فروشگاه آنلاین شال و روسری روسری آسمان آسکارف طالبی پور روسری آسمان

درج جزئیات کامل و عکس های متعدد کمک می کند تا خیلی راحت تر خرید شال و روسری مورد نظرتان را انجام دهید و ما به این موضوع اهمیت می دهیم. با این وجود اگر برای هر محصولی نیاز به عکس یا فیلم بیشتری دارید از طریق واتس آپ به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید. این تاکید و رواج استفاده از پوشش سر باعث شد تا این بخش از البسه به بخش بسیار مهمی از صنعت پوشاک تبدیل شده و تاثیر گذاری زیادی در ترندها و گرایشات مد و فشن داشته باشد. به همین دلیل هم است که زنان ایرانی در حال حاضر توجه بسیار زیادی به موضوع خرید و انتخاب روسری داشته باشند.

چون این روسری‌ها از پشم طبیعی حیوانات تهیه می‌شود مناسب فصول سرد سال است روسری‌های پشمی نرم و لطیف و توانایی نگهداری گرما مناسبی دارند که این ویژگی سبب شده در فصول سرد کاربرد گسترده‌ای داشته باشند. چارقد از جنس پشم، ابریشم و نخ می باشد که در حاشیه آن ها ریشه‌های بلندی قرار گرفته که این ریشه‌ها از جنس پشم، ابریشم، نخ لیلون بافته می‌شود و به صورت دست دوز و ماشینی آماده و تهیه می‌شود. امروزه با تکنولوژی جدید چاپ دیجیتال، امکان طراحی و چاپ طرحهای متنوع روی روسری فراهم شده و این انتخاب طرح را دشوار می کند. روسری با طرح پلنگی از طرحهای پر طرفدار و ترند بین خانمهاست و پترن پلنگی در رنگهای مختلف طراحی شده و با مانتوهای مختلف ست می شود.

روسری چین دار اسلپ سفید

اگر شما دارای رنگ پوست تیره می باشید بهتر است از رنگ های روشن خریداری کرده تا پوست شما را روشن تر نشان داده و به زیبایی شما بیافزاید. بانوان جوانی که به دنبال یک روسری برای مجالس خود می گردند می توانند از این جنس خریداری کرده و با پوشیدن آن به زیبایی استایل خود بیافزایند. یکی از مزیت های روسری های ابریشمی چروک نشدن است، گاهی برای شما اتفاق افتاده با پوشیدن یک نوع روسری به راحتی دچار چروک شده و زیبایی شما را زیر سوال میبرد. روسری های ابریشمی جز یکی از گرانترین روسری های بازار محسوب می گردد و بیشتر برای مجالس و مکان های مهم به کار می رود. تولید کنندگان از پارچه های مختلفی برای تولید روسری پلیسه استفاده کرده اند که شما می توانید با توجه به نیاز خودتان اقدام به خرید روسری نمایید. همانطور که گفته شد روسری می تواند نقش بسیار مهمی در داشتن یک استایل مناسب ایفا کند اما نکته قابل توجه این است شما به هنگام خرید می بایست باید به نکات ظریفی دقت کنید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید.

داشتن یک استایل مناسب و لباسی زیبا برای همه ی خانوم های ایرانی و غیر ایرانی یک نیاز اساسی محسوب می شود و آن ها همیشه در صدد این می باشند تا با چهره ای مناسب در جمع های خود حاضر شوند. افرادی که به علل متفاوت طبیعی یا مصنوعی، دارای پوست برنزه هستند، دارای این نوع تناژ پوستی هستند. البته رومیان باستان هم از این نوع البسه استفاده می کردند، اما استفاده آنها کاربردی تر بوده است. در روم باستان و در حوالی سال های 10 بعد از میلاد، مردان رومی این نوع البسه به دور گردن خود می بسته اند و از آن برای پاک کردن عرق استفاده می کردند. در نظر داشته باشید که موجودی کارهای تخفیف خورده محدود است و پس از اتمام و شارژ مجدد بدون تخفیف ارائه خواهند شد.

  • مدلینا با الهام از ترند جهانی  و فرهنگ ایرانی، انتخاب دقیق پارچه از بازارهای داخلی و خارجی و هنر دست دوزندگان ماهر توانسته است با خلق محصولات ماندگار به مهم‌ترین رسالت خود که همان جلب رضایت کامل مشتریان است دست یابد.
  • همچنین اکثر کار های خرید مینی اسکارف دارای بهترین کیفیت بوده و کار فروشگاهی میباشند.
  • به جرات می توانیم ادعا کنیم مناسب ترین قیمت بازار شال و روسری و اکسسوری ها و فیکسر های حجاب را می توانید در فروشگاه کاشانه پیدا کنید.
  • این محصول برای افراد خاص پسند بسیار مناسب بوده و می تواند گزینه ای عالی محسوب گردد.

برای استایل رسمی از روسری‌های ابریشمی و حریر و مجلسی بیشتر استفاده می‌شود و در استایل‌های نیمه رسمی هم اکثرا شال و روسری استفاده می‌شود. از دوران قدیم روش‌های مختلفی برای رنگ شال و روسری استفاده می‌شود ولی امروزه چاپ دیجیتال یا چاپ خیس و چاپ تک رنگ جایگزین روش‌های پیشین شده است و بیشتر جوانان از این مدل شال‌ها طرفداری می‌کنند. ساتن یک پارچه است که طراحی براق دارد و این نوع روسری هم معمولا در مراسم‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. روسری ساتن هم از روسری‌های است که بیشتر در مهمانی‌ها و جشن‌ها استفاده می‌شود و یک استایل شیک و زیبا ایجاد می‌کند. طرح های حیوانی برای افراد جوان و نوجوان گزینه مناسبی می باشد و این افراد می توانند این روسری را در فصل تابستان به سر کرده و به زیبایی خود بیافزایند. روسری های ساتن هم مانند دیگر محصولات از تنوع رنگ و مدل برخوردار است و شما هیچ گونه محدودیتی در انتخاب نخواهید داشت.

شال هنرمندی بنفش سوسنی

رنگ های نارنجی، قهوه ای و زرشکی می تواند برای افراد دارای پوست روشن گزینه ی مناسبی به شمار بیاید. یکی دیگر از انواع روسری ، روسری حریر می باشد، این محصول جز بهترین روسری ها به شمار می آید و توانسته جایگاه بالایی در فروش داشته باشد. از روسری های پلیسه با پارچه های ضخیم برای فصل زمستان استفاده می شود و اگر شما قصد خرید روسری برای فصل زمستان را دارید بهتر است از نوع ضخیم آن را خریداری کرده تا از سرما در امان بمانید‌. این نوع روسری مناسب افراد خاص پسند می باشند و جز ترند های هر سال مشاهده شده است. استفاده از روسری هایی با خط ها و نوارهای راه راه طولی و عمودی باعث می شود تا صورت های گرد یا مربعی به شکل کشیده تری به چشم بیایند، در مقابل استفاده از روسری هایی با خطوط مورب باعث می شود تا افراد دارای صورت های ظریف، چهره ای پرتر داشته باشند. اکنون که با انواع رنگ ها و تناژ ها پوست را معرفی کردیم، تاثیر آنها را بر انتخاب رنگ روسری بررسی می کنیم.

خرید روسری

دسته ای از روسری ها به لاکچری معروف هستند که یا از جنس پارچه های اعلا تهیه شده اند یا از برندهای مشهور دنیا هستند و با قیمت زیاد به فروش می رسند. مربوط به برندهای مطرح مد و پوشاک هستند که کپی طرحهای آنها به وفور یافت می شود و البته پر طرفدار است. مدل و نمونه لمه روسری دار در بین الیاف خود لمه های ریز و براقی دارد و به عنوان روسری مجلسی مورد استفاده قرار می گیرد. نوع پلیسه به این صورت تولید می شود که پارچه روی شابلونهایی قرار می گیرد و داخل دستگاه پرس می رود و شکل شابلون را به خود می گیرد و به صورت خط دار یا چروک در می آید.

روسری‌ نخ چهارفصل تیفوس R0174

آبی که برای شستشو استفاده می‌کنید حتماً باید خنک باشد تا رنگ آن آسیب نبیند و از مایع شوینده مخصوص لباس‌های رنگی نیز برای پاک کردن آلودگی‌ها استفاده کنید تا کیفیتش را مدت‌ها حفظ کنید. روسری نخی قواره بزرگ را معمولاً باید بر روی چوب لباسی‌ آویزان کنید تا چروک نشود و نیازی به اتو زدن نداشته باشد. برای این که به اتو کردن روسری نخی بپردازید باید پارچه‌ای را بر روی آن‌ها قرار دهید و با دمای ملایم اتو کنید. یکی از پوشش های اصلی زنان ترکمن روسری یا روسری سنتی می باشد، البته که طرح های روسری ترکمن فوق العاده زیاد است اما، زنان ترکمن هنگام رفتن به خارج از منزل تنها از روسری سنتی استفاده می‌کنند. که این نوع از روسری ها، در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد. فروشگاه آنلاین شال و روسری آسمان با ۷ سال سابقه فروش آنلاین، متنوع ترین شال و روسری های با‌کیفیت و مد روز  را به کمترین قیمت بازار عرضه می‌کند، هدف ما جلب رضایت شما و انتقال احساس خرید ناب به مشتریان عزیز می‌باشد.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما