غارت بارسلونا؛ آخرین ستاره جدایی!

[ad_1]

کد خبر: 1797754/42

زمان: 13:54
1400/09/21

بازدید از: 16557

عثمان هم دائمی نیست.

بایرن مونیخ نیز مورد توجه عثمان دمبله ستاره بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش “وازکوئز” قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا رو به پایان است و شانس او ​​برای ماندن در نوکمپ هر روز کمتر می شود. بیلد گزارش می دهد که حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ از طرفداران سرسخت عثمان دمبله است و قصد دارد به زودی مذاکرات را برای این بازیکن آغاز کند.

قرارداد این ستاره جوان با باکارا در ژوئن سال آینده به پایان می رسد و این بازیکن 24 ساله فرانسوی به عنوان بازیکن آزاد باقی خواهد ماند. بایرن مونیخ زمانی که عثمان دمبله به عضویت آن درآمد، سعی کرد دات مون را به خدمت بگیرد، اما امتناع از فروش بازیکنان به تیم رقیب باعث شد اسامه دمبله در نهایت در تابستان 2017 با بارسلونا به توافق برسد.

در حال حاضر هیچ پیشرفتی در مذاکرات برای تمدید قرارداد کینگزلی کومان وجود ندارد، قرارداد این بازیکن فرانسوی در سال 2023 به پایان می رسد.سرمربی بایرن مونیخ عثمان دمبله را به عنوان جانشین احتمالی کومان در نظر گرفته است و آنها قصد دارند به زودی با سرمربی او برای خرید به توافق برسند.

ژاوی سرمربی جدید بارسلونا علاقه زیادی به عثمان دمبله دارد و همچنین به او قول می دهد در صورت تمدید قرارداد و ماندن در نوکمپ به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود. اما سرمربی عثمان دمبله هنوز با بارسلونا قرارداد امضا نکرده است و تقریبا غیرممکن است که این وینگر فرانسوی را در لالیگا برای فصل آینده ببینیم. تیم های لیگ برتری مانند لیورپول و چلسی هم اکنون خرید عثمان دمبله را آغاز کرده اند.

این بازیکن فصل گذشته چندین بازی مقابل بارسلونا را از دست داد و بارها دچار مصدومیت شد. اما به نظر می رسد عثمان دمبله شانس خود را برای پیشرفت پروژه بارسلونا افزایش نداده و فکر می کند در این تیم چندان موفق نخواهد بود. بنابراین، پس از لوئیز سوارز، لیونل مسی و آنتوان گریزمان، یک عنصر هجومی دیگر در راه خروج از بارسلونا است. خیلی ها عثمان دمبله را ستاره شماره یک و آخرین کیفیت این تیم می دانند و دیدن او در نوکمپ در تابستان امسال دور از انتظار نیست.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما