قایق جف بزوس یکی از پل های تاریخی دیجیاتو را باز می کند

[ad_1]

جف بزوس در انتظار دریافت کشتی مشتاق خود به نام «Y721“یک شرکت هلندی است”اقیانوساین کشتی ساخته خواهد شد. Y721 بزرگترین کشتی تفریحی است.یابرای عبور از روتردام در هلند، شهر را مجبور کنید بخشی از پل تاریخی را باز کند.کونینگ‌هاون“یا”دی هف“او انجام می دهد.

این قایق بادبانی طولانی است 127 متر، آنقدر مرتفع است که عبور از پل کونینگ شاون غیر ممکن است. به همین دلیل باید قسمت هایی از پل جدا می شد تا کشتی های غول پیکر و گران قیمت بزوس بتوانند از آن عبور کنند. یک سخنگوی روتردام با تایید این ادعا به خبرنگاران گفت که بزوس هزینه آن را از طریق Oceanco پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری هلندی، مرکز پل به طور موقت جدا شده است تا بزوس بتواند از آن عبور کند. توافق روتردام در این جنبش موضوع بحث های زیادی بوده است، زیرا پل فولادی سابقه طولانی دارد که به سال 1877 باز می گردد و از اهمیت ملی برخوردار است. این پل بین سال های 2014 تا 2017 بازسازی شد و شهر قول داده است که سایر قسمت ها را تخریب نکند، اما اکنون به توافق نامه عمل خواهد کرد.

شهردار روتردام دلایل این توافق را منافع اقتصادی و ایجاد شغل عنوان کرد. همچنین، این تنها راه برای رساندن کشتی بزوس به دریا است. اگر روتردام موافقت نکند، Oceanco باید پروژه را در جای دیگری تکمیل کند. در واقع، Oceanco تا حدی از زیر پل عبور کرده و ساخت و ساز را در سایت دیگری به پایان رسانده است. جداسازی پل ها ممکن است در ماه های تابستان انجام شود و این روند چندین هفته به طول می انجامد.

جف بزوس

جف بزوس
جف بزوس

Y721 بزرگترین کشتی در نوع خود خواهد بود و در منطقه آلبراسدام هلند در حال ساخت است. پیش بینی می شود هزینه ساخت این کشتی برابر باشد 500 میلیون دلار با توجه به ثروت بزوس، این رقم کمی خواهد بود. این کشتی دارای سه ستون و چندین عرشه خواهد بود.

جف بزوس اکنون خوش شانس است 160 میلیارد دلار که تقریباً 10 برابر بودجه نظامی هلند (14.3 میلیارد دلار) است. بنابراین پرداخت هزینه حذف پل تاریخی روتردام برای مدیرعامل سابق آمازون کار سختی نخواهد بود.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما