پرفروش ترین تلویزیون های بازار از سه برند ال جی، سامسونگ و سونی

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن آگهی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت.

این مقاله برای بررسی است پرفروش ترین تلویزیون در بازار ایران با سه برند ال جی، سامسونگ و سونی سر و کار دارد. اما قبل از آن، این یک معضل روانی است که چرا پرفروش ترین تلویزیون 2021 در نظر گرفته شده است. قبل از خرید یک محصول گران قیمت، همیشه به دنبال مدل پرفروش هستیم تا ببینیم دیگران چه چیزی می خرند. یکی از ریشه های کار ما به دوران غارنشینی و تایید اجتماعی برمی گردد که البته (استثنا) مزیت ما در این مورد است.

وقتی افراد زیادی قبل از ما تلویزیون خریدند، ما از آن به این نتیجه رسیدیم. این به معنای تلویزیون محبوب تر و با کیفیت بالاتر است (نه لزوما، اما اغلب!). البته این همیشه درست نیست، اما 90 درصد مواقع به ما کمک می کند تا محصولات باکیفیت بخریم. در این مقاله سه مدل از پرفروش ترین تلویزیون های 2021 2021 در فروشگاه اینترنتی افرالند ارائه می شود و هر مدل از نظر طراحی، کیفیت تصویر و امکانات هوشمند مورد بررسی قرار می گیرد. در قسمت آخر خلاصه ای از خرید هر مدل ارائه شده است.

پرفروش ترین ویژگی های تلویزیون کدامند؟

قبل از معرفی پرفروش ترین تلویزیون 2021 باید بدانیم کدام مدل این ویژگی ها را دارد و چرا کاربران آن را دوست دارند. یکی از نکات مهمی که باید در نظر گرفت این است که سه برند برتر تلویزیون در جهان ال جی، سامسونگ و سونی هستند و به همین دلیل است که سه مدل پرفروش قطعا این برندها هستند. تلویزیون ها پتانسیل پرفروش شدن را با ویژگی های کاربردی و البته قیمت های مناسب دارند. مدل های گران قیمت نمی توانند بسیار محبوب باشند چون همه سراغ خرید آن نمی روند اما مدل قیمت مناسب مخاطب را جذب می کند.

تلویزیون OLED C1 ال جی

خرید تلویزیون ال جی بهترین انتخاب برای گرافیک، پردازنده و فناوری است. برای سال‌ها، یک مدل همیشه بهترین و پرفروش‌ترین در بین تمام ال‌جی بود. تلویزیون اولد ال جی کلاس C. مهم نیست در چه سالی، پایه ثابت لیست ما همیشه تلویزیون های سری C ال جی است. امسال هم تلویزیون ال جی C1 پرفروش ترین تلویزیون مدل 2021 است، خاصیتی که ال جی برای OLED C1 در نظر گرفته است عالی است و شامل هر آنچه برای یک تلویزیون نیاز دارید می باشد!

در مورد طراحی تلویزیون ال جی C1 دقیقا همین نظر را داشته باشید؛ زیباترین تلویزیون سال، جمع و جورترین تلویزیون سال، شیک ترین تلویزیون سال و البته تلویزیونی که چگالی تر از گوشی در جیب شماست (شاید در دست شما!). اولین چیزی که با دیدن تلویزیون C1 به ذهن می رسد این است که چقدر نازک و جمع و جور است؟

یکی از مهمترین و تعیین کننده ترین قسمت هایی که به نظر می رسد نقطه قوت اصلی این محصول است، وضوح بی حد و حصر در کیفیت تصویر و مهمتر از آن است. تلویزیون ال جی C1 با توجه به خود پیکسل نوری می تواند رنگ ها را با کنترل و قدرت بهتری نمایش دهد و هر زمان که نیاز باشد هر رنگ را به طور مستقل تغییر دهد. در نمایشگرهای قدیمی‌تر، پیکسل‌ها برای نمایش مشکی کاملاً بسته هستند. این به تلویزیون اجازه می دهد تا مشکی را با تیره ترین رنگ به نمایش بگذارد که نقطه ضعف تلویزیون های LED است که در اینجا نقطه قوت آن است.

عملکرد گیمینگ تلویزیون ال جی C1 نیز از دیگر بخش های مهم آن است که البته سروصدای زیادی به پا کرده است. نرخ بازیابی اطلاعات در هر 120 هرتز در کنار HDR10 Pro و همچنین وضوح بی حد و حصر، این محصول به یک غول بازی تبدیل شده است.

تمامی تلویزیون های ال جی از سیستم عامل WebOS حمایت کردن؛ یعنی منوی فارسی ندارند و البته دارند کنترل از راه دور جادویی (موسی) آره. اگر به زبان فارسی مسلط هستید و با یکی از انگلیسی، آلمانی، عربی و … آشنایی ندارید، مشکل کمی دارید، اما امروز در هر خانواده ای. افرادی هستند که با زبان انگلیسی آشنا هستند.

تلویزیون سامسونگ Q70A پرفروش ترین تلویزیون سرد سال 2021 است

قیمت تلویزیون سامسونگ QLED ها ارزان تر از ال جی های قدیمی هستند و این دلیل اصلی ادامه تولید QLED های سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ Q70A پرفروش ترین دستگاه Cold 2021 صفحه نمایش QLED است روشنایی صفحه نمایش بیشتر از نسخه های قدیمی است، منوی فارسی و همچنین طراحی پشتیبانی می شود باریکتر از تلویزیون رهبری این می تواند جایگزین ارزان تر و مقرون به صرفه تری برای مدل C1 باشد.

به طور کلی تلویزیون QLED کافی شما هستید آنها باریک نیستند اما باریکتر از LED است. سامسونگ QLED Q70A یک نمایشگر میان رده با صفحه نمایش بدون حاشیه است که از نظر ظاهر و طراحی امتیاز بسیار خوبی به آن می دهد. اگرچه تلویزیون سامسونگ Q80A پیشرفته تر است و امکانات بیشتری دارد، اما کاربران Q70A را ترجیح می دهند (به دلیل تعادل قیمت و امکانات).

انصافاً ضخامت این محصول با توجه به خنک بودن آن جمع و جور و مدرن است. سازمان یافته ترین و چشم نوازترین طرح. درگاه‌های ارتباطی در پشت و کناره‌های تلویزیون تعبیه شده‌اند که هنگام اتصال به دیوار کار شما را کمی سخت‌تر می‌کند. البته این مشکل بزرگی نیست و می توانید قبل از اتصال تلویزیون به دیوار کابل های لازم را وصل کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

ما می گوییم Cold Q70A روشنایی صفحه نمایش بالاتری دارد و امتیاز بیشتری نسبت به C1 در این بخش دریافت می کند. اما به دنبال این نور، وضوح را کاهش می دهد و نمی تواند مشکی را در رنگ های واقعی و کاملا تیره نمایش دهد. به هر حال، کل مسابقه قدیمی و سرد در مورد سبکی و وضوح است. بدون در نظر گرفتن؛ به طور کلی می توان این دو فناوری را از نظر صدا، عملکرد بازی و ویژگی های هوشمند مشابه دانست (البته سیستم عامل آنها متفاوت خواهد بود).

صادقانه بگویم، سامسونگ مزیت رقابتی ضعیف تری در بخش هوشمند نسبت به اندروید و ال جی دارد. ال‌جی ریموت موسا و اندروید را با اتصال آسان کاربران متصل به Google ارائه می‌کند. سامسونگ ریموت Muse ندارد که کار با ویژگی های هوشمند را کمی چالش برانگیز می کند، اما از طرف دیگر، کاربران سامسونگ ساده هستند و می توانید به حساب سامسونگ خود متصل شوید (اگر موبایل سامسونگ دارید، کار شما انجام می شود. راحت تر) نصب شده است. البته ویژگی هایی مانند Multi View، Samsung Health و … وجود دارد که می تواند این سیستم عامل را از بقیه متمایز کند.

تلویزیون سونی X90J پرفروش ترین LED در سال 2021

سونی به کیفیت ساخت عالی معروف است و این کیفیت در تلویزیون سونی X90J نیز به خوبی دیده می شود. اگرچه طراحی این محصول مانند C1 قدیمی انقلابی نیست، اما ظاهر شیک، نمایشگر بدون قاب و ضخامت کم بدنه ارزش واقعی این دستگاه را چندین برابر کرده است.

کیفیت تصویر Sony TV X90J مانند تمامی مدل های 2021 دوشاخه است اما تفاوت های اولیه ای که ویژگی های محصول نشان می دهد. سونی به کیفیت تصویر بسیار خوبش در بین کاربران شهرت دارد و به همین دلیل قیمت محصولاتش بالاتر از برندهای دیگر است، با این حال به صراحت می توانم بگویم که این قیمت ارزش بیشتری دارد (با توجه به اینکه کیفیت مناسب اولویت شما در هنگام خرید تلویزیون است) . آ). سونی سال گذشته تنها یک تلویزیون بازی عرضه کرد (X9000H)، اما امسال X85J / X90J / X95J LED های بازی سونی هستند که همگی از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کنند.

در بین سیستم عامل های موجود، یکی از محبوب ترین ها اندروید است که علاوه بر دنیای گوشی های هوشمند، در دنیای تلویزیون نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. سونی، شیائومی و هایسنس برندهای اصلی تولید تلویزیون های اندرویدی هستند.

خلاصه نهایی پرفروش ترین تلویزیون سال 2021

  • اگر به دنبال خرید تلویزیون بازی هستید؛ تلویزیون ال جی C1 انتخاب مناسبی است.
  • اگر به دنبال خرید یک تلویزیون با کیفیت مقرون به صرفه هستید؛ سامسونگ QLED Q70A یک انتخاب مناسب است.
  • اگر به دنبال خرید تلویزیون با رابط کاربری ساده، کیفیت تصویر گرافیک عالی هستید. Sony X90J انتخاب مناسبی است.

افرالند با طیف وسیعی از تلویزیون های برندهای معروف ال جی، سامسونگ و سونی به شما این امکان را می دهد که بهترین تلویزیون را با توجه به بودجه و نیاز خود انتخاب کنید. برای خرید تلویزیون و لوازم خانگی حتمافروشگاه افرالند به afraland.com مراجعه کنید.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما