شیائومی ممکن است نماد Mi Bunny را از بوت لودر MIUI – Zomit حذف کند

[ad_1]

شیائومی به عنوان یک شرکت نرم افزاری با رابط کاربری MIUI خود شروع به کار کرد. اخیراً پوسته اندروید این شرکت به دلایل مختلف در سراسر جهان مورد انتقاد قرار گرفته است. در نتیجه، غول‌های فناوری چینی با به تعویق انداختن تاریخ انتشار رابط کاربری نسل بعدی MIUI 13 سعی در حل مشکلات خود داشتند. در روزهای اخیر گزارش‌هایی درباره ویژگی‌ها و زمان عرضه این نسخه منتشر شده است. MIUI. حال طبق آخرین داده ها به نظر می رسد تغییر دیگری در دستگاه های شیائومی با MIUI اعمال شود که ویژگی های منحصر به فرد این پوسته را از بین خواهد برد.

به گزارش Gizmocchina، از زمانی که Shiasumi شروع به فروش گوشی های هوشمند کرد، در بین توسعه دهندگان شخص ثالث بسیار محبوب شده است. در واقع، دستگاه های شرکتی بسیار محبوب بین توسعه دهندگان هستند. این به این دلیل است که شیائومی، بر خلاف دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی، این امکان را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند که بوت لودر و منابع نرم‌افزار اصلی خود را باز کنند. دلیل دیگر این است که تجهیزات این شرکت عملکرد بهتری نسبت به قیمت دارند و در واقع مقرون به صرفه تر از محصولات سایر برندها هستند.

اگر از طرفداران رم های سفارشی شیائومی هستید، احتمالاً با ظاهر دستگاه های فست بوت این شرکت آشنا هستید. سال هاست که در این صفحه که در حال تعمیر اندروید است آیکون خرگوش دیده می شود و در پایین آن عبارت FASRBOOT با رنگ آبی درج شده است. این در حالی است که صفحه بوت سریع گوشی های اندرویدی هیچ شرکت دیگری با ویژگی های یکسان ندارد. متأسفانه شیائومی در آخرین آزمایش MIUI لوگوی Fastboot rabbit را حذف کرد.

غرفه سریع MIU 13

به گزارش ITHome، اکنون شیائومی تصویر خرگوش صفحه FastBoot را در نسخه 21.11.16 با یک متن زرد ساده به نام FASTBOOT جایگزین کرده است. تغییر به نسخه بعدی رابط کاربری MIUI در نسخه بتا قبل از انتشار نسخه سخت عادی شده است. البته ممکن است برخی از تغییرات نسخه منتشر شده در کانال بتا شیائومی در نسخه نهایی لحاظ نشود. اگر شیائومی واقعاً قصد دارد صفحه فیس بوک رابط کاربری اختصاصی خود را تغییر دهد، این ممکن است در به روز رسانی MIUI 13 استفاده شود.

مقالات مرتبط:

با گذشت زمان، شیائومی رابط کاربری خود را تغییر داده و ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده است. این خرگوش در واقع نمادی از طلسم رسمی این شرکت است که در چین با نام Mitu و در سایر مناطق جهان به نام Mi Bunny شناخته می شود.

در سال‌های اخیر، شیائومی تقریباً در تمامی محصولات عرضه شده به بازار بین‌المللی، Mitu را حذف کرده است. در حال حاضر این نماد فقط در صفحه خطا در وب سایت Mi.com قابل مشاهده است که به نظر می رسد از صفحه Fastboot نیز حذف شده است.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما