پذیرش در دوره های پزشکی اروپا در دانشگاه گلوکال – زومیت

[ad_1]

اما رویای پزشکی در ایران همیشه با سدی به نام کنکور مواجه است که تقریباً می توان گفت پذیرش را برای داوطلبان بسیار سخت و حتی غیرممکن می کند. انگیزه ایده کنکور و پذیرش در رشته پزشکی این است که تنها دو درصد از جمعیت کشور فرصت قبولی و نشستن بر کرسی یک دانشگاه علوم پزشکی را دارند و همین امر به تنهایی می تواند بسیاری از افراد شاغل در این رشته ها را ناامید کند. در ایران. .

در نتیجه تعداد افرادی که برای تحصیل در رشته پزشکی مهاجرت می کنند به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و امروزه شاهد کشوری سرآمد در رشته پزشکی هستیم که میزبان بسیاری از ایرانیان است. اما این مسیر نیز مانند هر مسیر آموزشی و شغلی دیگری دارای فراز و نشیب هایی است که اگر با کمک متخصصان و متخصصان این حوزه انجام شود، ریسک و هزینه و زمان قابل توجهی به همراه خواهد داشت. هدف از این مقاله معرفی دانشگاه جهانی، اولین و تنها دانشگاه معتبر بین المللی و دارای مجوز رسمی در ایران است که می تواند رویای دکتر شدن شما را بسازد.

دانشگاه گلوکال

کلوکال کالج، اولین و تنها دانشگاه معتبر بین المللی و دارای مجوز رسمی در ایران که در سال 1397 کار خود را آغاز کرد و تاکنون راه را برای بسیاری از داوطلبان پزشکی برای ورود به بهترین کالج های پزشکی اروپا هموار کرده است. این دانشگاه اعضای نظام پزشکی، اساتید مشهور و همچنین متخصصان پزشکی پیش نیاز را گرد هم آورده است تا دانشجویان امروزی را به پزشکان آینده تبدیل کند.

دانشگاه گلوبال دوره های مقدماتی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و فیزیوتراپی را ارائه می دهد که برای دانشگاه های معتبر اروپایی می باشد که همگی مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشند. این دوره ها همگی بر اساس استانداردها و تاییدیه های دانشگاه های اروپایی می باشد و موضوعاتی که در این دوره ها تدریس می شود دانشجویان را برای شرکت در آزمون های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی آماده می کند.

خدمات دانشگاه جهانی برای مهاجران پزشکی به اروپا

دانشگاه گلوکال

هدف دانشگاه گلوبال در آغاز کار خود، توانمندسازی دانشجویان بومی برای پذیرش و تحصیل پزشکی در دانشگاه های معتبر اروپا است. دانشگاه گلوبال با برگزاری دوره های پیش نیاز پزشکی بر اساس دوره های اروپایی، آموزش زبان انگلیسی و مشاوره فنی تخصصی، راه را برای شناخت دانشجویان ایرانی در حوزه پزشکی هموار می کند. راهنمای تحصیلی برای مهاجرت به اروپا، کار انتخاب رشته و دانشگاه. شرکت در کلاس ها و دوره های دانشگاه جهانی، پذیرش در دانشگاه های پزشکی اروپا را تضمین می کند.

خدمات و دوره های سراسری کالج به چندین بخش تقسیم می شود که در قسمت های بعدی قصد بررسی و توصیه آن ها را داریم.

کلاسها پذیرفته میشود

IMAT یک آزمون پزشکی در دانشگاه ایتالیا است که هر ساله در ایتالیا و سراسر جهان برگزار می شود. این آزمون به زبان انگلیسی برگزار می شود و برای داوطلبان پزشکی است که قصد دارند به عنوان دانشجوی بین المللی در دانشگاه های معتبر ایتالیا تحصیل کنند.

آزمون جهانی IMAT برای طیف گسترده ای از گروه ها، از جمله دانش آموزان سال آخر دبیرستان، دارندگان دیپلم تجربی و ریاضی و همچنین دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد با علاقه به آموزش پزشکی در ایتالیا مناسب است. در این مدت دانش دانش آموزان از بخش های مختلف این آزمون افزایش یافت که عبارتند از:

  • استدلال و عقل سلیم
  • زیست شناسی
  • علم شیمی
  • ریاضیات و فیزیک

مدت این دوره یک ساله بوده و دانشجو طبق برنامه منحصر به فرد و تخصصی خود آموزش خواهد دید. از این رو گلوبال کالج برای هر دانش آموز برنامه آموزشی ویژه ای طراحی می کند و با توجه به نیاز او را برای رسیدن به اهدافش راهنمایی می کند.

دوره های MFP

دانشگاه گلوکال

سایر دوره های ارائه شده در دانشگاه گلوبال، دوره های پیش نیاز یا پیش پزشکی هستند. بسیاری از دانشگاه های اروپایی آزمونی ارائه نمی دهند، اما لازمه پذیرش، سطح دانشی است که در برخی از رشته ها می پذیرند. دوره MFP یک دوره آمادگی برای آزمون ورودی برای پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و فیزیوتراپی در دانشگاه های اروپایی و بریتانیایی است که برای دانشجو انجام می شود و او را در سطحی قرار می دهد که توسط یک دانشگاه معتبر اروپایی به رسمیت شناخته شده است.

در دوره گلوبال کالج MFP سه درس اجباری آموزش داده می شود تا شما را برای ورود به دانشگاه و آزمون ورودی کالج های پزشکی دانشگاه های اروپایی آماده کند. این واحدها شامل موارد زیر است:

  • زیست شناسی
  • علم شیمی
  • فیزیک

این دوره ها مشمول سیستم راهنمایی نوآورانه ECCS می باشند کالج ها در سراسر جهان تدریس می شوند، با کمک فرآیند آموزش و یادگیری دانشجویان همراه با برنامه ریزی، آموزش گروهی، راهنمایی فردی و ارزیابی استاندارد انجام می شود. دوره های پیش نیاز دانشگاه جهانی نیز با هدف نهایی توسعه مهارت های تحقیق، تجزیه و تحلیل و حل مسئله، آموزش های نظری و فعالیت های آزمایشگاهی را برای دانشجویان ارائه می دهد.

کلاس آیلتس

یکی از مولفه های اصلی رفتن به دانشگاه بین المللی داشتن سطح زبان مورد نیاز است. بنابراین دانشگاه گلوبال با همان سیستم احراز هویت ECCS نوآورانه، برنامه درسی آیلتس را نیز برگزار می کند که در آن سطح دانش دانشجویان به زبان انگلیسی به سطح مطلوب می رسد. رویکرد اصلی دانشگاه جهانی در برنامه درسی آیلتس بهبود سطح زبان عمومی داوطلب برای تقویت چهار مهارت صحبت کردن / خواندن / نوشتن و گوش دادن است.

دوره آیلتس گلوبال کالج در هشت ترم برگزار می شود که هر ترم یک و نیم ماه و در قالب 90 ترم به طول می انجامد. دوره های مختلف آیلتس در دانشگاه گلوبال به بخش های زیر تقسیم می شود:

  • دوره A2 (نمره آیلتس 4 – 3)
  • دوره B1 (نمره آیلتس 5-4)
  • دوره B2 (نمره آیلتس 6-5)
  • دوره C1 (آیلتس 7-6)

در طول دوره آیلتس در دانشگاه گلوبال و همچنین دوره‌های دیگر، دانشجو برنامه‌ها و برنامه‌های درسی منحصربه‌فردی برای خود دارد که به طور مستمر توسط استاد ارزیابی می‌شود، مصاحبه‌های حضوری و همچنین تمرین‌ها و تمرین‌های فردی. ، به منابع بی پایان آنلاین و آفلاین دسترسی دارد.

نتیجه گیری

اروپا به یکی از مقاصد محبوب ایرانیان برای تحصیل پزشکی تبدیل شده است و از دلایل این محبوبیت می توان به کلاس های کاربردی و مفید، آموزش استاندارد، دروس فنی، منابع آموزش عالی، استفاده از فناوری ها و فناوری های جدید در آموزش، هزینه های کمتر اشاره کرد. ایالات متحده و کانادا دارای بازارهای کار مطمئن و بسیاری از مکان‌های دیگر هستند که همگی به متخصصان پزشکی و والدین آنها اجازه سرمایه‌گذاری در کالج را داده‌اند.

دانشگاه گلوبال با داوطلبان پزشکی است که می توانند راه را برای ورود آنها به کالج پزشکی اروپا هموار کنند و یک قدم به گرفتن پذیرش در کالج ها و امتحانات خود نزدیک تر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل پزشکی و داروسازی در اروپا به وب سایت دانشگاه یونیورسال به آدرس مراجعه کنید www.glocalcollege.com دیدن.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما