ماحبه تهدید آمیز آمیز و خشم داداران ناتنهام :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812367 |
05 اسفند 1400 ساعت 13:01 |
6,222 زدیدزدید |

0
هاه

اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

رش گزارش “ورزش سه”، در یالی ی همین چند روز گرداگردان ن کونته منچستررسیتی ده ده صدرنشین را در نهانه شکست داده بودند گذشته بر بر ی ی ی روند روند روند وا را ادامه داشت.

آنتونیو کونته بعد از پایان بازی دیشب صحبت های تهدید آمیزی مطرحا مطرح کرد که نان می داد ممکن است این تنها چند ماه بعد از حضور در تنهاتنهام این تیم ترک ترک باشد. او و “:” من باید با این شگاشگاه ه کنم.

من آمدم تا برای بهبود شرایط به این ین کنم کنم اما شاید در این لین به اندازه کافی خوب نیستم که هماهم پیشرفتی ایجاد د. من دق‌ترادق‌تر از این هستم که نمانم را ببندم ببندم بگویم این فصل را به همه می‌کنم و دستمزدم که است. گفت: داخل نمی شوم.

ما کسانی هستیم که قدرت تغییر جهان را داریم و قدرت تغییر جهان را داریم و قدرت تغییر جهان را داریم. در 21 سالی که دنیل لوی در راس باشگاه تاتنهام این تیم را تنها به یک جام دست یافته و حالا بعد از صحبتهای دیشب کونته هواداران این تیم در رسانه های اجتماعی معتقد هستند که رئیس تاتنهام بودجه لازم را برای موفقیت یک مربی سطح بالا فراهم کرده است. .

یکی از هواداران در توییتی نوشت: تاتنهام پوچتینو، مورینیو کونته ها نابود شد. اعضای هیئت مدیره این یناشگاه بهشت ​​را نخواهند هند.

دیگران نوشت: “تعداد زیادی از بازیکنان ناکارآمد برای مدتی طولانی در اینجا بمانند. و ما با بازیکنان کلاس جهانی، با کیفیت عالی یا قرارداد امضا نمی کنیم و طرفداران هم کمکی نمی کنند، آنها را می پذیرند! رسیده است.”

او گفت:

نوشتار: “کونه کونتهار را بر مالکان باشگاه افزایش می دهد و این وضعیت افتضاح است.”

یکی از زاداران نوشت: “بازیکنان نان، مربی وتاوت! تأسف‌بار – رقت انگیز!”

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما