نحوه اجاره ماشین در قشم از صفر تا صد + نکات مهم رنت ماشین

پژوپارس، کیا سراتو، تویوتا و انواع خودروهای خارجی مدل قدیمی را میتوانید به قیمتی مناسب در جزیره قشم اجاره کنید. بنابراین در منطقه آزاد قشم نیز شما میتوانید با قیمتی ارزانتر اقدام به اجاره خودرو کنید. اما خودروهای اقتصادی نیز در این جزیره وجود دارند که با قیمت ۲۷۰ تا ۴۵۰ هزار تومان میتوان آنها را اجاره کرد. البته هزینه اجاره ماشین در کیش به میزان ساعاتی است که از ماشین اجاره ای استفاده می کنید و بدیهی است که هر چه تعداد روزهای در اختیار ماندن ماشی بیشتر باشد، هزینه اجاره ماشین در کیش هم بیشتر می شود؛ اما نگران نباشید. شرط لازم برای هر مشتری در ابتدا داشتن گواهینامه راهنمایی و رانندگی می باشد . 3. رعایت تمام قوانین راهنمایی و رانندگی اجباری بوده و در صورت تخلف مجبور به پرداخت جریمه خواهید شد. شما مسافرین عزیز تور کیش آژانس معراج گشت میتوانید بعد از خرید تور مسافرتی کیش راهنمایی درباره اجاره ماشین در این جزیره از آژانس معراج گشت بگیرید . چه موقع بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما است؟

در صفحه بلیط هواپیما کیش 44 می خواهیم بـه طور کامل بـه معرفی انواع بلیط های هواپیما بپردازیم تا بعد از مطالعـه آن بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید. خب حالا که صفر تا صد رنت ماشین در قشم را متوجه شدید، میتوانید سری هم به بهترین جاهای دیدنی قشم بزنید و برای برنامهریزی سفر قشم خود این جاهای دیدنی را در اینجا ببینید! اجاره خودرو در کیش به صورت حداقل ۱شب و به مدت ۲۴ساعت از زمان تحویل و حداکثر مدت مورد نظر شما امکان پذیر است. برای اجاره موتور نیز همانند خودرو شرایط پرداخت مبلغی اندک به عنوان ودیعه وجود دارد و برای اجاره موتورهای برقی باید حداقل ۱۵ سال تمام داشته باشید. حداقل زمان اجاره ماشین در قشم برای یک روز است. برای اجاره ون در قشم باید حدود ۶۰۰ هزار تومان برای یک روز بپردازید. اجاره روزانه خودروی مزدا ۳، ۷۴۰٫۰۰۰ تومان است و از ۱ تا ۶ روز میتوانید آن را اجاره کنید. توجه داشته باشید. همچنین در صورت انتخاب ماشینی با رنگ خاص باید این موضوع را از چند روز قبل با شرکت مربوطه در میان بگذارید و به تعداد سرنشینان خودرو نیز دقت کنید تا بر اساس تعداد افراد ماشین مناسبی انتخاب کنید.

اجاره ماشین کیش

قیمت اجاره موستانگ در کیش : قیمت کرایه ماشین اجاره خودرو کیش به نوع خودروی مورد نظر نیز بستگی دارد. از طرفی خودروهای موجود در رنت اتومبیل کیش به دلیل وجود آب و هوای گرم و مرطوب کیش نیازمند سرویس های دوره ای زودتر از موعد هستند . از طرفی اگر در بهار و تابستان به جزیره سفر کرده باشید، اجاره خودرو بهترین راهحل برای فرار از گرمای سوزان خلیجفارس خواهد بود. از طرفی پس از رسیدن به فرودگاه نیز میتوانید در یکی از دفاتر رنت ماشین در قشم، اقدام به اجاره خودرو کنید. چک یا مبلغ ودیعه نزد دفاتر اجاره اتومبیل در قشم به امانت باقی میماند تا شما خودرو را برگردانید. این مبلغ به عنوان ضمانت نزد دفتر رنت ماشین میماند و در هنگام بازگرداندن خودرو به شما برگردانده میشود. اگر با فامیل یا دوستانتان به قشم میروید، اجاره یک ون میتواند تجربه شیرینی برایتان به ارمغان بیاورد.

کیا اپتیما با مبلغ روزانه ۸۷۵ هزار تومان. فورد موستانگ با مبلغ روزانه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان. یکی دیگر از ماشینهای آمریکایی و پرقدرت قشم، دوج چارجر است که میتوانید این مدل را با قیمت ۲ میلیون تومان در روز اجاره کنید. مدارک اجاره ماشین در کیش با مسئولیت رانندگی خودتان شامل: ارائه تصویر کارت ملی، تصویر گواهی­نامه رانندگی، مبلغ ۵ الی۱۵ میلیون تومان ودیعه نقدی با توجه به نوع خودرو، مبلغ ۳ میلیون ریال بابت ودیعه جرائم رانندگی و پرداخت هزینه اجاره خودرو که با در نظر گرفتن نوع خودرو و تعداد روزهایی که اجاره می­شود می­تواند متفاوت باشد و این هزینه از طریق کارت­های عضو شتاب یا به صورت نقدی در زمان تحویل گرفتن خودرو باید پرداخت گردد. همچنین در روزهایی که ماشین در تعمیرگاه به سر می برد شما باید نیمی از اجاره بهای روزانه برای ماشین پرداخت کنید. ساحل سیمرغ در واقع پارکی است که در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و بر اساس آمارهایی که به دست ما رسیده است، مساحتی نزدیک به پانزده هزار متر مربع دارد. بر اساس آمارهای به دست آمده، در فصل های پاییز و زمستان، جزیره کیش، هر سال، بیشترین تعداد توریست را نسبت به دیگر زمان های سال، تجربه می کند.

برای هر یک ساعت تاخیر در تحویل ماشین باید میزان ۱۰ درصد اجاره بها را بپردازید. همچنین از آنجایی که در جزیره قشم همانند شهرهای بزرگ وسایل حملونقل عمومی به خوبی در دسترس نیستند، شما باید از میان تاکسی، اجاره خودرو یا ون یکی را انتخاب کنید. همانطور که میدانید جاذبههای گردشگری کیش تمامی ندارند و از سوی دیگر جزیرهی کیش نسبتاً بزرگ است. در این نشست معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی اجاره خودروهای لوکس را به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کیش عنوان کرد و گفت: افرادی که ماشین اجاره می دهند به سه دسته تقسیم میشوند. برای اینکه هنگام رسیدن به قشم جایی برای ماندن داشته باشید میتوانید از اقامتگاههای جاباما استفاده کنید و سفرتان را با برنامه و بیدردسر شروع کنید! اجاره لیموزین در کیش، یکی از بهترین روشهایی است که با آن میتوانید دل عزیزان خود را شاد کنید. گشت وگذار با لیموزین در جزیره نیز تجربه دلپذیر دیگری است که کیش آنلاین میتواند برای شما فراهم کند. در روش دوم نیز به جای چک حدود ۳ تا ۷ میلیون تومان به عنوان ودیعه از شما میگیرند. با پرداخت ۳ تا ۷ میلیون تومان به عنوان ودیعه خودرو.

اجاره ماشین در کیش

مسافران حتی تابستانها و در گرمای هوا نیز دست از سر جزیره بر نمیدارند و با شور و شوق، اقلیم شرجی کیش را تحمل میکنند و به آنجا سفر میکنند. خلافی نیز به همین ترتیب از مقدار ودیعه شما کم خواهد شد. از شادترین و پرطرفدارترین تفریحات ساحلی کیش، می توان به کشتی های تفریحی کیش اشاره کرد. ویبیت مارینا پارک یا همان پارک بادی در ساحل مارینا پارک هتل قرار دارد و از معروف ترین تفریحات ساحلی کیش است. در حال حاضر یکی از گران ترین ماشین های اجاره ای در کیش مازراتی کواتروپورته است که برای هر 24 ساعت سواری با آن باید 3میلیون و 200 هزار تومان پرداخت کنید. ارزان ترین ماشین های اجاره ای در کیش شامل کیا اسپرتج ، اپتیما ، النترا، نیسان جوک می باشند. یکتا ناصر هنرپیشه مشهور سینما و تلویزیون ایرانی تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی از جمله سریال دل و نیسان آبی نقش آفرینی کرده است. جزیره کیش کشتی های تفریحی زیادی چون دنا کیش، اوستا کیش، گوهر کیش، آرتمیس کیش و نوید کیش دارد. گزینههای زیادی پیش روی شما است و هر شرکت رنت ماشین نیز انواع خاصی از خودروها را در اختیار شما قرار میدهد. بررسی شما باید شامل وجود هرگونه خط و خش بر روی بدنه، شکستگی شیشه و آینهها، پارگی در داخل کابین، مشکلات فنی خودرو و هر مشکل بالقوه دیگری باشد.

فرصت نشستن پشت فرمان ماشینهای آمریکایی را از دست ندهید.

تعرفه گمرکی بسیار سنگینی روی خودروهای وارداتی در کشور ما وضع میشود، باعث شده است که بسیاری از مردم نتوانند لذت رانندگی با خودروهای روز دنیا را در شهرهای محل سکونتشان تجربه کنند. با ۵۵۰ هزار تومان میتوانید یک روز را با آزرا در قشم بگذرانید. پاجرو شاسیبلند را با قیمت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در جزیره قشم میتوانید اجاره کنید. در قشم پشت فرمان بنز پرطرفدار آلمانی بنشینید و یک سواری هیجانانگیز را با همسفرتان تجربه کنید! فرصت نشستن پشت فرمان ماشینهای آمریکایی را از دست ندهید. تمامی این ویژگی ها دست در دست هم داده است تا مدل پلاتینیوم یک تیپ آپشنال نسبت به نسخه قبلی به شمار بیاید و طرفدار پیدا کند. مسافران نباید برای اجاره ماشین عجله کنند و باید درباره قوانین کرایه هر سایت اطلاعات لازم را به دست آورند تا بعدا مشکلی نداشته باشند. همچنین اگر خدایی نکرده تصادف کنید یا به هر نحوی خسارتی به خودروی اجارهای وارد شود، مبلغ خسارت از ودیعه شما کسر میشود.

رنت ماشین در کیش

بهتر است اجاره نامه را هنگام رانندگی در جزیره به همراه داشته باشید. برای اجاره خودرو در جزیره قشم حتما باید گواهینامه رانندگی داشته باشید تا به همراه کارت شناساییتان به دفاتر اجاره خودرو ارائه دهید. برای مشاهده این عکس در Niksalehi همراه ما باشید. اگر عاشق ماشین شاسی بلند یا اسپرت هستید و یا دوست دارید یک ماشین لوکس یا یک ماشین اقتصادی در کیش سوار شوید، نگران نباشید، ما در شرکت سام سیر آماده هستیم تا در اسرع وقت نیاز شما را فراهم کنیم. بهتر است بدانید که اجاره ماشینها به طور کلی به 5 دسته اصلی تقسیم میشوند؛ اجاره ماشینهای اقتصادی در کیش که نسبت به سایر ماشینها ارزانتر هستند، اجاره ماشین اسپرت، ماشین شاسی بلند، ماشین لوکس و ماشینهای ون که معمولا بهصورت ساعتی اجاره داده میشوند. به طور کلی هزینه اجاره ماشین در قشم پایینتر از شهرهایی مثل تهران یا حتی جزیره کیش است. اگر از مراکز معتبر اجاره خودرو اقدام به رنت ماشین کنید، مشکلی نخواهید داشت. همچنین اگر ساکن تهران یا استانهای شمال شرقی یا غربی باشید باید بیشتر از 20 ساعت رانندگی را تحمل کنید.

برای اجاره ماشین در کیش ابتدا باید با قوانین رنت خودرو آشنا باشید. البته اگر خودروی با راننده اجاره کنید، هر خسارتی که به خودرو وارد شود، متوجه شما نخواهد بود. توجه داشته باشید که شما برای سفر به هر شهری در کشور مجاز به بردن خودروی شخصیتان هستید، اما در سفر به جزایری مثل قشم و کیش برای انتقال خودرویتان مشمول هزینه میشوید که به هیچوجه مقرونبهصرفه نخواهد بود. تنها شخصی که ماشین را اجاره کرده می تواند آن را استفاده کند و حق انتقال آن به فرد دیگری را ندارد. در سراسر کیش، نمایندگی شرکتهای اجاره خودرو وجود دارد، این نمایندگیها در فرودگاه هم وجود دارند که با مراجعه به آنها میتوانید ماشین موردنظر خود را اجاره کنید؛ البته اگر میخواهید در وقت خود صرفهجویی کنید و بلافاصله بعد رسیدن به جزیره کیش با ماشین اجارهای تردد کنید، سایتهایی برای رزرو ماشین وجود دارد که انتخاب را برای شما آسانتر میکند.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما