لیورپول و اورتون به یاد دختر مرده با هم متحد شدند (عکس)

[ad_1]

کد خبر: 1795660/29

زمان: ساعت 16:09
1400/09/11

بازدید از: 4,376

روسیه در دقیقه 12 دربی مرسی ساید

دقیقه 12 هواداران دربی مرسی ساید در گودیسون پارک برای بزرگداشت دختر 12 ساله لیورپولی که هفته گذشته با ضربات چاقو کشته شد گرد هم آمدند.

شب گذشته لیورپول با اورتون 1-4 منچستریونایتد را شکست داد و اختلاف دو امتیازی خود را نسبت به چلسی حفظ کرد. این دیدار در ورزشگاه اورتون برگزار شد.

در گودیسون پارک، هواداران هر دو تیم در دقیقه 12 برای درگذشت آوا وایت 12 ساله که هفته گذشته به طرز غم انگیزی در مرکز شهر درگذشت، دست زدند. ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول نیز پیراهنی بر تن داشت که روی آن نوشته شده بود: «روح شما در آرامش است».

آوا وایت هفته گذشته پس از چند ضربه چاقو در مرکز لیورپول، آسیب جدی دید و درگذشت. یک پسر 14 ساله ناشناس به اتهام قتل دستگیر شد. این نوجوان با چاقو به او ضربه زد.

این نوجوان تنها برای تایید نام، تاریخ تولد و آدرس خود در دادگاه حاضر شد و هنوز اتهامی به او وارد نشده است، اما قرار است در تاریخ 16 مه به اتهام قتل در دادگاه حاضر شود. دادگاه قرار است در 18 فوریه 2022 آغاز شود. درخواست وثیقه نشده است، اما پسر در یک منطقه امن بازداشت شده است. علاوه بر پسران بازداشتی، سه پسر 13، 14 و 15 ساله دیگر نیز دستگیر شدند.

پنجشنبه شب گذشته، هنگامی که خانواده ها برای روشن کردن آتش کریسمس جمع شده بودند، به داخل شهر یورش بردند. در حالی که مردم تلاش می کردند جان آوا را نجات دهند، امدادگران وارد شدند. آوا به بیمارستان منتقل شد، اما متأسفانه نتوانست دختر را بهبود بخشد، که درگذشت زندگی اندکی بعد لیورپول را شوکه کرد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما