ییارایی که به املاک استقلال اضافه فه – ورزش ورزش

[ad_1]

خبر خبر: 1812627 |
07 اسفند 1400 ساعت 12:41 |
8,747 زدیدزدید |

0
هاه

سازمان خصوصی خصوصی خبر داد

برای خلاص شدن از شر درهم و برهمی باید از شر بهم ریختگی که به آن نیاز ندارید خلاص شوید.

رش رشارش “ورزش سه”، در ییایی که علاقمندان به فوتبال در انتظار ورود رسمی استقلال و یسلیس یسازار بورس هستند رش رش رارا یک رارای جدید به املاک آبی پوشان خبر می دهد.

برای خلاص شدن از شلوغی باید خلاص شوید. هفته قبل تصرف فیزیکی توسط ارم رفع شد و وارت ورزش به لحاظ حقوقی فقدانت کرد که این زمین به شگاشگاه استقلال منتقل می شود و اجرا می شود و حقوقی در حال پیگیری است.

و او به آنها گفت: «این چه نوع ارتباطی است که هنگام راه رفتن با یکدیگر دارید و غمگین هستید؟ جر حاحل اجرایی حقوقی حقوقی حقوقی در طی آن به ازای آن تر زنازنامه صورت مالی اضافه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، قربانزاده در گزارش فرآیند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، 23 بهمن ماه ارزش باشگاه را 280 میلیارد استقلال تومان اعلام کرد و جمشیدی فر- کارشناس ارزشگذار باشگاه استقلال هفته قبل درمورد روند ارزش گذاری این باشگاه توضیح داد: عدد فعلی، عدد مصوب گفت: داخل نمی شوم.

در مورد ارزیابی قیمت باشگاه استقلال عنوان ن: به یل زیاندهی، می‌توان ارزیابی بر اساس سودآوری را نداشت و NA NAV. ارزش برند استقلال 100 میلیارد تومان و املاک 100 میلیون تومان است. AV یلیل زیان دهی امکان ارزیابی طبق بطابط سودآوری را نداشتیم و مبنا NAV بود.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما