قطر با اختلاف 63000 برنده امارات شد

[ad_1]

در دقیقه 45 بازی قطر و امارات در مرحله نیمه نهایی، تیم دانشجویی فلیکس سانچز فوتبال عرب در ورزشگاه البتدام 63439 با نتیجه 5-0 مورد تشویق هواداران قرار گرفت. پیشی گرفتن از حریفان با نتایج عجیب و غیرمنتظره و این نتیجه شگفت انگیز که در دیدار قبلی دو تیم هرگز تجربه نشده بود، هواداران را شگفت زده کرد.

رویارویی قطر و امارات که همیشه در رشته های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال و یا سایر رشته ها رقابت شدیدی داشته است، از همان ابتدا جذابیت خاصی داشت. دو کشور که در تجهیزات سخت افزاری در خاورمیانه و حتی آسیا بی رقیب هستند، برای رزرو یک بلیت برای نیمه نهایی رقابت می کنند.

قطری ها میزبان تجربه تورنمنت های کوچک جام جهانی هستند و میزبان بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان هستند. آنها که حمایت حداکثری دوست دختر خود را نیز دوست دارند در همان دقیقه اول گلزنی کردند. ارسال علی خصیف از سمت راست و حمله باعث شد تا اکرم عفیف با یک گل خالی بماند اما علی سلمین مدافع امارات در دقیقه 6 به اشتباه دروازه امارات را باز کرد.

قطر در ادامه دو پنالتی گرفت که علی‌رغم تشخیص صحیح علی خسیف، المعز علی و بولام خوخی آن‌ها را به دو گل تبدیل کردند. در آخرین دقیقه نیمه اول، میزبان دو گل دیگر به ثمر رساند. تیم تقسیم شده اماراتی که نمی توانست به مصاف حریفان قدرتمند خود برود، در پایان نیمه اول دستش را به نشانه تسلیم بالا برد.

در دقیقه 44 اکرم عفیف بازیکن سال 2019 آسیا از سمت راست حرکت کرد و توپ را با فرمی بالا برای عبدالعزیز حاتم در محوطه جریمه کاشت و همچنان تنها تماشاگر این گلوله چشمگیر بود.

میزبان با وجود زدن بیش از چهار گل دروازه را باز نگه داشت. در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول، تیم مجتمع امارات نیز با اشتباه عجیب مدافعان و مدافعان گل پنجم را به ثمر رساند. پس از اینکه حاتم توپ را گرفت او توپ را به اکرم عفیف داد و این بازیکن نیز با پاسی چشمگیر المعز علی را مقابل علی خصیف قرار داد و مهاجم قطری با یک ضربه دقیق توپ را به دروازه امارات کوبید.

قطر در نیمه اول با نتیجه باورنکردنی 5 بر صفر امارات را پیش انداخت که تشویق و تشویق هواداران میزبان ورزشگاه آل بیت را به آشوب تبدیل کرد و هواداران قطری با انگشتان خود عدد 5 را نشان دادند. نتایج چشمگیر که همه را در ورزشگاه شگفت زده کرد.

این اختلاف تمایل قطر را برای رسیدن به گل بعدی کاهش داد و در نیمه دوم برای حفظ نتیجه به میدان آمدند. شاگردان فلیکس سانچز اگرچه می‌توانستند اختلاف بیشتری بیافزایند، اما مقابل حریف ایستادند تا بازی با همین نتیجه و نتیجه عجیب ۵ بر صفر به پایان رسید.

با این نتیجه قطر به مرحله نیمه نهایی صعود می کند و حریف آنها در دیدار فردای الجزایر و مراکش مشخص می شود. تقابل قطر با الجزایر می تواند فینال این دیدار باشد. باید منتظر ماند و دید که آیا فلیکس سانچز که در هر چهار بازی خود پیروز شده و 11 گل در این بازی ها به ثمر رسانده است به جام ملت های عرب راه پیدا می کند یا در ادامه چه اتفاقی می افتد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما