می‌گوید می‌گوید فیتافیت در بیابی اپلیکیشن‌ها برای واحد تبلیغاتی این مضر ست است – زومیت

[ad_1]

،ا ، شرکت درادر فیسبوک و اینستاگرام ، شفافیت ردیابی اپلیکیشن اپلیکشنا مضر توصیف ست است. یکی از زلیلگران گفت که حفظ حریم خصوصی نداند بزرگ‌ترین چالشی باشد که این شرکت به‌حالت با آن جهاج شده است.

9to5Mac، از دنادن هدف قرار دادن کاربران و اینستاگرام بر اساس میزان علاقه‌مندی‌های قه‌یا به تات‌های مختلف، عثاعث عث تفرما رها ز ازا ز.

تبلیغات متا در آیفون

وال‌استریت‌ژورنال مثالی در این زمینه ارائه شده است:

او گفت: «من خداوند هستم و با شما خواهم بود؛ هزینه‌ی جذب مشتریان جدیدش در حدود ۱۰ابر افزایش یافته است. کروگ در اکتبر کتبرل بودجه‌ای تبلیغاتی خود را در پلتفرم تفرمل هزینه می‌کند.

تغییر حریم خصوصی اپل به بلب بار متا ضربه می‌زند. این تات در‌واقع روی ساخت این شرکت هدفار تبلیغات برای کاربران مشکل ایجاد کرده است. اگر می خواهید با تکنیک های امروزی که به ذهنتان خطور کرده است آشنا شوید این ست‌هاست‌ها اپلیکیشن‌ها را ملزم می‌کند برا برای ردیابی بیالت‌ها، از جا اجازه زه.

دعای می‌کند که نگران نارهای کوچک است:

ستاست مضر اپل دسترسی به نان را برای کار در هر اندازه سخت تر و ناترند.

مرتبط الهي:

نان و تحلیلگران صنعت تبلیغات می‌گویند که اپل مدل کسب‌وکار متا را کاملاً مختل کرده است.

نیومنل نیومنگر یلگر Futurum Research که روی ریهاری‌های دیجیتالی ردارد، گفت:

تغییر ست‌هاست‌های حریم خصوصی اپل می‌تواند مخرب‌ترین نوآوری نوآوری‌اشد که متا تا به حال با آن جاج‌شده است. من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

یلگران اعلام کرده‌اندیل متا روی متاورس به گونه‌ای است که محیط کنترا کنترل کند وانایی تبلیغاتی تیا را کاملاً با کل یقا رها یقا یقا یقا ارائه می‌کند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما