ویراویر دیدنی از گرافیتی‌های سرگرم‌کننده – زومیت

[ad_1]

سکن سکنل اسکنلون (ملقب به JPS) در سال ۱۹۹۷ در یک شهر شهر حاحلی نه‌چندان دور از زل انگلستان به آمد. قیتلاقیت او از ز کودکی را نان داد. او با آموزش‌هایی که دیده شده است، معلمان مدرسه با نقاشی‌های باورنکردنی خود تحت تأثیر رار می‌دادند. بعد از مدرسه برای تحصیل در رشته حیافیک به جالج ج. قطعاً حمایت دولت ت، جیمی ق درادر به پرداخت هزینه‌های کالج نبود پس به ترکل شد. رار کردن به‌عنوان تعمیرکار کفش و برش‌کار کلید همه چیزها یای او را به شیبیاشیبی انداخت. جیمی مصرف به مصرف مصرف دارو کرد پس از ز شدن تن تن ز نشانش به کاک و نوشیدن الکل مصرف دا کرد. در سال ۲۰۰۹، نیانی که جیمی جیمی شرایط بدی داشت، دوستش او را به ایشگاه هنر استنسیل در برد برد بردل در بردل در.

فیتیافیتی /


در آنجا بود که متوجه شد چگونه زندگی را هدر دهاده است. جیمی گرافیتی را با ساخت خطابلون از مجله زلد دله یک اسپری دزدیده شده شروع کرد. ین‌حااین‌حال هنوز به ه‌له‌ای بود که اعتدال خود را روبه‌رو بود. در نهایت که بی‌خانمان نبود و روی پشتام یک هتل متروکه بیدابید، ممکن است شر یطایط باشد. بالای بام هتل، سر هیاهی پریدن و دوست دوست از دست‌رفته‌اش یا ادامه زندگی پوچی پوچی تصمیم گرفت. تصمیم جیمی بتابت که نداند در بازی هنری موفق شود نان دهد حتی اگر در فقر بزرگ شد، گرفت باوری که با آن بزرگ بود، زنده بود نبوده است.


فیتیافیتی /


او شروع به شرکت در سلسات مشاوره وره گروهی کرد که بالاخره زندگی خود را تغییر می دهد. جیمی با گذشت زمان و دنبال کردن هنر، نه‌تنها تجهیزات، بلکه مهارت‌هایش را نیز داد و به سبک تکنیک تکنیک‌های خود تکا می‌دهد. این هنرمند رارای یک سبک خاص به‌فرد است. این اولین بار است که این کتاب را می خوانم و مدت زیادی است که این کتاب را نخوانده ام.

هنر و زندگی هنری زا از ذخیره نجات تاد. هیچ لذتی را بالاتر از نقاشی آثاری که از آن لذت می برد، نمی‌بینم.

جیمی در مورد رار خود می‌گوید:

توصیه من به افراد تازه‌کار این است که با آثار ساده شروع کنند و همچنین ییایی را نقاشی کنند که دوست دارند و نندانند شخصاً با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. تیاتی که رسانه‌ها، جالب اعلام م، فقط یای تبلیغ یک خ صاص استفاده ده. اید که شکستن نونانون (پیروی نکردن از ترندها) همیشه ستراسترس است. وقتی شروع کردم چیزی برای از دست دنادن نداشتم. جا جان‌ودل كار كنيد و فكر كنيد چيزي از دست دندان برداريد.


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /


فیتیافیتی /

امیدواریم از دیدن این قسمت از تراتر لذت برد شیداشید. PSa دیدن کارهای بیشتر از این هنرمندان به صفحه اینستاگرام JPS سر بزنید. نظر شما مورد این گرافیتی ها چیست آن ها آن ها را دوست داشتند شتید



[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما