یرایی که رئیس ایرال ایران را تغییر داد :: ورزش ورزش

[ad_1]

خبر خبر: 1811047 |
28 بهمن 1400 ساعت 12:33 |
1,689 زدیدزدید |

0
هاه

سیون فدراسیون این تصمیم را تایید کرد

رئیس جمهور ریاست جمهوری بهل عزیزی دمادم و اداره امور مورا به سراجی سپردند اما تصمیم اول باید در مجمع سیوناسیون تایید شود مگر اینکه خادم ی یی یی باشد.

به رشارش ورزش سه سه سئو پیالات مطرح شده از سوی نندگان ورزش سه لازم ذکر است که فدراسیون فوتبال تنها توسط اعضای عمومی عمومی امکان پذیر است. اما اعضای هیأت رئیسه می نندند در درخواست ریاست فدراسیون فوتبال برای برگزاری نشست فوق العاده مجمع عمومی اتحادیه فوتبال را مطرح می کنند که آنوقت طرحوقت را به عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می کند.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

ا99ارات اعضای یات رئیسه در اساسنامه ماهاسیون فوتبال مصوبه 1399

. . . ایناختیامه در اساسنامه جدید به ریاست جمهوری داده شده است.

سال ها و دهه های اخیر به یاد ریاست فدراسیون فوتبال با دستور اعضای هیئت ت و حتی اعضای مجمع عمومی سیوناسیون فوتبال برکنار شد. البته در سال 2006 و در روزهایی که محمد دادکان فدراسیون فوتبال را برعهده داشت با دستور علی آبادی، اگر سازمان تربیت بدنی از کار برکنار شد و این به دلیل خلاف قانون اساسنامه فدراسیون فوتبال بود فیفا رای به تعالیق فوتبال ایران داد و فدراسیون فوتبال نزدیک به به. یک توسط کمیته انتقالی اداره ره.

اختیارات اعضای مجمع عمومی در اساسنامه ماهیت سیونال مصوبه 1399

⁇ استاست جلسه مجمع عمومی سیوناسیون فوتبال و طرح ریاری فدراسیون فوتبال در نشست مجمع عمومی سیوناسیون فوتبال حق طبیعی اعضای هیئت رئیسه سیوناسیون فوتبال و به طراطر انتقاد از کردل کرد ادرا

این اولین بار است که او را در سال 2022 می بینم.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما