رمیارمی المپیکو رم را به کرد کرد کرد! :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812428 |
05 اسفند 1400 ساعت 23:20 |
46,049 زدیدزدید |

13
هاه

رهاره ایرانی عاشق درخشش درخشابل بزرگان ن

رهاره ایرانی پورتو ، درخش نیانی در ورزشگاه المپیکو رم شتاشت شت او پنالتی گرفت، گل زد، ساس گل داد و نقشی پررنگ پررنگ تیمش دشتاشت.

گزارش رش “ورزش سه” ، تیم پورتو صعود از مرگ مرگ لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود مهدیا مهدی رمیارمی و رارانش فصل فصل گذشته فرصت جراجراجویی در حذفی گروها با قرار گروه در سومین گروه B راهی لیگ اروپا شدند. حریف درا در شروع راه لاتزیو تزیو.

مهدی رمیارمی که فصل گذشته مقابل یوونتوس و سیلسی گلزنی زنی در این فصل هم موفق شد دروازه لیورپول را باز کند. حالا با حضور پورتو در لیگ اروپا، مهدی رمیارمی فرصت فرصتلزنی در این رقابت‌ها را هم کرد. او دران بازی رفت مقابل لاتزیو (2-1 به پورتو پورتو) نیمکت نشین بود تا یک زیازی دیگر یای گلزنی، این جام صبر . ئوائو بازی رفت، امشب در تقلیل برگشت دو تیم ط رمیارمی را در ترکیب اصلی قرار راد. گفت: داخل نمی شوم.

وجودا وجود زنیلزنی مقابل یووه و سیلسی هنوز یاد مهدی طارمی تصمیم عجیب و غریب در زیازی فصل گذشته بابل اتلتیکومادرید را هضم بشود شد. ییایی که با هوشیاری، خود را به پاس رو به فعافع حریف به زه‌بازه‌بان‌ایش می‌رساند تا ضربه نوک یش توپ را تور بچسباند. ARاور پس از صحنه بازبینی در VAR گل طارمی را مردود اعلام کرد و این در حالی بود که برخورد بین او و اوبلاک هم شکل گرفته و سرنگونی‌ها بود. AARA ARA VAR برای ستاره ایرانی پورتو خوش خوش ایمن بود ورق بها به مهدی نداند. در حالی‌که با گل دقایق نخست میزبان، شاگردان کنسیسائو از حریف عقب افتاده بودند، رمیارمی در محوطه جریمه، یکی از تخصص‌های اصلی خود یای به رسیدن سرنگونی هنرمندان در جریمه جریمه …

طارمی ضربه خود را به دقیق ترین دقیق ترین ممکن ممکن است توپ به گوشه سمت چپ رفت و دروازه‌بان لاتزیو با وجود تشخیص و پرش سباسب در رار توپ کاکام م.

مهدی رمیارمی در دقایق پایانی نیمه اول در برخورد مدای مدافع حریف به همیشگی‌شاش روی زمین افتاد. داور بی درنگ سوت سوت دمید اما تصمیمش به ضرر پورتو بود. دنیس آیتکین ، وراور آلمانی این دیدار ، حرکت رمیارمی را تمارض تشخیص داد و او را با کارت زرد ؛ ؛ این همان تصمیمی بود چیرو چیرو ایموبیله، رهاره تیم ملی ایتالیا و زننده تک لل لاتزیو، بتابت آن داور را مورد تشویقار داد. To connect with VAR مکالمه نجاهی انجام داد که آیتکین مجاب به زبینیازبینی ق ق. جامجم پورتو در این لحظه با چهره مصممی همیشه از او واغ داریم در انتظار تغییر تصمیم وراور؛ ؛. The VAR 180i طارمی رمی یمن بود و وراور پس از بازبینی صحنه ، یای خود 180a 180 درجه تغییر داد و با اعلام پن تیالتی ، کارت شماره 9 پورتو را هم پس.

تغییر تصمیم باعث شد تا خوشحالی و تحریک ایموبیله و یشایش به خشم و یهلایه تبدیل شود. در این حین طارمی خشنود از نتیجه نتیجه نتیجه پروژه خودش در درال کاشتن توپ در نقطه پنالتی تی وجودا وجود و شیرجه خوبازه‌بان لاتزیو تزیو شوت زمینی رمیارمی به سمت چپ زهازه قدری قدری تات داشت که در گوشه‌ترین ممکن زهازه جا خوش کرده به عثاعث به ویاوی کشیدن بازی پیش از پایان نیمه اول شد.

رمیارمی در نیمه نیمه به درخشش خود در متامت متاره ادامه مهاد. برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. . به زیباترینل ممکن گ دومل دوم تیمش برا برای یوریب ساخته و پرداخته کرد و این بازیکن، لقمه او را با دقت فیافی تور دوخت آماده کرد. ی‌که ی‌کهالی‌که لاتزیو در میان اعضای بی‌امان تماشاگرانش به زدن زدن دوم دوم بود طارمی رام دقیقه 68 و روی خط منطقه جریمه صاحب توپ شد. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی است که کتابی در این زمینه نخوانده ام. یقیاقی بعد، طارمی با یک شوت کاتدار و بی‌نقص در خاخل محوطه جریمه می‌رفت، سومین را هم به لاتزیو بزند یا او با اختلافی میلی متری از کنار درواهی آهی ا.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما