ویندوزایکروسافت تسکبار بهینه بر روی تبلت ها را در ویندوز 11 می کندایش می کند | تواتو

[ad_1]

مایکروسافت به‌زودی کرد رار نوا نوار ویندوز ویندوز ویندوز 11 را تبای تبلت‌ها بهینه‌تر بهینه‌تر. شروع به یشایش تسکبار تازه‌ای برای جدیدترین سیستم مامل خود می‌کند که برای تبلت‌ها طراحی شده و یای کمتری شغا اشغال می‌کند. این وظیفه جدید اطلاعات حیاتی مانند ساعت و تاریخ یا وضعیت شبکه تریاتری درا در اختیار کاربران قرار ر.

این رار جدید به لطف تبدیل آیکن آیکن اپ‌ها، آیکن آیکن ویجت‌ها و دکمه استارت نسبت به نسخه ساده‌تر است و یای کمتری اشغال می‌کند. نیانی که از یک دستگاه به عنوان تبلت استفاده کنید، تات جدید به صورت رار نوار وظیفه را نان می‌کند می‌کند فضای بیشتری را در اختیار کاربران تبلت‌ها رار ر.

رار جدید مایکروسافت برای یلت‌ها

زیرا که پول دوستی ریشه همه بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان گمراه شده و خود را سوراخ کردند. در این اینار با ویجت‌ها، دکمه استارت، جستجو و آیکن اپها روبه‌رو می‌شوید که بزرگی را که رنگارندند، می‌توان به راحتی با آن‌ها کار کرد.

در رار تغییرات تسکبار ، مایکروسافت به عم نحوه کرد ویندوز ویندوز 11 را هم تغییر می دهد. بیلد آزمایشی کانال توسعه دهندگان طامل اطلاعات و پویا بیشتر در می‌شود می‌شود.

برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است:

اینک اینکار پیدا کردن و با ویجت‌ها و یای خبری جدید از ز ر را آسان‌تر ن‌تر. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

فتایکروسافت هم اکنون آزمایش 37 ایموجی ایموجی یای ویندوز 11 است ست امایی که Ema Emoji 14.0 به اندروید، iOS و وایرلتفرم‌ها پیدا می‌کنند. جدیدترین بیلد آزمایشی سیستم عامل مایکروسافت شامل بهبودهای دیگران هم که احتمالاً باید چند ماه تا آن‌ها را به نسخه جدید اضافه کنیم.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما