یاپولی 2-4 بارسا ; این شبیه ویاوی است :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812436 |
06 اسفند 1400 ساعت 01:28 |
2,751 زدیدزدید |

0
هاه

برارسلونا با ارائه یک بازی زیبا و نهانه با حساب 4 بر 2 ناپولی را شکست داد و به هله بعد از لیگ اروپا کرد.

گزارش رش “ورزش سه” ، بارسلونا در دیدار پلی‌آف لیگ اروپا مقابل ناپولی در هاه نوکمپ به یای بهتر از مساوی وی بر نیفتافت تا کا را را. :30اری که امشب از ساعت 23:30 در هاه دیگو آرماندو مارادونا شروع شروع. ناگردان ژاوی بعد از برد نهانه چهار بر یک بابل والنسیا با روحیه‌ای بالا راهی ایتالیا شده بودند تا با یکی از ض علع مدعی قهرمانی ا اینل سری A را ر.

8 راه برای خلاص شدن از شر جای جوش وجود دارد. اوبامیانگ در داخل محوطه جریمه خودی حباحب توپ شد پس از عبور از یک زیکنازیکن و طی مسیریاه توپ را آداما ترائوره ​​رسانند ند. چند پرقدرت و بارسا با فراری دیدنی، یک بازیکن حریف را در میانه میدان جا گذاشت و طیا طی مسیری چند 10 متری، یک ساس س عرض ر به ر ب بل ب. فعافع باتجربه بارسا در موقعیت تک تک تکای ی به توپ زد زدا همکاری دو همتیمی جدیدش را به گل اول بازی تبدیل کند.

چند دقیقه بعد از این که حب حب حب حب حب یکه یکه یکه یکه یکه یکه .

شاگردان ژاوی بعد از این دو بهل به تلات خود ادامه دادند و اگر کمی دقت کنید به خرج می‌دهند می‌توانند به گل‌های بعدی هم باشند. بهاپولی به 10 دقیقه نان نیاز داشت تا از شوک این دول خارج شود 23 ترشتگن با بی احتیاطی، هماهنگی اوسیمن را بهم زد د وراور به کمک VAR صحنه را پنالتی تشخیص داد. ادقیقها گ ایستا گل کردن در دقیقه 23 اختلاف را به قاقل رساندند.

من مطمئن نیستم که آیا آن زهم زهم ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت تَ تَ تَ نَعْدُ اللَّهِ هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد، شما می توانید اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید. ضربه سر بی دقت این بازیکن در دهانه دروازه در حالی که به رفتن که طاقت طلایی در اختیارش قرار گرفته است. ادامه بازی زیبا و جمیاجمی، گل بالاخره جواب داد و رسارسا پیش از به در آمدن پایان نیمه اول به دست یافت. دقیقه دقیقه 45 آلبا در سمت چپ چپ با یک پاس رو به بیرون از توپ روا روانه جزیره جریمه جریمه. این ساس پس از برخورد به یک زیکنازیکن در اختیار پیکه قرار گرفت گرفت فعافع باتجربه بارسا پس از کنترل توپ ب فلافاصله با پای چپ یک پ زدا زد و همین دور دور از دستان الکس مرت به سومل سوم میهمان تبدیل شد. (4-2 مجموع مجموع)

ان برای جبران نتیجه، چاره‌ای جز یک شروعاجمی در نیمه نیمه شتشت. مارسا اما آماده این شروع را داشت و به‌خوبی نستانست برنامه‌های حریف یای به درل در یقایق ر را خنثی می‌کند. دقیقه از کاستن از فشار برگردان حریف ، ،ا ژاوی آرام آرام آرام آرام خود شروع به دقیقه در دقیقه به 59 به گل چهارم ی فتافتند. کردائوره ​​با یک پاس در عرض توپ را به خاخل محوطه جریمه نداند، دی یانگ با هوشیاری از توپ و اوبامیانگ با یک شوت سر و تات نگار را را را (5-2 مجموع مجموع)

لات بارسا بعد از زل چهارم در حالی ادامه یافت که زیکنازیکنان ناپولی کاملاً روحیه خود را از دست ده ده. ادقیقه البته در دقیقه موفق موفق شد یای بار دوم دروازه بارسلونا در این اینار را باز کند ولی کمک وراور این گل را یداید اعلام م. اوسیمن در چند دقیقه موقعیت تکی به می‌رفت زهم‌ازهم دروازه بارسا را ​​باز کند یلی شوت او از زار دروازه به بیرون رفت ختا چند بعد از گل باقی بماند.

بازی ناپولی گرچه تعداد زیادی نداشت اما تا پایان کار ادامه داشت و سرانجام در دقیقه 87 یکی از این کار به گل تبدیل شد. پولتانو که در دوم هیاهی زمین با یک حرکت در عرض عرض زمینی زمینی از داخل محوطه جریمه توپ درا در ی‌کهالی‌که ترشتگن هیچ کنشیاکنشی نشان نداده بود وارد دروازه ت -3ا (4-2) شد. چند هله بی اثر در دقایق باقی مانده است، آخرین جستجوهای ناپولی در این دیدار بود که صاصلی در پی شتاشت. 5 بر ین‌ترتیب گرداگردان ژاوی با ارائه یک بازی جسورانه و نان نتیجه زیازی پیروز پیروزی 5 بر 3 در مجموع، راهی مرحله شدند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما