میکایلا شیفرین و الکس کیلده قدرت اسکی هستند

[ad_1]

از Mikaela Shiffrin بپرسید که آیا او و Aleksander Aamodt Kilde، هنرپیشه نروژی آلپاین، به جفت قدرتمند مسابقه اسکی تبدیل شده اند و او می خندد.

شیفرین، برنده دو مدال طلای المپیک آمریکایی، با لبخند گفت: «این بسیار مدرن است. “سبک هزاره.”

دوستان فیس بوک برای چندین سال، پیام های خصوصی، پیام ها، اینستاگرام. در نهایت اولین قرار حضوری ترتیب داده می شود. سپس، زمستان گذشته، شیوع ویروس کرونا در چرخه اسکی جام جهانی رخ داد.

شیفرین در حالی که اواخر سال گذشته در خانه‌اش در کلرادو نشسته بود، می‌خندید: «من خیلی نگرانم، دارم او را وادار می‌کنم که آزمایش کووید منفی بدهد. “عاشقانه، درست است؟”

آنها برای پیاده روی همدیگر را ملاقات کردند اما هنوز شش فوت از هم فاصله داشتند – ماسک زده بودند.

شیفرین گفت: “من فکر می کنم این یک راه واقعا ترسناک برای شروع است.” اما او در این کار خوب است. او یک فوق سرد است. و، می دانید، به ما خوش گذشت.»

چند ماه پیش، کیلد، که چندین مدال طلا در المپیک پکن این ماه کسب کرد، راه طولانی را در مسیری تاثیرگذارتر طی کرد. کیلد با درک این موضوع که شیفرین هنوز با غم و اندوه خود به خاطر مرگ تصادفی پدرش جف شیفرین در سال 2020 دست و پنجه نرم می کند، پیشنهادی را ارسال کرد و پیشنهاد داد که اگر می خواهد مردم صحبت کنند، گوش کند.

شیفرین گفت: «گفتم متاسفم که این را گفتم. “اما این یک مکالمه ناتمام را تحریک می کند. و در یک نقطه، من گفتم، “میدونی، تو دوست دختر من هستی. ما به ندرت ملاقات می کنیم، اما تو دوست دختر من هستی. و او چنین گفت: “بله، من هستم.”

وقتی فصل مسابقات بهار گذشته به پایان رسید، کیلد با خانواده شیفرین – مادر میکائلا، آیلین، که مربی دخترش بود. برادرش، تیلور؛ و همسر آینده او، کریستی – در تعطیلات ساحل مائوئی. این زوج در اوایل تابستان رابطه خود را علنی کردند و به دنبال آن اعلامیه ای در رسانه های اجتماعی مبنی بر دوچرخه سواری این زوج از پل بروکلین در حالی که برای ESPY در نیویورک بودند، منتشر شد.

شیفرین که ماه آینده 27 ساله می شود، از گذراندن بیشتر اوقات فراغت خود در نزدیکی خانه اش در کلرادو لذت می برد و کیلد، 29 ساله، به او می پیوندد و تمرینات وزنه پا را در پس زمینه کوه های راکی ​​انجام می دهد.

شیفرین که با چالش‌های دوچرخه‌سواری در محله بن‌بست تلافی کرده است، می‌گوید: «مردان می‌توانند در خانه چمباتمه بزنند، نگه‌داشتن آن سخت است». (شیفرین از دوران کودکی خود برای حفظ تعادل روی یک چرخه تمرین کرده است.

کیلد در دسامبر پس از دو بار قهرمانی در جام جهانی در بیور کریک، کولو، گفت: “ما یکدیگر را بهتر می کنیم و به عنوان اسکی باز از یکدیگر یاد می گیریم.” “اما در بیشتر موارد، مهم این است که من دوست دارم با او وقت بگذرانم. همانطور که بارها گفته ام، اساساً فقط پولی است که او اسکی می کند.”

نزدیکان شیفرین رابطه او با کیلد را نقطه عطفی در بهبودی او پس از مرگ پدرش می دانند.

آیلین شیفرین گفت: “میکایلا به جایی رسیده است که همه چیز را تعطیل کرده است.” “بعد از الکس، احساس کردم میکایلا چیزی برای بیدار شدن دارد. او خوش بین بود، دوباره خندید. دیدنش فوق العاده بود. او منتظر چیزهایی بود که شامل اسکی کردنش هم می شد.”

هنگامی که شیفرین به تمرین برفی بازگشت، هر یک از هم تیمی ها و مربیان تیم اسکی ایالات متحده یک چیز را دیدند: نور به چشمان او بازگشت.

شیفرین که در خانه زیر دیواری نشسته و برخی از 22 دنیای خود را نشان می دهد، می گوید: «از آنجایی که الکس به اسکی علاقه دارد، این به من یادآوری می کند که باید از عبور از تپه ها و کشف اشتیاق خود برای اسکی دست بردارم. مدال های جام جهانی و جام جهانی. “الکس را نگاه کن، من دیگر نمی‌خواهم در این مسیر حرکت کنم. می‌خواهم دوباره اسکی را دوست داشته باشم.”

کیلد نقش خود را در بهبودی شیفرین که او را در صدر جام جهانی این فصل قرار می دهد، کم اهمیت جلوه داده است. در عوض توجه داشته باشید که او پس از پارگی رباط صلیبی قدامی راست خود در ژانویه 2021 به او در بهبودی پس از عمل جراحی کمک کرد.

کیلد گفت: “هر یک از ما تجربه منحصر به فردی از اسکی باز بودن را داریم و می توانیم چیزهایی را که نمی توانید داشته باشید با دیگران به اشتراک بگذاریم و بحث کنیم. اما او به من الهام می دهد، این چیزی است که من می گویم.”

کیلد در سراشیبی و سوپر جی مردانه در پکن مورد علاقه خواهد بود. شیفرین امیدوار است در هر یک از 5 رویداد انفرادی آلپاین شرکت کند و چهارمین مدعی خواهد بود که شانس کسب چندین طلا را دارد. او در این فصل چهار بار در اسلالوم و اسلالوم غول پیکر (با چهار ثانیه) و دو بار سوم در سوپر جی پیروز شده است. شیفرین در ترکیب زنان، که یک دویدن از تپه و یک دوی اسلالوم است، محبوب خواهد بود. این رویداد در جام جهانی این فصل شرکت نکرد، اما به تخصص شیفرین به‌عنوان یک اسکی‌باز سریع و رکورد بی‌سابقه برنده شدن او در 47 دوره جام جهانی، بالاترین در بین هر نژاد، چه مرد و چه زن، صدق می‌کند.

در یک مصاحبه تلفنی از اتریش در ماه گذشته، شیفرین گفت که او و کیلد رکورد را در مورد نحوه به حداکثر رساندن بهترین ها برای بازی مقایسه کردند. این گفتگوها عمدتاً بر آماده سازی ذهن آنها متمرکز است. شیفرین از تابستان گذشته نیز با روانشناسان ورزشی ملاقات کرده است.

او گفت: «پذیرفتن فشار بیشتر از تلاش برای فرار از آن یا رد کردن آن است.

شیفرین اعتراف می کند که چهره آمریکایی آمریکا در المپیک خواهد بود.

او با صدایی وحشتناک گفت: “من این را بیشتر از رفتن به المپیک دوست دارم. احساس می کنم هیچ کس مرا حساب نمی کند، زیرا من واقعاً اسکی می کنم، واقعاً آهسته.” در واقع، شیفرین رکورد اکثر مدال‌های طلای آلپ توسط آمریکایی‌ها یا بیشترین مدال‌های المپیک آلپاین برای زنان را به نام خود ثبت کرد.

فصل 2021-22 برای شیفرین در اکتبر با پیروزی در سولدن اتریش آغاز می شود. در پایان، پس از تکان دادن برای جمعیت تشویق کننده، وقتی کیلد را در پشت حصار بلند پیدا کرد، شگفت زده شد. شیفرین با صدای بلند در آغوش می گیرد و می بوسد.

از آن زمان این دو به طور مرتب یکدیگر را ندیده اند. چرخه های جام جهانی مردان و زنان با یکدیگر تلاقی نمی کنند زیرا در سراسر اروپا و اسکاندیناوی یکدیگر را شکست می دهند.

اما روز دوشنبه، شیفرین تصویری را با کیلد در دهکده المپیک پکن در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد.

شیفرین بالای عکس نوشت: «دوباره متحد شدیم»، که نشان می‌دهد کیلد دست چپش را دراز کرده و انگشت چپش را به سمت پایین خم کرده است، بنابراین فقط بازوی راست شیفرین را زیر ژاکت و آستین‌های بلندش لمس می‌کند.

داستانی بسیار مدرن



[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما