ژاوی: پپ هم زمان می خواهد، من به ژانویه قول نمی دهم

[ad_1]

به گزارش “وازکوئز” پس از دو بازی مقابل اسپانیول و بنفیکا، بازی اول با برتری باسا به پایان رسید و نتیجه دوم نیز با تساوی به پایان رسید.

شرایط بارسا در لالیگا خوب نیست و 10 امتیاز با رئال فاصله دارد.

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت:ویارئال تیمی است که بیشتر از دو رقیب قبلی ما حمله می کند. اسپانیول و بنفیکا دفاعی تر هستند و فکر می کنم بازی فردا سخت تر خواهد بود. به خصوص که هنوز میزبان هستند و زمین بازی کوچکتر از حد معمول است. آنها همچنین یکی از بهترین مربیان اسپانیا هستند و من انتظار بازی سختی را دارم. برد در ویارئال آسان نیست، اما شرایط بارسا ضروری است و ما باید در هر بازی از اینجا پیروز شویم.

ژاوی افزود: از بازی های تیمی مقابل اسپانیول و بنفیکا لذت بردم و بازی های خانگی زیادی را بردیم. ما خواستار خیر هستیم، اما باید در حمله با جسارت بیشتری کار کنیم. در تیم بازیکنان جوانی داریم که می خواهند با جسارت بیشتری بازی کنند. من در سن جوانی به بارسا پیوستم و شرایط آنها را درک می کنم. بارسا باید جسورتر کار کند و من معتقدم باید 10 در 10 باشیم و 7 در 10 کافی نیست. ما بازیکنان خوبی در خط حمله با پتانسیل گلزنی بالا داریم، اما در بارسا باید سخت کار کنید.

بسیاری از صدمات و تغییرات کادر پزشکی:“راستش را بخواهید، من دوست دارم افرادی را که به آنها اعتماد دارم در اطرافم باشند. برای من حضور ریکارد پرونا مهم است زیرا از نظر من او بهترین دکتری است که بارسلونا دارد و به او اطمینان کامل دارم. از آخرین کادر هم تشکر می کنم.»

وضعیت آنسو فاطیریکاوری او بسیار خوب بود و شروع به دویدن کرد. البته او اکنون با دقت کار می کند و باید دید که آیا می تواند برای بایرن بازی کند یا نه. بازی پشت ماست.”

جذب آرتور کابرال و سایر بازیکنان در زمستان:شایعات همیشه وجود دارد و البته می خواهیم در جایی تقویت شویم، اما باید دید وضعیت اقتصادی باشگاه در زمستان چگونه خواهد بود.» اگر شرایط فراهم شود، بازیکن جذب می کنیم، اما فعلا نمی توانم. هر قولی در این مورد بده.»

شرایط دمبله: « دمبله در شرایط خوبی است، اما ما از آن مراقبت می کنیم. فردا مشخص می شود که او چند دقیقه در زمین خواهد بود. من به او توضیح دادم که او بازیکن کلیدی است. نه فقط برای این فصل، بلکه برای فصل بعد هم روی او حساب خواهم کرد. تمدید به عهده اوست و امیدوارم ادامه پیدا کند. او می تواند سال ها تفاوت را دریابد. من با او صحبت کردم و نه با اطرافیانش و در نهایت باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

مقایسه ای با شروع پپ گواردیولا در بارسا:ما در سال 2008 با پپ شروع خوبی نداشتیم و زمان برد تا ایده های او را اجرا کنیم. اکنون مشکل گلزنی داریم، اما من به عنوان مربی مسئولیت حل این مشکل را پذیرفته ام.» فکر می کنم بازیکنان به تدریج با ایده های من سازگار خواهد شد.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما