازار ایران ن

[ad_1]

car.ir: بازار خودرو خودرو در بازار خودرو مونتاژ و تولید محصولات تکراری است. دو شرکت بزرگ زاز کشور یعنی ایران خودرو و سایپا مدت هاست که محصول بها به جز رارا و شاهین کشور ییایی بودند. محصولات فیس لیفتی عرضه شده بودند، جزیی از تغییرات خیلی جزیی نندانند تغییر رنگ در تغییر رنگ و تغییر غشاءهای جلو و عقب و وا سپرها چیزی یای گفتن شتن داشتند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

ییایی که به زودی زودیارد رادازار ایران ن

زازار خودروی کشور به تشنه تشنه ورود تلات جدید و روز روز هست. اخیراً شرکت‌های خودروساز خصوصی اقدام به معرفی محصولات جدید کرده اند همه آن‌ها در کلاس شاسی بلند و کراس اوور هستند و همگی همگی آن‌ها در چینی هستند. برعکسا برعکس خودروسازان دولتی که دنبال خودروهای سدان اتاق متوسط ​​​​هستند و زمان رونمایی و معرفی عرضه آن‌ها حدود ۳ا ۴ یالی زمان ن.

همه خودروسازان وطنی مجبور چینی‌های مشترک با شرکت‌ها هستند در این ینین کمتر هم نسته‌اند به سراغ ماشین‌سازان بزرگ و مطرح چین نندانند نایک یک، جیلی ب یکا و م ما ریاری مشترک از خود نان نمی‌دهند.

در این مطلب قصد ریماریم به معرفی یاای قدیمی که در ۹۹ال ۹۹ اردیبهشت بازار شده اند و قرار است وارد زیمازیم شوند. گفت: داخل نمی شوم. ین ینلب خودرو‌هایی مثل ۲۰۷ دنده دندها سقف شیشه‌ای (پانوروما) و یا دنا پلاس توربو اتومات هم نستندان وجود داشته باشند، به دلیل تکراری بودن این ین ز ز ز

۱- SA SX5

ییایی که به زودی زودیارد رادازار ایران ن

SX در همان دنگ‌فنگ SX5 است که در زازار چین، با نام دانگ‌فنگ X5 می‌شود فروخته شد. قیمت قطعی این خودرو که اعلام شده است 59 میلیون تومان است که در اولین مرحله از فروش این خودروی سیاسی در مبلغ 40 یونلیون یونان تخفیف آن در نظر گرفته شده است. این خودرو رارای موتور با حجم ۶.

بته حتم حتم در د د خی خی خی خی خی یم یم یم ۷ طبیعی طبیعی ب طبیعی طبیعی طبیعی طبیعی طبیعی طبیعی طبیعی طبیعی S S S ۵ ۵ S نی نیاورد.


K- KMC K7 کرمان ن

ییایی که به زودی زودیارد رادازار ایران ن

XMC با نام KMC K7 کرمان موتوردر ایران عرضه می‌شود جدید جک چین چین است. قیمت قطعی این خودرو در اولین مرحله از فروش ۹۵۰ یونلیون یونان اعلام شده است. KMC K7 ۷ان موتور به یک موتور ۵.

تان تولیدی این پیشرانه به وسیله یک جعبه جعبه سرعت سرعت سرعت DCT (دوکلاچه) با محوریت ولو ول می‌شود KMC K7 ۷ان موتور با این ترکیب نه ۱۷۱۵ ۱۷۱۵ وگرمی وگرمی سوخت و گرمی وگرمی سوخت و گرمی وگرمی با سرعت ۱۰. ۱، ۸.۶ ۶ ۷ لیتر اعلام شده است.


J- JMC S350 ریگان ن

ییایی که به زودی زودیارد رادازار ایران ن

جارخانه ریگ ریگان خودرو »در ارگ بم بم ، خط یدلید شاسی بلند« JMC S355 »را افتتاح ح. جی ام سی S350 ، بعد از کوپا T210 حالا دومین محصولی است که نان قصد عرضه آنا در زازار کشورمان دارد.

۳۵۰ دو دیفرانسیل S355 در بازار چین دارای ۱۷۴ هزار یوآن (معادل ۲۴ رار دلار) قیمت رنگارند که تقریباً با مدل‌هایی مانند هاوال H6، نگانگا ن CS است.


۴- شاهین هینایپا

ییایی که به زودی زودیارد رادازار ایران ن

جدیدل جدید یپا بعد از معرفی و ییایی در سال ۹۸ نجانپای در آینده پاییز ، خط خط یدلید ید یدیدید ید ید ید. راه های مختلفی برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی وجود دارد که از مراقبه متعالی آمده است. ،ایپا ، مشخصات نهایی تیپ‌های مختلف “هیناهین” عا اعلام کرده است. وایپا شاهین با دو تیپ S و G وارد بازار هد. وایپا شاهین که از چندی پیش آن در آیپایپا آغاز شده است در تیپ تیپ S و G عرضه خواهد شد.

نهانه ۱.۵ لیتری توربو یپایپا شاهین، ۱۱۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۶۵ نیوتن در اختیار کاربر قرار می دهد ب جعبه جعبه دنده دستی بازار خواهد آمد.


۵- تارا ایران ن

ییایی که به زودی زودیارد رادازار ایران ن

جدیدترینارا جدیدترین خودروی مونتاژی در ایران خودرو شد. این محصول جدید در ابتدا K132 نامیده شده بود. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

موتور ۱۶۰۰ سی سی، ۴ ندرلندر با دیدن طبیعی، ۱۱۰ ۱۱۰ ۱۱۰ اسب بخار را دارا می‌باشد. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است، یلی ی پیش پیشا قیمت این هم ردیف پا پلاس خواهد بود.


۶-دیگنیتی ایمایم

ییایی که به زودی زودیارد رادازار ایران ن

ایمایم با امکاناتی ز تات و آپشن های رفاهی و ایمنی آلا روانه بازار خواهد شد و رارای ایربگهای راننده ننده سرنشین ج نبیانبی نبی ج،،،،،،،،، دوربین ۳۶۰، سیستم هوشمند هوشمند بدون یدلید و استارت دکمه های. و … است.
F پیشرا پیشرانه SFG15T خط خط خط یدلید ید بهمن موتوراژ خواهد هد. این پیشرانه از نوع ۵/۱ لیتری یتری به توربو توربوارژ است ست ۱۴۸ ۱۴۸ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ متر ید یدیدید. تاکثر گشتاور این پیشرانه در ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در بابل بهره ریاری است و این توان به هله می‌دهد اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو ول می‌شود.

نهانه خودروی دیگنیتی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و ظرفیت مخزن ۵۸ لیتر است. اقیمتل م گروه توسط بهمن هنوز اعلام نشده است.


۷- چری تیگو ۵ توربو

ییایی که به زودی زودیارد رادازار ایران ن

چری تیگو ۵ بهان یک خودرو فتا افتاده در بازار می‌شود، یلی مشکل اصلی این خودرو ضعیف آن شد که به زودی توربو توربو توربو گیربکس گیربکس گیربکس گیربکس گیربکس ر ی تق تق تق تق تق تق تق تق تق تق تق

موتور توربو این خودرو ، نان موتور معروف ۵ ۵. تریشی موتوراحی شرکت معروف تریشی AVL می‌باشد سیستم سیستم تکنو تکنو وژیلوژی وژی معروف نیوانیوال است.

AT سوی گیربکس گیربکس این خودرو نیز جدید جدید یای CVT ۲۵ می‌باشد که این گیربکس‌ها ۹ و و و و اولین بار بر روی خودروی خودروی ۶ نصب عم کرد کرد کرد کرد موفق شد. این گیربکس جدید هاه با موتور توربو توربو رارایی ییالایی را دارد.

هنوز قیمت ییایی قطعی این خودرو اعلام نشده است.


۸- ام وی ام ایکس ۵۵

ییایی که به زودی زودیارد رادازار ایران ن

خودروی جدید ام وی ام ایکس یکس که درازار با نام “تیگو ۴” جهانی شناخته می شود درآذرماه ۹۸ از سوی نان خودرو فروش آغ زاز شده بود.

MVM ۵۵ از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۴۷ اسب بخار بهره. گیربکس این خودرو از نوع دوکلاچه چه و به صورت خودکار سرعت می‌باشد.

از مهم ترینات این خودرو نان: – کروز -ل- سانروف- سنسور رکارک- چراغ روشنایی روز (دلایت)، نور ش اشاره ره.

قیمت این خودرو در رخارخانه ۸۵۵ یونلیون در فول فول فوان می‌باشد، ولی در زازار کمتر از ۸۰۰ میلیون تومان خرید و می‌شود.


S-SWM سیف خودرو

ییایی که به زودی زودیارد رادازار ایران ن

برای ارتباط با ‏G01 کراساوور‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. ۰۱ا توجه به لزوم و محصو سبد تلات قرار است به زودی مدل G01F نیز در این تو یدلید ید. هر دو زل از نظر پیشرانه، قدرت قدرت و حجم و گیربکس نان هستند، اما از نظر هریاهری تفاوت‌هایی با هم رنگارندند. WM SWM G01 یک خودروی چهار سیلندر ندر. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

۰۱ نقدی نقدی ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ موعد تحوی مرد مرد ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ ۰۱ در حدود ۷۹۰ ۷۹۰لیون تومان ناشد.


یف-لیفان ایکس یکس بم خودرو

ییایی که به زودی زودیارد رادازار ایران ن

برای ارتباط با ‏خنث محصول‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. ESP همچنین ESP همچنین کلید استارت ورود کلید ورود کلید (Keyless) ، یلی ی نندهاننده و گرمکن خاخلی برای صندلی‌ها، امکانات موجود در کراساوور لیفان هستند. تنها لیفان X۷۰ دارای پیشرانه دولیتری یتری با همر هاه جعبه دنده CVT است. اینا ر ۱۴۰ علتخ اسببخار قدرت قدرت و ۱۸۰ نیوتونمتراور ورارد. در عمل تست شود یسهایسه بین این محصول جدید سایر رقبا انجام شود قطعی‌ترا قطعی‌تر نان درباره موتور ۲ لیتری این خودرو بدون رژرارژر می‌باشد.

ساساس اعلام رسمی شرکت خودروسازان بم در سال ۹۹، اولین قیمت‌های اعلام شده قرار بود خودرو لیفان X۷۰ با قیمت ۵۸۰ میلیون تومان به دست یونتومان برسد.


س- ساس اوور T60 YEMA

ییایی که به زودی زودیارد رادازار ایران ن

من قدم شتهاشته است.

De Levdeo T۶۰ دوا دو پیشرانه نه.۵ لیتری طبیعی ۱۱۲ ۱۱۲ بخاری ۱۵.۵ ۵ لیتری یتری ۱۵۶ اسب بخار عرضه می‌شود بر یای سیستم انتقال قدرت به جلو دو گیربکس CVT و دستی از طرف طرف دیگر. ۶۰ا توجه به قیمت حدود تا ۱۴ هزار دلاری این محصول در زازار چین می‌شود می‌شود T۶۰ با قیمتی بین یای یعنی ام وی ام X۲۲ و X۳۳ به بازار عرضه می‌شود.


8- پاپ T8 جک

ییایی که به زودی ردارد رادازار ایران ن

پاپ جک تی ۸ دسته پیکاپ‌های متوسط ​​قرار دارد که درل دو بینابین وارد بازار ایران می‌شود و ییایی مانند آمیکو وا و پاپ فوتون تونلند را برا بر می‌بینند. پاپ جک تی ۸ا پیشرانه ۱۹۹۷ سی سی با توان ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ زای پایین می‌تواند راهی بازار شود که به سرعت سرعت ۶۶ را بپذیرد. جک تی ۸ با فرمان هیدرولیک و یای ۴ چرخ دیسکی رینگ‌ها رینگ‌های ۱۸ اینچی تراش خورده به زازار می‌آید.

برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. ساساس برخی از اطلاعات دریافتی ما، قیمت در 7000 یونلیون یونان خواهد بود، این امکان وجود دارد با توجه به نانات ارز این قیمت قیمت زمان آغاز رسمی رسمی.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما