مجیدی: چرا دنبال زیبا بازی کردن استقلال هستید

[ad_1]

داد مجیدی پس از ز برتری یک بر فوتب ستقال استقلال مقابل ذوبآهن اصفهان در لیگ هفدهم گفت: تیم من ۱۵ تمرین انجام داد. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

وی ادامه داد: پس از توانایی با هوادار یک روز وریاوری و یک روز هم هم تمرین سپس بابل پیکان ۱۲۰ دقیقه ج مام حذفی مید نان ن. امروز هم پس از ۴ ب ذوب‌آهنا ذوب‌آهن در لیگ برتر زیازی زی. به برنامه های تبریک و واهم پیغامی به آنها بدهم و با توجه به شر یطیایی که پیش آمد، فوق العاده ده. نمازیکنانم با تمام توان نازی کردند و از آنها تشکر می کنم. به تیم ذوب‌آهن خسته نباشید می‌گویم می‌گویم تیم بسی رار خوبی خوبی. در مجموع بازی خوبی به خصوصی در دوم هداهد هد.

اگر می خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، باید سخت تلاش کنید تا زندگی خود را تامین کنید. نیانی امروز به خصوص در دوم عاده ده. از اواملاً رضایت دارم و قبلا گفته‌ام او از جوانهای خوب استقلال است و امیدوارم پیشرفت کرده و م یلی بازی زی.

برای اولین بار بعد از مدت ها در ایالات متحده به دنیا آمدم و بزرگ شدم. به نظرم د وریاوری بسیار خوب خوب.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را در مورد چگونگی خلاص شدن از شر جای جوش بررسی کنید. من دو بازی لیگ را تماشا کردم و هیچ چیزی آن را. نمانم چرا همه دنبال این هستند که ستق استقلال زیبا بازی زی. بازیکنانم فوق‌العاده بهترین هستند. آنها صحبت کردم و مهم ترین چیز یای ما این روند را حفظ کردیم. رار سختی داریم ولی فکر می کنم با بازیکنانی که داریم این روند را حفظ کنیم.

وی در مورد مهدی تارتار مدعی شد که در نود دقیقه حباب توپ و نان بود، گفت: می‌توان گفت: به اصفهان ببرند مشک مشکلی.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما