کچینلاکچین اتریوم و ولانا تحت فشار هکرها ; ز از 320 میلیون دلار رمزارز به فرار رفت | تواتو

[ad_1]

یکی از محبوب‌ترین هل‌هایی که دو بلوکچین دارند اتریوم و سولانا بها به ارتباط می‌کند، در نهایت قرار گرفتن در مورد حمله هایبری گرفت و هکرها موفق شدند تا بیش از 320 میلیون دلار از آن کشف کنند.

شل اشاره شده، این اینارش کرم چاله دزدام دارد و پس پس از سرقت 600 میلیون یونلاری پلتفرم مالی غیرمتمرکز پلی، این این ده استفاده ده فی بزرگ دیفای در تاریخ و همچنین بزرگترین هله ه بهلانا بها به امروز می شود.

اورمانی که Wormhole را مدیریت ، ، ین این ین بزرگ را در حساب خود ییدید و اعلام کردند درالی به دنبال یک «سوء استفاده بالقوه» هستند که فعالیت شبکه یای و ریاری انجام شده است.

بلوک ک

شرکت امنیت منیتایبری یبریلاکچین Certik در و ولیل خود توضیح می دهد که حداقل 251 میلیون دلار اتریوم، به 47 میلیون دلار سولانا و بیش از 4 میلیون دلار USDC استیبل کوینی ر دا دل ر.

Ik گفته «بونسن بونسن»، ز از زانگذاران QuikNode که ختاخت ختلاکچین اورما ده‌ها و شرکت‌ها برای توسعه می‌کند، پل‌هایی مانند Wormhole با داشتن دو ردارداد هوشمند در هر طرف، ار می‌کنند. در این مورد، یک رادارداد هوشمند هوشمندی سولانا و یکی یای اتریوم دشتاشت. اورملی مانند Wormhole یک توکن اتریوم را دریافت می‌کند، آن را به قرررداردی روی زنجیره می‌کندل می‌کند، سپس روی زنجیره در پ،ل، یک مو زیازی صادر می‌شود.

برای ارتباط با ‏سرتیک‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. توکن اتریوم ابله «پیچیده» ایجاد کرده است. درا در نهایت با استفاده از این اینا موفق به فتافت اتریوم نداند.

اتریوم ربردتریناربردترین بلوکچین است و یای دیفای بازیگر زیگر می‌شود می‌شود آن را اجرا می‌کند. آخرینا رقیبی برای آن شده است که سولانا مام دارد و به در محبوبیت محبوبیت محبوبیت محبوبیت ست ستف ستف ستف ستف ستف ستف ستف



[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما