ضعیف ترین Hyperlink شما: از آن برای خرید کارتن استفاده کنید

مجتمع تندیس برتر پس از دریافت اطلاعات کامل از شما، در کمتر از 120 دقیقه، هزینه چاپ جعبه را برای شما ارسال میکند. براساس نیاز و اشیاء که قرار است جابجا و حمل شود ابعاد کارتنها متفاوت است و به همین علت است که در موقع سفارش باید به ارتفاع، طول و عرض چیزی که می خواهید بفرستید را باید دقت نمایید و اگر کالای ارسالی کوچک تر از کارتنی باشد که در درون آن قرار می گیرد در مسیر انتقال مدام تکان می خورد و امکان دارد که دچار آسیبهای جدی شود که دیگر امکان تحویل آن به دریافت کننده نباشد. انواع کارتن های پنج لایه را میتوانید به صورت تعدادی و محدود یا به صورت عمده در تعداد بالا از طریق همین صفحه از وبسایت ایزی حمل ثبت کنید و در کمترین مدت زمان آن را دریافت کنید.

کارتنهایی که در اندازه های گوناگون در اداره پست برای حمل و نقل وسایل مردم انجام م گیرد را کارتن پستی می گویند که در ابعاد بزرگ و کوچک با مقوا صنعتی وجود دارند و بسیار ارزان هستند. خوشبختانه در کارتنسازی کوشا کارتن دستگاه ها و تجهیزات کاملا مدرن و پیشرفته ای وجود دارد که امکان ساخت کارتن در ابعاد و قالب های گوناگون را فراهم می کنند. این جعبه های استوار و بادوام می توانند ضربه های پی در پی را تحمل کنند و سپر بلای حاو یتشان باشند و آن ها را در برابر ضرر های احتمالی حفظ می کنند. جعبه های بسته بندی با کیفیت عالی ممکن است برای ظرفیت و برای انتقال چیزهایی که باید به مشتریان شما ارسال شوند، استفاده شوند.

در فروشگاه کارتن بانک به علت تولید انبوه این کارتون بسته بندی و بیش از 100 سایز کارتن آماده بدون چاپ مختلف دیگر در سایز کوچک ، متوسط و بزرگ در بسته های مقرون بصرفه 100 تایی تولید و عرضه میشود . روزنامه اینترنتی فراز هم نوشت :درست در همان ساعاتی که خیابانهای بسیاری از شهرهای ایران از شدت التهاب دیگر شبیه خیابان نبود، هیات همراه رئیس جمهوری در سفر نیویورک داشتند سوغاتهای آمریکایی خود را برای ارسال به فرودگاه آماده میکردند. مواد تشکیل دهنده ورق لاینر اغلب از مواد بازیافتی است ولی این مورد به معنای عدم بهداشتی بودن آن نیست چرا که در بالا اشاره کردیم از این کارتن برای بسته بندی مواد دارویی و غذایی هم استفاده می شود که شرط اول برای بسته بندی این نوع محصولات رعایت اصول و قواعد کامل بهداشتی می باشد. سپند بار با تخصصی که در زمینه باربری و اسباب کشی دارد، به خوبی آگاه است که چه نوع لوازمی برای بسته بندی اثاثیه مناسب و استاندارد هستند.

قیمت دستگاه پینگ پنگی دست دوم تمام سرویس شده و تمام قطعات و لوازم مورد نیاز تعویض شده حدودا ۳۹ الی ۴۴ میلیون تومان میباشد.در صنعت ماشین آلات کارتن سازی یکی از پیچیده ترین قیمت ها،قیمت دستگاه های دایکات ینگ پنگی میباشد، اولین دلیل مثلا دستگاه دایکات پینگ پنگی سایز ۱۶۰ با دستگاه سایز ۱۲۰یا۱۸۰ یا دستگاه دایکات ۲متر اختلاف قیمت دارد.البته نمیتوان گفت قیمت دستگاه دایکات ۲متربیشتر از قیمت دستگاه دایکات پینگ پنگی ۱۶۰ است شاید دستگاه دایکات ۲ متر کلی خرج و هزینه دارد.بله یکی از دلایل اختلاف قیمت دستگاه دایکات برای مختلف بودن ابعاد دستگاه میباشد که قیمت دستگاه را متفاوت کرده است.اما موضوع کلی درباره قیمت دستگاه دایکات پینگ پنگی باید بگم تمام دستگاه های پینگ پنگی شاسی و اسکلت یکسان اما با ظاهری متفاوت دارند البته گاهی شاسی دستگاه سنگین تر یا سبک تر میباشند که اختلاف قیمت برای شاسی دستگاه ۵۰۰/۰۰۰ هزار تومان نهایت ۱/۰۰۰/۰۰۰تومان میباشد،اصلی ترین اختلاف قیمت دستگاه دایکات پینگ پنگی سیلندرتفلون میباشد که نه تنها خود تفلون بلکه لوله ای که تفلون روی آن تزریق شده باید سنگین باشد،حدودا قیمت یک سیلندر تفلون۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان هزینه دارد.تابلو برق دستگاه دایکات پینگ پنگی بسیار حساس میباشد،از نوع لوازم استفاده شده البته تمام مردم ایران از قیمت لوازم برقی آگاه هستند و نیاز به توضیح نیست یک عدد تابلو برق plc دستگاه دایکات حدودا ۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان با دستمزد برق کار،هزینه دارد.تسمه های برزنت روی میز دستگاه دایکات متری از ۴۵/۰۰۰تومان الی ۸۰/۰۰۰هزار تومان میباشد حدودا در هر دستگاه ۳۵ متر الی ۴۰ متر تسمه استفاده میشود البته قیمت چنگ و پین تسمه و پیچ و مهره ها به کنار ولی قیمت یاتاقان و بلبرنگ واقعا بالاست.بله دستگاه دایکات با قیمت ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان میدهند و دستگاه روشن میشود اما آیا ۳ ماه بعد یا ۶ ماه بعد کار میکند؟

از مزایای انواع کارتن 5 لایه می توان به وزن سبک آنها اشاره نمود. به طور کل وسایل شیشه ای و شکستنی سبک مانند بشقاب ها، فنجان و لیوان و ماگ ها، کفش و کتانی، محصولات غذایی دلیوری و فروشگاهی ، دارو ها، لوازم یدکی و جعبه های بسته بندی اسباب بازی ها از عمده وسایلی هستند که در ساخت جعبه های بسته بندی آن ها از کارتن سه لایه استفاده می شود. در واقع عباراتی همانند انبار کردن و آرشیو کردن در کارخانه ها، اداره ها و حتی در منازل با لوازم بسته بندی مختلف که مهم ترینشان کارتن مقوایی است یا بهتر است این گونه گفته شود کارتن مقوایی گره عمیقی خورده اند. تصور کنید محصولی را از یک فروشگاه آنلاین خریداری می کنید ، پس از رسیدن آن محصول به دستتان و پس از بازگشایی بسته بندی اختصاصی ، می بینید محصول به دلیل کیفیت پایین بسته بندی آسیب دیده است .

کارتن اسباب کشی پنج لایه قطعا بیشترین استفاده از این نوع از کارتنها در فروشگاههای آنلاین و مصارف تجارت الکترونیکی است. باربری در الهیهباربری در الهیه و اسباب کشی راحت و آسان را با دنابار تهران تجربه کنید. در صورت نیاز به اسباب کشی منزل، می توانید به ابزار بسته بندی آن ها اعتماد کنید تا از ایمن بودن وسایل خود اطمینان حاصل کنید. به طور کل اگر بخواهیم همه موارد را در نظر بگیریم، چاپ فلکسو در تمامی آن ها رتبه خوبی را به خود اختصاص میدهد و به قولی همه فن حریف است. حالا اگر دستگاه چاک زن تیغ هایش تعویض شده باشد و تمام قطعات دستگاه نو شود قیمت دستگاه چاک زن کارتن حداقل ۳۰ میلیون تومان میشود. هر یک از دستگاه های کارتن سازی قیمت مشخصی دارد،مثلا قیمت دستگاه خط کش برش کارتن ۳۵ میلیون تومان میباشد البته قیمت دستگاه خط کش برش کارتن از ۲۰ الی ۳۵ میلیون تومان است این قیمت دستگاه دست دوم میباشد لازم به ذکر است وجود دارند دستگاه هایی که حدودا برای ۱۵سال پیش است یعنی ساخت دستگاه مثلا برای ۱۵ یا ۲۰ سال پیش است خب آن دستگاه را اگر با همان سیستم و قطعات بخواهید از انبار یا کارگاه متروکه یا از دلال خریداری کنید نهایت ارزش آن ۱۷ میلیون تومان است اما همان دستگاه را اگر سیلندر ها سنگ یا سنباده بخورند و تیغ ها تمیز یا تعویض شوند یا قسمت خط های دستگاه تعمیر شوند و سیستم نیرو زنجیری باشد و اکثر قطعات تعویض شود و دستگاه رنگ بخورد و با یک سال گارانتی تا ۳۵ میلیون تومان دستگاه ارزش دارد ،چون دستگاه نو و سالم میشود،در صنعت کارتن سازی و د ستگاه های کارتن سازی،دستگاه زیاد ساخته شده و قیمت ها بسیار متفاوت میباشد مثلا دستگاه خط کش برش صفر که ما میسازیم حدودا ۶۵ میلیون تا ۸۰ میلیون تومان قیمت این دستگاه برش میباشد دستگاه خط کش برش دست دوم حدودا ۱۵ میلیون الی ۲۵ میلیون و از ۲۰ میلیون الی ۳۵ میلیون تومان قیمت دارد.(مشخصات ماشین آلات کارتن سازی در صفحه اصلی روی تصویر دستگاه خط کش برش کلیک کنید.)گاهی شاید دستگاه خط کش برش را جایی ببینید که ظاهر تمیزی دارد و حتی دستگاه روشن میشود و کار هم میکند و شاید قیمت این دستگاه نسبت به قیمت دستگاه ساز کمتر باشد اما بعد از یک ماه مطمئن هستید دستگاه باز کار میکند ؟

قیمت دستگاه چاک زن بسیار متفاوت میباشد قیمت دستگاه چاک زن دست دوم از ۱۸ میلیون تا ۲۳ میلیون تومان است، و نوع دیگر دستگاه چاک زن ۲۸ میلیون تا ۳۵ میلیون تومان میباشد قیمت دستگاه چاک زن متفاوت است برای اینکه اصل ساختار دستگاه چاک زن جهت تولید کارتن،تیغ ها میباشند.چون حدودا قیمت هر یک کیلو تیغ ۷۰/۰۰۰spk الی ۷۵/۰۰۰ تومان میباشد مثلا اگر شما یک دستگاه چاک زن را به قیمت ۲۲ میلیون تومان خریداری کرده اید حداقل ۸ میلیون تومان باید هزینه تیغ ها را دهید، حدودا با این قیمت تیغ spk راحت قیمت یک دست تیغ دستگاه حدودا تمام شده ی آن ۸ میلیون تومان میباشد. حال اگر بخواهید فروش را آنالیز نمایید باید موارد متعددی را در نظر بگیرید.یکی از فروش های ما فروش للیوان کاغذی به صورت طرح اختصاصی می باشد. بعد از آن که کیس را داخل جعبه قرار دادید بایستی فضاهای خالی اطراف آن را با پارچه و حوله پر نمایید.

درباره مواد اولیه کارتن سازی ما معرفی میکنیم تا مستقیما از خود تولید کننده مواد را خریداری نمایید بخصوص ورق خام، که حداقل هفته ای یک بار به ورق خام کارتن برای تولید کارتن نیاز دارید که ما معرفی میکنیم مستقیما از کارخانه ورق سازی تهیه نمایید. چرا که داشتن کارتن خالی در اسباب کشی یکی از مهم ترین پیش نیازهای حمل بار و اسباب کشی می باشد. کارتن مقوایی جعبه های پیش ساخته صنعتی هستند که در درجه اول برای بسته بندی کالاها و مواد استفاده می گردد، متخصصان صنعت به ندرت از اصطلاح مقوا استفاده می کنند زیرا به ماده خاصی اشاره نمی کند. برای همه ما قطعا پیش آمده است که در هنگام مواجهه با این اتفاق، جنس ارزان را به علت قیمت پایین تر آن خریداری کرده باشیم. شرکت های تولیدی پیوسته به دنبال نمایش هر چه بهتر محصولات خود می باشند، برای این دسته از تولید کنندگان کارتن لمینیتی بهترین انتخاب برای ارائه محصول است، کارتن های لمینیتی با امکان نمایش چشم نواز رنگها و برخوردار بودن از حداکثر ظرفیت چاپ، جلوه های بصری زیبایی در صورت استفاده از یک طرح هوشمندانه و خلاقانه به شما می دهد.

شرکت تکین باکس آماده ارائه خدمات و تولید کارتن اختصاصی با چاپ سفارشی 1 شما می باشد. جهت خرید از کارتن سازی در ابعاد اختصاصی و دلخواه مورد نیاز، با محدودیت سفارش حداقل 500 عدد بخاطر عدم امکان تولید کمتر روبرو هستیم . برای چاپ اختصاصی جعبه از چه روشهایی میتوان استفاده کرد؟ چاپ روی جعبه چه مزایایی دارد؟ چاپ بر روی کارتن سه لایه به چه شکل است؟ شاید بتوان بهترین مزیت این نوع چاپ را کیفیت بسیار بالای آن علی الخصوص در هنگام چاپ عکس بر روی ورق کارتن عنوان کرد. خرید کارتن 3 لایه به عنوان کارتن پفک مورد استفاده قرار می گیرند.

چرا که دیگر مشتری آن ها بی دلیل نمی تواند فقط برای خرید از شهری به شهر دیگر مسافرت کند و به صورت حضوری در مغازه ی فیزیکی محصول حاضر شوند و از نزدیک محصول خودشون رو خریداری کنند. چاپ روی کارتن های پستی معمولا فلکسو میباشد و اکثرا از یک یا چهار رنگ در این چاپ استفاده میشود در چاپ فلکسو رنگ وطرح مورد نظر بر روی کلیشه قرار میگیرد سپس کلیشه روی دستگاه چاپ فلکسو تعبیه میگردد و چاپ مورد نظر به طور مستقیم بر روی جعبه ها چاپ میشود، میتوان در تحولی جدید از چاپ افست به همراه فرایند لمینت که وضوح و زیبایی بیشتری دارند برای بسته بندی پستی استفاده کرد که این روش هنوز به مرحله اجرایی در نیامده است.

پس اگر می خواهید بر روی سطح ورق کارتن از عکس های با کیفیت استفاده کنید، بهترین گزینه برایتان چاپ افست است. چاپ جعبه اغلب با روشهای مختلف چاپ مانند چاپ افست و چاپ فلکسو و … صفر این دستگاه از ۶۵ تا ۸۰ تومان میباشند.و نوع دیگر دستگاه چاپ کارتن صفر حدودا ۹۰ میلیون تومان میباشد طوری که مثلا بعضی از دستگاه های چاپ فقط قادر به زدن کارتن ۵ لایه هستند یک قیمت دارد،دستگاه چاپ که قادر به زدن کارتن ۳ لایه و ۵ لایه است یک قیمت دارد و بعضی از دستگاه های چاپ کارتن که همه نوع کارتن از کوچک تا بزرگ جعبه میتوانند چاپ بزنند قیمت بیشتری دارند.اما درباره قطعات دستگاه باید بگویم هنگام خرید دستگاه چاپ کارتن دقت کنید مثلا اگر شما دستگاه چاپ را خریداری کردید به قیمت ۲۵/۰۰۰/۰۰۰ فکر نکنید که دستگاه را ارزون گرفته اید مطمئن باشید حداقل ۵/۰۰۰/۰۰۰تومان خرج باید تحمیل شوید الان یک سیلندر لاستیک دستگاه چاپ حدودا ۸ میلیون تومان هزینه تعویض دارد یک سیلندر فلزی کروم یا آنیلوکس دستگاه حداقل ۱۵ میلیون تومان هزینه تعویض دارد و دیگر هزینه ها بلبرنگ و زنجیر و دینام دستگاه به کنار ،حتما موقع خرید دستگاه چاپ دقت کنید دستگاه های چاپ قدیمی مانند ساخت گودرزی اصلا کیفیت خوبی ندارند و یک سری دستگاه هایی که متفرقه ساخته شده اند آن ها ارزش چندانی ندارند و حدودا قیمت این دستگاه چاپ ۲۵ میلیون تومان میباشند .

استفاده از کارتن ۵ لا به دلیل استحکام بالای این کارتن ها به طور کامل از محصول در برابر انواع آسیب ها محافظت خواهد کرد. به طور کلی برای چاپ بر روی انواع کارتن های روش های متفاوتی وجود دارد. می توانید برای جمع آوری کتاب ها، لیوان ها، مجسمه های کوچک و به طور کل هر وسیله کوچک دیگری از کارتن سه لایه استفاده کنید اما برای وسایل سنگین تر، استفاده از کارتن 5 لایه بهتر و مناسب تر است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کارتن سه لایه لطفا از صفحه ما بخواهید.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما