چگونه در مکان های مختلف Google Maps نظر بدهیم؟ –

[ad_1]

مانند وب‌سایت‌های دیگر، Google به شما اجازه می‌دهد در مکان‌های خاصی نظر بدهید و سایر کاربران می‌توانند مستقیماً آنها را در Google Maps ببینند. تقریباً در هر مکانی می توانید نظرات خود را بیان کنید، از مشاغل محلی گرفته تا مسیرهای پیاده روی یا مکان های جالب. تنها چیزی که برای انجام این کار نیاز دارید یک حساب Google است.

آیا اطلاعات شخصی ما در اختیار عموم قرار می گیرد؟

گوگل اجازه کامنت های ناشناس را نمی دهد. این بدان معنی است که برخی از اطلاعات شخصی شما در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. نام و تصویر نمایه خود، سایر نظرات، عکس‌ها و ویدیوهایی که پست کرده‌اید، و اطلاعات موقعیت مکانی درباره مکان‌هایی که روی آن‌ها نظر داده‌اید، اضافه کنید. این بدان معنی است که افراد می توانند نام شما را به همراه همه مکان هایی که در مورد آنها نظر داده اید مشاهده کنند. اگر این اطلاعات برای شما مهم است، بهتر است هنگام اظهار نظر در مکان های مختلف Google Maps کمی دقت کنید.

چگونه در گوگل مپ با کامپیوتر نظر بدهیم؟

برای مشاهده Google Maps از رایانه Mac یا Windows خود، ابتدا وب سایت Google Maps را در مرورگر سیستم خود باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس نام یا آدرس مکان مورد نظر خود را در کادر جستجو در گوشه سمت چپ بالای مرورگر وارد کنید. برای انتخاب مکان، روی نماد جستجو یا نتایجی که در زیر کادر جستجو ظاهر می‌شوند کلیک کنید. همچنین می توانید به راحتی مکان مورد نظر خود را روی نقشه پیدا کنید.

نظرات گوگل مپ

صفحه ای با اطلاعات مکان انتخاب شده در سمت چپ پنجره مرورگر ظاهر می شود. به بخش «خلاصه بررسی» بروید و روی «نوشتن نظر» کلیک کنید.

نظرات گوگل مپ

بعد، یک پنجره بازشو ظاهر می شود. در این قسمت باید توضیحاتی در مورد نظر خود وارد کنید. ابتدا تعداد ستاره های مورد نظر خود را انتخاب کنید (یک ستاره نشان دهنده بدترین و پنج ستاره نشان دهنده بهترین).

در مرحله بعد، می توانید جزئیاتی در مورد مزایا یا معایب مکان از دیدگاه خود ارائه دهید. اگر یک یا دو ستاره را انتخاب کنید، گزینه های زیادی برای انتخاب چیزی که دوست ندارید خواهید دید. اگر سه ستاره را انتخاب کنید، هیچ گزینه ای ظاهر نمی شود. اگر چهار یا پنج ستاره را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید نکاتی را که می‌خواهید در آن مکان مشخص کنید.

پس از انجام این مراحل می توانید نظر خود را در کادر مربوطه تایپ کنید. خوشبختانه در این قسمت محدودیتی وجود ندارد و می توانید پست های کوتاه یا طولانی بنویسید. همچنین، اگر چند عکس از مکان‌هایی دارید که برای اشتراک‌گذاری مفید به نظر می‌رسند، می‌توانید آن‌ها را به دلخواه خود اضافه کنید. وقتی از پست راضی شدید، برای انتشار روی پست کلیک کنید.

نظرات گوگل مپ

در نهایت یک یادداشت تشکر از نظرات شما نمایش داده می شود. روی Done کلیک کنید.

نظرات گوگل مپ

نظر شما اکنون منتشر شده است و برای بسیاری در سراسر جهان قابل مشاهده است.

چگونه با گوشی هوشمند خود در گوگل مپ نظر بدهید؟

برای اینکه بتوانید افکار خود را در مورد مکان ها در Google پست کنید، باید برنامه Google Maps را برای iPad، iPhone و Android نصب کنید. در Google Maps، روی نوار جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید و نام یا آدرس مکانی را که می خواهید بررسی کنید وارد کنید. همچنین می توانید مکان مورد نظر را روی نقشه پیدا کرده و باز کنید.

نظرات گوگل مپ

پس از انتخاب یک مکان، صفحه ای در پایین ظاهر می شود که برخی از پایگاه اطلاعات موقعیت زمین را نشان می دهد. روی مکانی که نام مکان را نشان می دهد ضربه بزنید.

نظرات گوگل مپ

بعد، صفحه باز می شود. روی تب Review ضربه بزنید.

نظرات گوگل مپ

در رتبه‌بندی‌ها و نظرات، تعداد ستاره‌هایی را انتخاب کنید که می‌خواهید به دیگران اطلاع دهید اگر فکر می‌کنید آن مکان خاص خوب یا بد است. همانطور که قبلا ذکر شد، پنج ستاره بهترین سیگنال است.

نظرات گوگل مپ

هنگامی که تعداد ستاره ها را مشخص کردید، گزینه ای برای نوشتن نظر خواهید دید. روی کادر ضربه بزنید و نظر خود را تایپ کنید. اگر عکسی در گوشی خود دارید که می‌خواهید اضافه کنید، روی دکمه «افزودن عکس» ضربه بزنید تا آلبوم عکس در گوشی شما باز شود و عکس را انتخاب کنید.

نظرات گوگل مپ

پس از رضایت از نظرات و تصویر اضافه شده بر روی گزینه ارسال کلیک کنید. اکنون نظرات شما برای سایر کاربران نمایش داده خواهد شد.

مقالات مرتبط:

به عنوان یک کاربر گوگل، تقریباً در هر مکانی می توانید نظر دهید. همچنین اگر از انجام این کار لذت می برید، می توانید با انجام منظم آن به یک راهنمای محلی تبدیل شوید. همچنین، اگر مکانی که می خواهید بررسی کنید هنوز در Google Maps ظاهر نشده است، می توانید آن را به صورت دستی اضافه کنید.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما