رویایی دیگر در انتظار رونالدو؟

[ad_1]

کد خبر: 1797761/29

زمان: 16:15
1400/09/21

بازدید از: 14,386

اگر منچستر سهمیه نگیرد

منچستریونایتد در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر نیست و در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. در این صورت رونالدو به جدایی از منچستر فکر می کند.

در دومین بازی منچستریونایتد زیر نظر رالف رانگنیچ، کریستیانو رونالدو توانست گل پیروزی این تیم مقابل نوریچ را به ثمر برساند. رونالدو شب گذشته از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و برای دومین بار متوالی یک گل را برای سرمربی آلمانی تبدیل کرد. در اولین بازی مقابل کاخ، این فرد بود که گلزنی کرد.

کریستیانو رونالدو که تابستان امسال از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت و پس از 12 سال دوباره پیراهن قرمز را بر تن کرد، ابتدا می خواست به رئال مادرید بازگردد اما با وجود مخالفت مادریدی ها تصمیم گرفت به سیتی برود. رونالدو در آستانه پوشیدن پیراهن سیتی بود اما دخالت به موقع سر الکس فرگوسن و هم تیمی های سابقش در یونایتد همه چیز را تغییر داد و فوق ستاره پرتغالی به یونایتد پیوست.

او تا به امروز همچنان بهترین دروازه بان منچستریونایتد محسوب می شود، اما تغییرات اخیر، از اخراج سولشر تا رالف رنگنیک، باعث شده تا رونالدو تمایلی به ماندن نداشته باشد. شیاطین سرخ اکنون با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله زیادی دارند و پس از وستهم در رده پنجم قرار دارند، روندی که در صورت عدم حضور رونالدو در لیگ قهرمانان در این فصل ادامه خواهد داشت.

به گزارش “فوتبال اینسایدر”، رونالدو اگر منچستر را ترک کند تا با پیراهن این باشگاه از فوتبال خداحافظی کند، به رئال باز می گردد. او رکورددار گلزنی در رئال است و اکثر افتخارات فردی و تیمی را با پیراهن تیم کسب کرده است و در صورت نرسیدن به هدفش در منچستر بسیار مشتاق است که به رئال بازگردد.

البته هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و منچستریونایتد می تواند به ورنگن بازگردد، اتفاقی که رونالدو را در اولدترافورد نگه می دارد.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما