ویارئال 1-3 بارسلونا: تیم ژاوی در راه است

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بارسا که در دو بازی ابتدایی زیر نظر ژاوی تک گل را به ثمر رساند، امشب ویارئال عملکرد بهتری داشت و در نهایت با گل های فرانکی دی یونگ، ممفیس دیپای و کوتینیو (ضربه های پنالتی) 3-1 به پایان رسید.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 5 با گل عبدالصمد الزالزولی به شوتزنی نزدیک بود اما واکنش چشمگیر کرونیمو رویی دروازه بان ویارئال را حفظ کرد.

سه دقیقه بعد با پاس نیکو گونزالس، این دیپای بود که پیش افتاد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

فشار حمله بارسا در دقیقه 10 موقعیت خوب دیگری را رقم زد که با همکاری دی یونگ و دیپای این بار کابوی ها صاحب موقعیت شدند اما ضربه او راهی به ویارئال پیدا نکرد.

برتری بارسا ادامه داشت و در دقیقه 20 همه چیز برای گلزنی دیپای آماده بود اما ضربه او این بار دروازه را باز نکرد.

در ادامه تیم میزبان ابتکار عمل را به دست گرفت و توپ در اختیار چند تیم قرار گرفت که البته بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد کنند.

در دقیقه 39 بالاخره شاگردان ویارئال صاحب توپ شدند اما این بار واکنش ترنتن از مرز دفاع کرد. در آخرین دقیقه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه رخ نداد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

باشا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و بلافاصله شلیک کرد. در ارسال بلند الزلزولی از سمت راست توپ به سمت آلبا رفت و او با سر به هدف برخورد کرد. اما در حالی که به نظر می رسید او کنترل توپ را در اختیار دارد، دیپای وارد عمل شد و او به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

بازی همچنان متعادل بود و هر دو تیم در تلاش برای گلزنی بودند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد کنند.

در دقیقه 75 که جوووسو تنها بود، این تریگروس بود که با ضربه سر وارد دروازه شد اما دخترش از دروازه عبور کرد.

دقایقی بعد تیم میزبان شنا کرد. این یک توپ ربایی در محوطه بارسا بود که چوکوزه با پاس گرونفلد پیش افتاد و با یک ضربه دقیق نتیجه را 1-1 کرد.

سپس هر دو تیم به گل رسیدند و در دقیقه 88 بارسلونا بود. شوت از راه دور تراشتگن بود که توپ با خطای مدافع ویارئال به دیپای رسید و او با پشت سر گذاشتن دروازه بان حریف با آرامش دروازه را باز کرد.

در حالی که میزبان در وقت های تلف شده به سختی دروازه را به ثمر رساند، بارسلونا در دقیقه 3+90 صاحب یک ضربه پنالتی شد. اشتباه فویت روی کوتینیو باعث پنالتی داور شد. ستاره برزیلی عقب بود و با شوت راست در حالی که رونی جهت توپ را تشخیص داد، توپ را به کرنر فرستاد تا بارسلونا در این دیدار 3-1 پیروز شود.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما