مکنش در رستوران متاورس ناز ز

[ad_1]

ایده مک دالد برای حضور دیجیتالی این است که «شما در متاورس می‌چرخید و می‌شوید می‌شوید». گسترش گسترش متورس و علاقه‌مندی بیشتر نسبت به نسبت در این فضای جدید، یای مختلف در شندلاشند که در این عرصه وارد می‌شوند، یگایگاهشان را می‌سازند و می‌کنند.

به رشارش ایندیپندنت، مک‌دونالد به زگیازگی اعلام کرده است که علامت‌های تجاری را یای رستوران‌های مجازی مت ورسورها می‌کند می‌کند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند وارد رستوران شوند و سفارش دهند، سپس در یای واقعی به آنها غذا تحویل داده شود.

گفت: داخل نمی شوم. همچنین در این دنیای آنلاین از زان‌های مجازی از جمله هاردی که در یای واقعی وجود دارند و در ورساورس شعبه ایجاد می‌کنند قلقات ت.

مک‌ن که بیش از 39 هزار شعبه در حدود کشور ردارد، در اوایل ماه جاری درخواست‌هایش را برای ثبت برند دالد و فیافی در متاورس ارائه می‌کند.

ایده مک دالد برای حضور دیجیتالی این است «شما در متاورس می‌چرخید گرسنه گرسنه می‌شوید. لازم نیست هدفون خود زمینا زمین ریدارید. فیافی وارد مک‌دونالد ‌شوید و غذای سفارش رش می‌شود. کمی غذا به درل شما می‌رسد. »

دیادی از شرکت‌های دیگر از زله هایک و یکالمارت نیز اعلام ماند در ندا تدارک برای ورود به عرصه ورساورس ورس.

کمتر از یک ماه پیش یک زوج ییایی در فضای دیجیتال سه‌بعدی سماسم عروسی خود را از دو رار مهمان در این سماسم حضور دارند برگزار می‌کنند. گفت: داخل نمی شوم.

یک زوج نیز اعلام کرده اند به دلیل ارتباط در مراسم ازدواج بر اثر ثر کوید، هندهند با برگزاری ازدواج در یای آنلاین متاورس حدود، به به به به به.

گفت: نمی گذارم بروی. در این فضا مهمانان می‌توانند به جست‌وجو جست‌وجو واوش در قلعه بپردازند و هراهر و لباس آواتارهای خود را انتخاب کنند.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما