کونته: انتقال تاتنهام در ژانویه عجیب است

[ad_1]

کد خبر: 1808677/59

زمان: 18:28
1400/11/15

بازدید از: 5,035

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام می گوید افتتاحیه ژانویه نشانه اشتباهات گذشته است.

به گزارش “ورزش سه”، تاتنهام در ژانویه پنجره شلوغی را پشت سر گذاشت و چهار بازیکن را به صورت قرضی راهی باشگاه های دیگر کرد.

آنها همچنین دیل الی را به اورتون فروختند و این اتفاقات باعث شد کونته از دنیل لوی بخواهد که مراقب باشد تا این روند تکرار نشود.

کونته در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی دور چهارم جام حذفی مقابل برایتون گفت: عجیب است که در ژانویه چهار بازیکن را به تیم دیگری فرستادیم و یک بازیکن را فروختیم. این به معنای نگاه کردن به اقدامات گذشته است. و شاید باید درک کنیم که اشتباهاتی در گذشته مرتکب شده اند.»

او در ادامه با انتقاد از سرمربی تاتنهام گفت: «به طور معمول باید بازیکنانی بخرید که به تقویت تیم کمک کنند.» اما اگر بازیکنی را که در دو یا سه سال اخیر خریده‌اید به تیم دیگری قرض دهید، به این معنی است که ممکن است این کار را کرده باشید. چیزی اشتباه است.”

این بازیکن ایتالیایی گفت: تاکید می کنم که از دست دادن چهار بازیکن در ژانویه غیرمعمول نیست. ما در صحبت با این باشگاه ها و بازیکنان در این مورد تصمیم گرفتیم. اما تکرار می کنم، این بدان معناست که در گذشته اشتباهی رخ داده است. وقتی بازیکنی را برای تقویت تیم می خرید، نباید بعد از یک، دو یا سه سال او را از دست بدهید.»

کونته نیاز به توجه مدیران تاتنهام به روند خرید بازیکنان در آینده دارد و می گوید: “ما باید بیش از یک بار مراقب ورود به بازار نقل و انتقالات در آینده باشیم. اگر بخواهیم کیفیت تیم را بهبود ببخشیم این بسیار مهم است.” امیدوارم بتوانم نگرش باشگاه را منتقل کنم زیرا دیدگاهم نسبت به خودم و من اینجا هستم تا به تاتنهام کمک کنم تا به روز شود.”

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما