چگونه بهترین تبلیغات تصویری را در آپارات داشته باشیم

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن آگهی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت.

همانطور که ممکن است شنیده باشید، عصر حاضر، عصر تبلیغی و مهم ترین دغدغه تجاری همین جاست بمب های تبلیغاتی بگذارید صدای آنها به گوش مخاطبان برسد. به همین دلیل است که تبلیغات به یک جزء مهم برای همه مشاغل تبدیل شده است. اما چه نوع تبلیغاتی برای یک تجارت موثرتر است؟

دوره تبلیغات ویدیویی! چرا؟ 80 درصد از ترافیک مصرف کنندگان جهان مربوط به ویدئو است و در این حباب تبلیغاتی، تبلیغات ویدئویی نقش مهمی در استراتژی دارد مشتریان بالقوه را جذب کنید و آنها را به مشتریان واقعی تبدیل کنید. بر اساس پست هابسپات، بیش از 50 درصد مشتریان بیشتر از هر محتوای دیگری ویدیوهای مارک دار را تماشا می کنند.

در ادامه به دلایل دیگر اهمیت تبلیغات ویدئویی برای کسب و کار و ماهیت تبلیغات ویدئویی موثر اشاره می کنیم و بهترین بستر برای تبلیغات ویدئویی در ایران را معرفی می کنیم.

اهمیت تبلیغات ویدیویی

  1. مشتریان شما بیشتر و بیشتر ویدیوها را تماشا می کنند

کسب و کارهای بزرگ ممکن است نخواهند شما این اعداد را ببینید. آمار نشان می دهد که مخاطبان هدف شما بیشتر از هر قالب محتوای دیگری ویدیوها را تماشا می کنند:

  • 92 درصد از مشتریان بالقوه کسب و کارهای B2B از ویدئوهای آنلاین استفاده می کنند.
  • هر روز 4 میلیون ویدیو در یوتیوب قابل مشاهده است.
  • در باره سوم خریداران پس از دیدن یک تبلیغ ویدیویی برای یک محصول، آن را خریداری می کنند.
  • نرخ درگیری تبلیغات ویدیویی (نامزدی) بیشتر از این هم هست

ویدئو با ترکیب دو پارامتر کاربران را جذب می کند: صدا و حرکت. هر دو پارامتر نقش مهمی دارند انتقال کارآمد پیام ها و به این ترتیب منجر به روابط بیشتر می شود.

Media Mind پس از شش ماه تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل مداوم بیش از سه میلیارد تبلیغ، به این نتیجه رسیده است که تمرکز خود را بر تبلیغات ویدیویی گذاشته است. 27.4 بار روی یک بنر ساده کلیک کنید.

  • تبلیغات ویدیویی باعث فروش بیشتر می شود

طبق گفته eBay و Amazon، تبلیغات ویدیویی را به صفحات محصول اضافه کنید تا 35% شانس خود را برای خرید آن محصول افزایش دهید.

  • تبلیغات ویدیویی را می توان به اشتراک گذاشت

مردم اغلب تمایل دارند ویدیوها را به اشتراک بگذارند. زیرا بیش از 700 ویدیو در دقیقه توسط کاربران در توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

نمونه های موفق برای تبلیغات ویدیویی، تبلیغات شرکت پدربزرگ پولی آره. این تبلیغ تا کنون 44 میلیون بار این ویدیو توسط حدود 11000 نفر بازدید و دریافت شد و نکته جالب ماجرا این بود که ارزش این شرکت قبل از پخش شدن ویدیو 10 میلیون دلار بود، اما پس از پخش شدن تبلیغ، ارزش آن سه برابر شد و به 30 میلیون دلار رسید.

مطالب جالب: همه چیز درباره تبلیغات ویدیویی Sabavision

  • تبلیغات ویدیویی نرخ کلیک بالاتری دارند

تبلیغات ویدیویی توسط داستان سرایی بهتر، تعامل صوتی و تصویری و … برای مخاطب جذابیت بیشتری دارد و در نتیجه کلیک بیشتر می شود.

  • دوستی عمیق گوگل با ویدیو

طبق الگوریتم جدید موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، هنگام نمایش نتایج جستجو, ویدیو با امتیاز بالا.

  • انتقال حجم زیادی از داده ها در زمان کوتاه

در مقایسه با متن شما می توانید اطلاعات بیشتر در یک لحظه درج ویدیو ویدئو احساسات بیشتری را به تصویر می کشد تا بتوانید همزمان با صدا و تصویر، اطلاعات بیشتری را به مخاطب منتقل کنید.

  • تبلیغات ویدیویی یک فرم عالی از محتوا برای داستان سرایی است

همانطور که در بالا ذکر شد، تأثیر روانی تبلیغات ویدیویی قابل توجه است. با ویدئو، می توانید بدون گفتن چیزی داستانی را تعریف کنید و احساسات مخاطبان خود را با محصول یا خدمات خود مرتبط کنید و یک رابطه قوی بین برند خود و مخاطبان خود ایجاد کنید.

  • در یک کلام مخاطب دوست دارد

مخاطب امروزی حوصله خواندن یک مقاله 3000 کلمه ای برای دانستن برند شما را ندارد. آنها کمی تنبل هستند و محتوا را ترجیح می دهند لقمه پیج آن را در دهان خود بگذارید و بهتر از ویدیو فرمت کنید! بخورید، آماده و موثر باشید!

به گفته یکی از مدیران اینستاگرام، این پلتفرم تصمیم می گیرد در سال 2022 تمرکز ویژه روی محتوای ویدیویی خواهد بود و این اپلیکیشن قطعا برای پاسخگویی به نیازها و درخواست های مخاطبان طراحی شده است.

چگونه یک تبلیغ ویدیویی عالی داشته باشیم؟

هنگامی که اهمیت تبلیغات ویدیویی را درک کردید، وقت آن است که با پارامترهایی که باعث موفقیت یک تبلیغات ویدیویی می شوند آشنا شوید:

  1. به دنبال دانش باشید!

یکی از نکات کلیدی کسب اطلاعات در مورد خود تبلیغی است. نگران نباشید، لازم نیست متن آگهی را جدی بخوانید. فقط به اندازه کافی کیت برای ویژناویژن ویژنلاگ برای دریافت مطالب ارزشمند، ساده، روان و کاربردی در زمینه تبلیغات کلیک کنید.

  • کار را به کاردان بسپار!

فرض کنید ساخت ساختمان خود را به اصغر آقا لوله کش سپرده اید. اصغر آقا ممکن است عاقل باشد و دستی در ساختن آتش داشته باشد و به قول معروف بتواند برای شما کار کند، اما هرگز مانند اسکریم بنا که 20 سال پیش آن را خلق کرد، کار حساسی انجام نمی دهد. و یک کار تمیز و حرفه ای برای شما بفرستد.

آژانس تبلیغاتی این اجازه می دهد تا از Oskarim Bana برای تبلیغات ویدیویی استفاده کنید. گاهی مشاوره با این نمایندگی ها می تواند از ضرر میلیون ها تومانی جلوگیری کند. با کمک و مشاوره این نمایندگی ها می توانید بهترین نوع تبلیغات را برای کسب و کار خود بیابید.

اگر بخواهیم شما را به عنوان یک آژانس تبلیغاتی معتبر معرفی کنیم، آژانس تبلیغاتی صباویژن یکی از بهترین ها به دلیل سابقه همکاری با برندهای بزرگ و معروفی مانند: همراه اول، بانک دی، دی جی استایل، دامستوس، رامک و … در یادداشت های خود.

  • ویدیو تاثیر گذار

در اینجا مهمترین چیزهایی که باید در تبلیغات ویدیویی خود برای داشتن یک کمپین موثر در نظر بگیرید آمده است:

  • داستان سرایی شما دارید
  • روی درد حضار بر روی ویژگی های کسب و کار خود تمرکز کنید، نه کسب و کار خود. خود را به جای مخاطب قرار دهید و ببینید چه احساسی نسبت به محصول یا تجارت خود دارید.
  • دو ثانیه اول و پنج ثانیه آخر هر گونه تبلیغات ویدیویی بسیار مهم است. شما باید برای آنها برنامه داشته باشید. در دو ثانیه اول با استفاده از پدیده شکاف کنجکاوی (شکاف کنجکاوی) یک مورد غیر طبیعی را نشان می دهد. در پنج ثانیه آخر باید آن مورد غیرعادی را درست کنید و داستان را درست کنید.
  • پلت فرم مناسب را انتخاب کنید

تمام آنچه تا کنون گفته شد یک طرفه است و این قضیه یک طرفه است. انتخاب اشتباه پلت فرم مناسب انتشار یک تبلیغ ویدیویی می تواند کل یک کمپین و اهداف آن را خراب کند! خرد مخاطب، جغرافیا، بودجه، اهداف مرتبط برای کمپین و … یکی از تاثیرگذارترین عوامل در تبلیغات ویدیویی است.

اکنون لینکدین، یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام، آپارات و موارد دیگر. بستری وجود دارد که می توانید تبلیغات خود را در آن نمایش دهید، اما کدام یک برای کسب و کار ایرانی ارزشمندتر و موثرتر است؟

زیرا مجازات و تفاوت وحشتناک دلار و ریالدر بین این گزینه ها بهترین گزینه دستگاه است. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که انتخاب دستگاه دلایل دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

چرا در آپارات تبلیغ کنیم؟

در بالا به نکاتی در مورد اینکه چرا تبلیغات در آپارات برای کسب و کارهای ایرانی تا این حد موثر است اشاره کردیم. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در انتخاب و استفاده حداکثری از این پلتفرم کمک می کند.

  1. لیستی از پربازدیدترین مکان های ایران و جهان را رزرو کنید

تجهیزات موجود تقریبا 61 میلیون کاربر منحصر به فرد در طول ماه یکی از پربازدیدترین نقاط ایران است. بیش از این نیز وجود دارد 18 میلیون کلیک در روز این بخشی از لیست 100 مکان برتر جهان است.

  • امکان هدف گذاری

شما می توانید تبلیغات هدفمند را تنها در یک مورد تعریف کنید گروه بندی خاص برای نمایش. شما همچنین می توانید کانال فضایی کسانی را هدف قرار دهید که فکر می کنید به کسب و کار شما نزدیک تر هستند و تبلیغات خود را فقط در این کانال ها نمایش دهید.

با استفاده از این فناوری می توانید تشخیص دهید که تبلیغات شما چه کسانی هستند به هر کاربر چندین بار نشان داده شده است.

چه راهی بهتر برای متقاعد کردن مخاطبان خود به انجام کاری که می خواهید انجام دهند؟

  • تبلیغات هدفمند در کلمات کلیدی خاص

در پکیج می توانید در سرویس تبلیغاتی آپارات بمانید کلید واژه ها روی کسب و کار خود تمرکز کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

با این گارانتی می توانید به راحتی استراحت کنید برای حداقل 6 ثانیه تبلیغ شما از اینجا قابل مشاهده است بودجه مخاطب شما تبلیغ شما را کمتر از 6 ثانیه یا بیشتر می بیند.

  • موقعیت های مختلف برای تبلیغات

علاوه بر تبلیغات و تبلیغات قبل از ویدیو در حالی که به دنبال ویدیوهای مشابه هستید، می توانید بنرهای کنار ویدیوها، بنرهای صفحه اصلی، استند و پخش و بنرهای موبایل استفاده شده. در بالا در مورد تبلیغات بنری صحبت کردیم. تبلیغات بنری مکمل تبلیغات ویدیویی هستند و اگر آنها را با هم استفاده کنید، بهترین پاسخ را از تبلیغات ویدیویی دریافت خواهید کرد.

در داشبوردی که در اختیار شما قرار داده شده است، می توانید اکنون از آمار و گزارش های کمپین شما می بینیم که. آمارهایی مانند هزینه های بودجه، کلیک های تبلیغاتی، توزیع و میانگین CTR.

قیمت ها در آپارات از یک شخص تبلیغات را در همان بخش ویدیو شروع کنید. در قسمت تبلیغات حین پخش ویدیو قیمت هم از 25 توماس شروع می شود و به پایان می رسد 50 تومن یا بالاتر برای هر نمایشگر ادامه هید. شما می توانید بر اساس بودجه خود نوع نمایش را انتخاب کنید.

برای شکار تماشاگران تیرها را حذف کنید

اگرچه ایجاد یک تبلیغ ویدیویی نسبت به سایر انواع تبلیغات زمان‌بر و پرهزینه‌تر است، اما پتانسیل بالای تبلیغ ویدیویی شما در بیان داستان به شما این امکان را می‌دهد که با مشتریان بالقوه بیشتری درگیر شوید و کلیک های بیشتری بر روی تبلیغات خود دریافت کنید .

اگر نگران هزینه تبلیغات ویدیویی باشید بله شما انجام می دهید آپارا این اضطراب را از بین برد به دلیل این سرویس، ویدیوهای تبلیغاتی آن برای کمک به مشاغل و افراد مختلف طراحی شده است. با هر بودجه ای، تبلیغات ویدیویی خود را انجام دهید و مشتریان و بینندگان بیشتری جذب کنید. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، از تبلیغات ویدیویی استفاده خواهید کرد، اما نمی دانید از کجا شروع کنید. نیاز به مشاوره دارید، با اعداد کافی است 02125965 برای مشاوره تماس بگیرید و با متخصص تبلیغات آژانس Sabavision به صورت رایگان مشورت کنید فواید.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.