یجایج اولین ینالعه روی روی رداوتلبانه منتشر شد | تواتو

[ad_1]

یجایج اولین مطالعه در، مطالعهی عمدی بزرگان ن .، ،ای جدید و وای یاره این ویروس را ارائه می کند. نشاده‌ها نشان می‌دهند که نهفتگی این ویروس‌ها را کوتاه‌تر از حد انتظار است و ایش‌هایش‌های در آنار آنار نهفته است.

اگر می خواهید در مورد “شالش انسانی” بیشتر بدانید، لطفا وارد شوید یا حساب کاربری خود را ایجاد کنید. اگر می خواهید در ایالات متحده شغلی پیدا کنید، می توانید آن را در سال 2020 انجام دهید فراخوان این ینالش را منتشر کرد.

درماني داوطلبانه به درمان

عه این ینالعه 35 داوطلب بالم بین 18 تا 29 سال بدون بقهابقه قبلی به این ویروس، تحت آزم یشایش قرار ر.

از ییایی که این اولین آزمایش آزمایش انسانی ویروسی بود ویروس بود دوز رار پایینی از مورد ویروس یشایش قرار ر. رار کمی از مواد ویروسی – در حدود قطره قطره – ز طریق، د به وطاوطلبان تزریق تزریق تزریق. یرغملیرغم این حجم بسیار کم،،ام گروه به مبتا شدند. همگی این افراد نیز – به جز دو نفر – دارای علائم بیم ریاری ری.

اینلعه عهان داد زمان قرارگیری در معرض ویروس بروزا بروز اولین علائم ئم متوسط ​​​​متوسط 42 ساعت است. اپیش این اینانشانمندان گمان می‌کردند دوره نهفته ویروس در حدود 3 5 5 روز است.

گفت: داخل نمی شوم. برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

.

علائم افراد دلا شده ، ، ، ودردلودرد ودرد و بدنی بدنی. تب و از دست دادن بویایی یاامل مشترک نان افراد د. در دران داوطلبان، پنج نفر طول مدت به درمان را تجربه کردند. برا برای شش ماه بویایی خود زا از دست ده ده. اما در ایتایت همه افراد داوطلب پس از 12 ماه به طور کامل از بین بین.

یکی از رزش‌ترینارزش‌ترین نتایج این مطالعه، همبستگی نان نتایج یج آنتي‌ژن آنتي‌ژن سریع و آماده به بود. در این مطالعات به خوبی مشخص شد فرد فرد از درمان سریعتر هاه می شود، درمان اوترکتر هداهدد.

«چیو چیو»، محقق ارشد در این ینالعات می‌گوید: «یاای سریع گزینه‌های مناسبی در واحل اولیه یه. هرچه هرچه سریع‌تر آغاز شود، ارآمدتر خواهد شد. او گفت: «من خدای پدران شما، خدای اسرائیل هستم.

این عهالعه اولین ینام در مطالعۀ تالش انسانی ویروس است. برای خلاص شدن از شر درهم و برهمی باید از شر بهم ریختگی که به آن نیاز ندارید خلاص شوید. نانشمندان امیدوارند با این روش تیاتی ساخت داروهای ضد ویروس سریع پیدا کند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما