مشکلات کاربران اپل برای شارژ سریع اپل واچ سری 7 – زومیت

[ad_1]

یکی از معدود ویژگی های جدیدی که با اپل واچ سری 7 معرفی شده است، قابلیت شارژ سریعتر است. چند ماه پس از انتشار، مشخص شد که اپل واچ سری 7 به طور قابل توجهی سریعتر شارژ می شود. متاسفانه مسائلی وجود دارد که ممکن است نظر صاحبان این گجت پوشیدنی را تحت تاثیر قرار دهد.

به گفته اپل اینسایدر، اپل واچ سری 7 دارای تعدادی ویژگی کلیدی است. اندازه صفحه نمایش از 40 و 44 میلی‌متر به 41 و 45 میلی‌متر افزایش یافته است و اکنون می‌توان آن را سریع‌تر شارژ کرد. در غیر این صورت شبیه به نسل های قبلی است. قدرت پردازنده و قابلیت ردیابی سلامت و حتی نرم افزار داخلی آن مشابه اپل واچ سری 6 است. شارژ سریع یکی از ویژگی های جالبی است که طرفداران زیادی را به خود جذب می کند. اما ناتوانی اپل در تحویل سریعتر دستگاه، بسیاری را ناامید کرده است.

سرعت شارژ سریع اپل چقدر است؟

اپل واچ سری 7 در صورت ترکیب با لوازم جانبی ضروری می تواند از شارژ سریع پشتیبانی کند. در صورت استفاده از شارژر سریع با اپل واچ سری 6، نمی تواند به سرعت بالایی دست یابد و باتری دستگاه به صورت استاندارد شارژ می شود. برای تعیین سرعت سیستم جدید مورد استفاده در اپل واچ نسل هفتم، تیم آزمایشی را انجام داد که در آن به طور خلاصه مراحل و نتایج را بررسی خواهیم کرد.

این گروه باتری ۴۵ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ را خالی کردند و آن را روی یک شارژر استاندارد قرار دادند. سپس با دستگاهی که از شارژ سریع پشتیبانی می کند دوباره امتحان می شود. آنها هر 30 دقیقه یکبار بررسی می کنند تا ببینند آیا باتری تغییر می کند یا خیر. در همان دوره، در فرم استاندارد، تنها 20 درصد افزایش در بدهی وجود داشت. اما یک شارژر سریع می تواند یک ساعت هوشمند را 61٪ (3 بار) شارژ کند. پس از 60 دقیقه، شارژ استاندارد پد 34٪ ​​افزایش یافت. اما در همین مدت زمان (58 دقیقه) اپل واچ به طور کامل شارژ شد.

شارژر اپل واچ

اپل ادعا می کند که سری 7 با استفاده از شارژر سریع می تواند باتری را تا 30 درصد سریعتر شارژ کند. اما آزمایش‌ها نشان می‌دهد که پیش‌بینی‌های کوپرتینویی محافظه‌کارانه‌تر و توانمندتر هستند. واضح است که شارژ سریع اپل واچ سری 7 بسیار سریعتر از شارژرهای استاندارد است. از آنجایی که باتری ساعت هوشمند این شرکت تنها یک روز دوام می آورد، این ویژگی بسیار جذاب و کاربردی به نظر می رسد.

گزینه شارژ سریع وجود دارد

متأسفانه، سردرگمی کاربر در مورد استفاده از ویژگی صورت‌حساب سریع از همان جعبه محصول شروع می‌شود. منسوجات جدید اپل تقریباً مشابه برادر کم قدرت خود است و هیچ تفاوت بصری واقعی بین این دو وجود ندارد و مشتریان برای خرید آن مشکل دارند.

در حال حاضر، کاربران تنها سه شارژر سریع دارند: یکی شارژر جعبه ای، دومی شارژر قابل حمل بلکین و سومی شارژر سه چرخه بلکین است. از Magsif تشکیل شده است. هیچ گزینه دیگری جز سه شارژر ذکر شده وجود ندارد.

بشقاب بلکین

اپل از شارژ سریعتر استقبال نمی کند

مقالات مرتبط:

اینها تنها شرکت های شخص ثالثی نیستند که شارژرهای سریع اپل واچ را تولید نمی کنند. اپل همچنین دو شارژر اصلی اپل واچ تولید کرد که به سرعت شارژ نمی شدند. متاسفانه مدل گران قیمت MagSafe Duo و شارژر مغناطیسی اپل ارتقا پیدا نکرده اند.

اپل از قبل می‌دانست که قرار است شارژر سریعی را با اپل واچ سری ۷ عرضه کند. به همین دلیل، زمان کافی برای ایجاد تغییرات جزئی در محصول موجود خود دارد. اما او این کار را نکرد. بسیاری لوازم جانبی رسمی اپل را می خرند. زیرا معتقدند بهترین سازگاری را با تجهیزات شرکت دارند. سیاست اپل در ارائه شارژرهای سریع در اپل واچ غیرمسئولانه به نظر می رسد.

کاری که اپل می تواند انجام دهد

اپل می تواند دو کار را برای حل این مشکل انجام دهد: تولید محصولات موجود را متوقف کند و آنها را پس از به روز رسانی به بازار عرضه کند. . این می تواند سیستم رسمی شارژ سریع خود را در دسترس سازندگان لوازم جانبی شخص ثالث قرار دهد.

مشخص نیست چرا اپل این کار را برای رفع نیازهای کاربران انجام نمی دهد. با این حال، امیدواریم در آینده آن را برطرف کنیم تا کار را برای دارندگان سری ۷ اپل واچ و نسل‌های آینده آسان‌تر کنیم.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما