کشف سرنخ جدید منشأ حیات در زمین

[ad_1]

نان در جستجوی جستجوی منشأات در به سرنخی دست فته‌افته‌اند.

رشارش ایسنا و به نقل از زاینس‌دیلی، یافته‌های نتایج نشان می‌دهد که در یطایایی خاص شرایطی که در یای خارجی غالب است می‌توار شکل می‌گیرند.

ما انواع حیاتی که ما سیماسیم از واحدهای شیمیایی ییانی نیل شده اند. این واحدها شامل پپتیدها می‌شوند که عملکردهای متفاوتی در د رنگارند از جمله هل و مول مواد، تسریع واکنش‌ها یا تشکیل داربست‌های تثبیت‌ها می‌شود. زا از اسیدهای آمینه منفردی تشکیل شده و با ترتیبی خاص در کنار هم رار گرفته‌اند. ترتیب ترتیب خو صاص نهایی پپتید را مشخص می‌کند.

این که چگونه این زیست مولکول‌های یاره وجود دارد و یکی از زلات در مورد منشا حیات است. من مطمئن نیستم که چه کار کنم، اما مطمئن نیستم که چه باید بکنم.

ین‌حا این‌حال، برای اینکه از آمینواسیدهای منفرد تشکیل می‌شوند، بسیار خاص مورد زاز است که پیشتر تصور می‌شود که حتم احتمال وجود آن زمین بشود.

مام اول نیازمند وجود آب دوم است که یای گام ایداید آبی وجود شتهاشته باشد.

سرژ “سرژ سنوکوتسکیاسنوکوتسکی” (Serge Krasnokutski) ز ایشگاه اخترفیزیک موسسه اخترشناسی سیاکس پلانک نک: آب نقش مهمی در ایجاد پپتیدها ایفا می‌کند.

در این فرآیند کولکول‌های منفرد آمینو اسید سیدای تشکیل یک زنجیره با ترکیب می‌شوند. یای که چنین موضوعی انجام شود، باید یک یکلکول آب رجارج رج. محاسبات شیمیایی کوانتومی ما نشان می‌دهد که آمینو اسید گلیسین می‌تواند از طریق یک زاز شیمیایی به ما آمینو کتن که موا مولکول آب ترکیب می‌شود تشکیل شود.

به نان ساده در این حالت برای اولین مرحله هاکنش باید آب اضافه کرد و یای مرحله دوم آب یداید شود.

عا علم بر این،،، رهبری رهبری سنوکوتسکیاسنوکوتسکی اکنون می‌آید و یک مسیر کنشیاکنشی بیابند که نداند در یطایط کیهانی انجام می‌شود و زیازی آبارد.

می‌گویداسنوکوتسکی می‌گوید: به جای در نظر مسیر انحرافی شیمیایی که در آمینوینو اسید تشکیل می‌شود می‌خواهم بفهمیم که موا مولکول‌های آمینو اسید می‌تو نندانندا پپتیدها را تشکیل می‌دهند.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

در یک محفظهلاء، بستری بستری به عنوان مدلی برای سطوح ذرات غبار به هاه کربن، کاک و مونوکسید کربن در ریاری حدود یک رمیارمیلیاردم فشار معمول هوا وا نتیگرا منفیا.

سنوکوتسکیاسنوکوتسکی می‌گوید: تحقیقات نشان می‌دهد که در این شرایط پپتید پپتیدلی سیسینلیسین از زاد شیمیایی ساده می‌شود. ینابراین اینها یای از زاسید بسیار ساده گلیسین هستند و هل‌های دارند فیارند. بزرگ‌ترین نمونه آن‌ها شامل ۱۱ حداحد آمینو اسید سید.

در این آزمایش تیم آلمانی نیاست آمینو کتن را نیز شناسایی کرد. این حقیقتی که کنشاکنش می‌تواند در چنین مواردی انجام شود، واکنش‌پذیری بسیار زیاد آمینو کتن است.

اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما