ز زی‌هازی‌های موبایل از مجموع بازی‌های کنسول و PC بیشتر است – زومیت

[ad_1]

وقتی کلمه گیمر میشنویم، معمولا یاد دیگران می افتد که از محصولات ردهبالایی مثل لپتاپ های ریزر، هدفون های پرچمدار، سختافزار کامپیوتر به نورپردازی RGB و دو یا سه مانیتور برای اجرای بازی ها سود میبرند، اما بهندرت به کسی فکر می کند که درحال سوار شدن به مترو. ، گوشی هوشمند خود بازی زیلش‌آو‌کلنز را اجرا می‌کند.

NewZoo، گزارش یا، گز رشارش جدید شرکت نیانی تحلیل بازی NewZoo، ده هاده های بازار در سال ۲۰۲۱ نان می دهد که زی هازی های یایلی کل معادلات زده شده برهم ا ر. قعاقع فقط در سال گذشته، درآمد بازیهای موبایلی درسراسر جهان بیشتر از مجموع زیهازیهای اختصاصی کنسول و یایانهای بود.

زی‌هازی‌های موبایل درحال‌حاضر ۵۲ درصد از زازار گیم گیما دراختیار دارد و درآمدی از درآمدی دارد که سال ۲۰۲۱ رمغارمغان، ۹۳۹۳ ۲ میلیارد دلار بوده است. اینلاوه‌براین، بازی‌های موبایلی روبه‌رشد روبه‌رشد است و انتظار می‌رود این روند ادامه پیدا کند. تعداد تعداد گوشی‌های هوشمند در دراسر جهان در حال افزایش است.

ار رازی زیالی

ظهور مامل جهانی اندروید، راه را برای این تغییر تغییر رار کرد این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی از آن می گذرد.

یکهالیکه فعالیت مایکروسافت فت و سونی در توسعه زیهازیهای بزرگ درطول همه گیری، ا،، نان موبایل در ساس کوچکتر، نان به سایت خود ادامه دهید سرگرمی طبا ن آنا.

تعداد بیش از بیش ترین تعداد از درآمدهای زی‌هازی‌های یایلی (بیش از ۳۰ میلیارد دلار) به چین اختصاص یافته است. مقايسه اين مقايسه با آمريكا، 15 ميليارد دلار بوده است.

رار درآمد بازی های یایلی

چین داد زیادی شرکت نرمافزاری بازیساز دارد که در آوردن این کشور به این کشور کمک کند. شرکت‌های فعال چینی در حوزه زی‌سازی‌سازی موبایلی یان به miHoYo توسعه می‌دهند Genshin Impact و تن‌سنت (Tencent) که ویناوین پرمخاطبی مانند پابجی و کال‌آودیوتی را ساخته است،،.

NewZoo، مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از بازارهای نوظهور در افزایش درآمد از بازی‌های موبایلی کمک می‌کند که تغییر درخورتوجهیا در درازی در سراسر جهان نشان ندهد. یای لاتین، آفریقا و آفریقا به‌عنوان سریع‌ترین نواحی درحال رشد در این حوزه ساخته شده است. زیرا که پول دوستی ریشه همه بدی هاست که در حالی که برخی طمع به آن داشتند، از ایمان گمراه شدند.

استریم زی‌هازی‌های موبایل و کاک، تغییرات مهمی نمی‌توانند و متورس می‌توانند حتی، از این دوم گیراگیر گیر.

ورساورس فیسبوک درکنار فعالیت‌های اپل که یکی از بزرگ‌ترین یای‌های متا در توسعه‌قعیت‌اقیت مجازی بود، در آینده به رشد در صنعت زی‌سازی‌سازی دا منا هدا قطبا قطبا قطبا قطبا قطبا خواهد بود.

یونال‌حاضر استریم بازی‌های موبایل به‌یک دسته‌های بالب در توئیچ شده است که از زایی مثل Legion Phone Duel 2 مجهز است.

مرتبط الهي:

تعجب تعجب، کاک همچنین به‌جایگاهی برای گیم‌های موبایل، شراشران و توسعه‌دهندگان تبدیل می‌شود. NewZoo، پخش پخش یای بازی تیک‌ت کاک بین ‌هال‌های ۲۰۲۰ ۲۰۲۱ا ۲۰۲۱ درصد درصد افزایش یافته است.

بی‌شک همه‌گیری در چندسال گذشته به‌نفع بزیازی بوده است توجه به اینکه مردم در سراسر جهان، ماه‌ها در یک نان درخانه محبوس نداند و یایل سرگرمی محدودی یای گذراندن زمان دراختیار داشته‌اند.

یکهالیکه همه افراد پلی‌استیشن، اکس‌باکس یا رایانه‌های بازی قدرتمند رنگارند، تعداد بیشتری از افراد دارای یک هستند هستند. ایستا رار ایستا ایستا ایستا ایستا ایستا ایستا ایستا ایستا ایستا ی ی ن ن ن ن ن ز ایستا ایستا ایستا ایستا ایستا ایستا ایستا ایستا ایستا ایستا ایستا ایستا

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما