ویاوی: نباید بین فرهاد و اسکو اتفاق منفی رخ رخ دهد

[ad_1]

خبر خبر: 1809501/57

نان: 09:47
1400/11/19

دیدازدید: 1188

انتظارات را درباره تیم تیم یلی یلی خی یالا بردیم

زیکنازیکن و مربی سابق استقلال غیبت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را به نیکال نیک می‌گیرد.

به گزارش ورزش سه مرف ویاوی در مورد صدرنشینی صدرنشینی استقلال و این که برای تداوم آن یداید چه هکاهکاری داشته باشند به رار ما گفت: استقلال در نیم اول قهرم و و و عاع ک کار ر. در بحث هله در جریان بازی نه، یلی درات ایستگاهی و شروع خوب خوب خوب. ناً می‌توان به امتیاز خوبی داد زیرا کارش مثبت بود یلی برای نیم فصل دوم تغییر تغییراتی که می‌دهند و زیکنازیکن جدید انجام می‌دهند ست ست چند ست ممکن است ستر ال. برای اولین بار بعد از مدت ها دنیا پایانی ندارد نان شود.

اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. این بازی برای هر تیم تیم سخت است. تات تیمی پیکان به شکلی است که خیلی ی یاع می‌کند مخصوصاً روبه‌روی یای بزرگ یا زیازی می‌کند و این کار را برای استقلال سخت می‌کند. ما کسانی هستیم که قدرت تغییر جهان را داریم و ما قدرت تغییر جهان را داریم. امیدوارم که استقلال این زیازی را برد به هه هه صعود کند.

پیشکسوت استقلال در مورد حبهاحبه فرهاد مجیدی در مورد مورد نظر اسکوچیچ بعد از زار با هوادار نظرش اینگونه بیان کرد: من نمی‌توانم حق را به نفرم بدهم. فقط می‌گویم تفکرات هر مربی برایش حترابل احترام است. نطوران‌طور که تفکرات فرهاد مجیدی یشایش قابل احترام است و اجازه نمی‌دهد کسی به یا بی احترامی کند متقابلاً برای آقای اسکوچیچ همست. یاد به تفکرات همدیگر احترام ماریم. مربی حق دارد هر چه‌ که هداهد در زمین پیاده کند، داد مجیدی مجیدی به‌طور مستقیم. یاد در فوتبال بین نان چنین اتفاقاتی تی.

بهازیکن سابق تیم یلی در مورد مردم مردم از مرحله گروهی در ما جهانی عنوان کرد: اول از اهمه این‌کهاید انتظارات را بالا ببریم دوم دوم اینکه ما نمی‌دانیم با چه ییایی هم‌گروه هستیم. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید اصول اولیه را بدانید. این که الان به مرح هله ه فکر غیرمنطقی غیرمنطقی است و صبر کنید ببینیم این موردی که من وجود دارد د ررد یا خیر خیر

I ‘ درا در نبود استقلال و ولیس باشند.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما